Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Sola de skrev (8 minutter siden):

Har katten din vært på ferde i juletreet? Familiekatten holdt seg unna treet om det var klementinskall nederst i treet.

Han var i treet første året, men holdt seg unna etter det. Eller, ligger under og sånn da, men det er lov. :nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Han var i treet første året, men holdt seg unna etter det. Eller, ligger under og sånn da, men det er lov. :nikke:

Flinke pusen 🐈Familiekatten rev ned juletreet til søskenet mitt da den var ung katt, deretter hadde han alltid en eller annen raptus med juletreet hvert år. Især pynten