Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9 minutter siden, Rumle said:

Du må prøve det, det er jo så godt!

Det er gjennomføringsevnen og ikke viljen det står på. Er ofte sånn med meg.  Skal ikke mye til før jeg enten utsetter noe eller gir opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Det er gjennomføringsevnen og ikke viljen det står på. Er ofte sånn med meg.  Skal ikke mye til før jeg enten utsetter noe eller gir opp. 

Kjenner meg igjen i det. Kanskje du kan bryte det ned i forskjellige deler? Jeg gjør av og til det når jeg skal bake feks. Gjør klar det jeg kan en dag og gjør resten dagen etter. Det kan du nok gjøre med lasagne og :jepp:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Rumle said:

Kjenner meg igjen i det. Kanskje du kan bryte det ned i forskjellige deler? Jeg gjør av og til det når jeg skal bake feks. Gjør klar det jeg kan en dag og gjør resten dagen etter. Det kan du nok gjøre med lasagne og :jepp:

Takk for tipset. Har tenkt tanken på å dele det opp. Å lage tomatkjøttsausen en dag og så bruke den både til lasagne og spagetti. Men foreløpig har jeg ikke gjennomført noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Takk for tipset. Har tenkt tanken på å dele det opp. Å lage tomatkjøttsausen en dag og så bruke den både til lasagne og spagetti. Men foreløpig har jeg ikke gjennomført noe. 

Ja feks :jepp:

Jeg lager ofte en stor panne kjøttsaus selv og fryser ned i passe porsjoner, utrolig greit å ha klart.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle said:

Ja feks :jepp:

Jeg lager ofte en stor panne kjøttsaus selv og fryser ned i passe porsjoner, utrolig greit å ha klart.

Ja, det jeg tenker jeg også. At det kan være kjekt å ha mye kjøttsaus i fryseren. Er veldig glad i sånn kjøttsaus.  Føler alltid man får for lite saus på italienske restauranter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Ja, det jeg tenker jeg også. At det kan være kjekt å ha mye kjøttsaus i fryseren. Er veldig glad i sånn kjøttsaus.  Føler alltid man får for lite saus på italienske restauranter. 

Da er det jo ekstra greit å kunne bestemme porsjonsstørrelsene selv :jepp:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ukonsentrert jeg har vært i dag. Startet på noen filmer og programmer, men ikke klart å følge med, ikke klart å lese, høre podcast eller noe. Merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (19 timer siden):

Hadde besøk av pappa i dag, og kom til å nevne Durek, jeg ble redd han skulle få hjerteinfarkt jeg. Det er sjeldent jeg ser han så hissig. Ikke har jeg hørt han si så mye stygt om en person heller. Men er på sin plass og. Angret litt på at jeg nevnte det.

Min pappa ble også påvirket av det der. Han skrev et innlegg på Facebook om det. 

Men ellers; God nyttårsaften. :) Jeg skulle ønske jeg kunne tatt meg noen glass, men det utgår til jeg får lappen tilbake. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple_Pixiedust skrev (27 minutter siden):

Min pappa ble også påvirket av det der. Han skrev et innlegg på Facebook om det. 

Men ellers; God nyttårsaften. :) Jeg skulle ønske jeg kunne tatt meg noen glass, men det utgår til jeg får lappen tilbake. 

God nyttårsaften! Skål med oss i noe alkoholfritt akkurat kl 21 i kveld da! Uansett hvor du er, stopp, hev glasset og skål! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Daryl Dixon skrev (9 minutter siden):

God nyttårsaften! Skål med oss i noe alkoholfritt akkurat kl 21 i kveld da! Uansett hvor du er, stopp, hev glasset og skål! 

Det kan jeg gjøre. 😊

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...