Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Daryl Dixon said:

Hatt en fin jul så langt?

Jepp.  Var med familien på julaften, første og andre juledag. Koselig og mye god mat. 

Hvordan var julen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (6 minutter siden):

Jepp.  Var med familien på julaften, første og andre juledag. Koselig og mye god mat. 

Hvordan var julen din?

Koselig, mye folk og god stemning. Ble hvit jul her, så vært veldig fint hele desember. 

Planer for nyttårsaften?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Daryl Dixon said:

Koselig, mye folk og god stemning. Ble hvit jul her, så vært veldig fint hele desember. 

Planer for nyttårsaften?

Hvit jul gir julestemning. 

På nyttårsaften skal jeg kun passe katten til broren min.  Broren min feirer nyttårsaften i utlandet og jeg har ansvaret for katten. 

Hva med deg? 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, SVK said:

På nyttårsaften skal jeg kun passe katten til broren min.  Broren min feirer nyttårsaften i utlandet og jeg har ansvaret for katten. 

Hva med deg? 

Edit: I tillegg kommer jeg kanskje til å bestille pizza på Dominos. Er en av mine favoritt-retter. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (26 minutter siden):

Hva med deg? 

Så koselig da, da har du godt selskap.

Vi pleier å feire med venner, det pleier å være bare voksne, men i år på julebord så måtte vi innrømme at vi begynner å bli såpass voksne alle sammen, at våre festdager i julen er over. Så i år blir det barnevennlig nyttårsaften, helt uten alkohol og uten fyrverkeri. Og det passer meg helt ypperlig! 

SVK skrev (6 minutter siden):

Edit: I tillegg kommer jeg kanskje til å bestille Pizza på Dominos. Er en av mine favoritt-retter. 

Hva liker du på? Tror ikke jeg har spist pizza derifra.

Vi hadde pizza i går, og jeg hadde kjøpt feil saus, så ble hvit saus, men det var ikke så ille altså. God forandring.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Daryl Dixon said:

Så koselig da, da har du godt selskap.

Vi pleier å feire med venner, det pleier å være bare voksne, men i år på julebord så måtte vi innrømme at vi begynner å bli såpass voksne alle sammen, at våre festdager i julen er over. Så i år blir det barnevennlig nyttårsaften, helt uten alkohol og uten fyrverkeri. Og det passer meg helt ypperlig! 

Hva liker du på? Tror ikke jeg har spist pizza derifra.

Vi hadde pizza i går, og jeg hadde kjøpt feil saus, så ble hvit saus, men det var ikke så ille altså. God forandring.

Selv har jeg kuttet ut alkoholen, fordi jeg skjønte at jeg slet å drikke med måte. Følte meg også for voksen til å ikke kunne drikke med måte så da var det lettest å bare kutte ut alkohol helt .

Jeg er ikke spesielt original når det kommer til pizza. Det går i pepperoni uten ananas.  Hva liker du best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (19 minutter siden):

Selv har jeg kuttet ut alkoholen, fordi jeg skjønte at jeg slet å drikke med måte. Følte meg også for voksen til å ikke kunne drikke med måte så da var det lettest å bare kutte ut alkohol helt .

Jeg er ikke spesielt original når det kommer til pizza. Det går i pepperoni uten ananas.  Hva liker du best?

Tåler det lite selv så ikke noe savn uten alkohol.

Jeg kjenner ikke så stor forskjell på pizza med ulike ting, så liker å variere. Men om jeg skal kjøpe pizza så bestiller jeg aldri med kylling, fant en bit av en kyllingfot på pizza en gang.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Daryl Dixon said:

Jeg kjenner ikke så stor forskjell på pizza med ulike ting, så liker å variere. Men om jeg skal kjøpe pizza så bestiller jeg aldri med kylling, fant en bit av en kyllingfot på pizza en gang.

:haar:

Broren min har en lignende historie med Kvikk Lunsj. Han fikk en Kvikk Lunsj det var larver i og han har ikke rørt Kvikk Lunsj siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

:haar:

Broren min har en lignende historie med Kvikk Lunsj. Han fikk en Kvikk Lunsj det var larver i og han har ikke rørt Kvikk Lunsj siden. 

Ææææsj... larver er verre, de lever jo. Alltid redd for å finne larver og biller i mel og kornblandinger. Foten var hvertfall stekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (11 timer siden):

Det har snødd veldig mye i natt, SB måtte måke snø for å få ut bilen. Han måker mens jeg ordner frokost og niste. Da kom jeg på noe som irriterer meg på film og tv, når noen har ordnet frokost og så tar de bare et glass juice og drar... Det er frekt. 

Det har du jammen rett i .. og det er typisk når det er et skikkelig overdådig frokostbord med nystekte pannekaker og bacon og frukt og bær, veldig merkelig! 

Daryl Dixon skrev (24 minutter siden):

😳

Jeg så en hel avrevet kattelabb/fot utenfor en restaurant i syden en kveld da jeg var barn, glemmer det aldri :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Det har du jammen rett i .. og det er typisk når det er et skikkelig overdådig frokostbord med nystekte pannekaker og bacon og frukt og bær, veldig merkelig! 

😳

Jeg så en hel avrevet kattelabb/fot utenfor en restaurant i syden en kveld da jeg var barn, glemmer det aldri :(

Ja, der ligger en del innsats bak den frokosten!!

Å herregud! Så grusomt, og da begynner tankene å virre om hva som har skjedd! Off nei... Kan tenke meg resten av ferien din ble preget av det.

Jeg var sikker mellom 10 og 12 år når jeg og pappa var på fjelltur et sted med mye reinsdyr, vi så er gevir som stakk opp fra myra, en som hadde gått seg ned. Slet lenge med det, det var vanskelig.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (1 minutt siden):

Jeg blir det eplecider eller mozell på nyttårsaften 🥳

Jeg har også eplecider!! Da kan vi heve glasset på et tidspunkt og skåle med hverandre!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (4 minutter siden):

Ja, der ligger en del innsats bak den frokosten!!

Å herregud! Så grusomt, og da begynner tankene å virre om hva som har skjedd! Off nei... Kan tenke meg resten av ferien din ble preget av det.

Jeg var sikker mellom 10 og 12 år når jeg og pappa var på fjelltur et sted med mye reinsdyr, vi så er gevir som stakk opp fra myra, en som hadde gått seg ned. Slet lenge med det, det var vanskelig.

Ja, det ble den virkelig, ser det fremdeles som det skulle vært nå nylig.

Det var på forsiden, liksom i en sånn gate man går langs med masse restauranter langs havnen. Jeg tenkte det da, men jeg tror kanskje det må ha skjedd en ulykke, eller den ble angrepet av en hund eller noe. Jeg vet ikke, stakkars lille uansett ❤

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Jeg har også eplecider!! Da kan vi heve glasset på et tidspunkt og skåle med hverandre!

Jaaa! :hoppe: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rumle skrev (2 minutter siden):

Ja, det ble den virkelig, ser det fremdeles som det skulle vært nå nylig.

Det var på forsiden, liksom i en sånn gate man går langs med masse restauranter langs havnen. Jeg tenkte det da, men jeg tror kanskje det må ha skjedd en ulykke, eller den ble angrepet av en hund eller noe. Jeg vet ikke, stakkars lille uansett ❤

Ja, virkelig! Stakkars! ❤️ Sånt glemmer man ikke.

Rumle skrev (1 minutt siden):

Jaaa! :hoppe: 

Happy new year Sophie my gal! Skal jeg si da. For meg selv. Andre lurer på hva som går av meg, men det er det verdt!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (9 minutter siden):

---

Det må ha vært tøft :( 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Ja, virkelig! Stakkars! ❤️ Sånt glemmer man ikke.

Happy new year Sophie my gal! Skal jeg si da. For meg selv. Andre lurer på hva som går av meg, men det er det verdt!

Haha 😆

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...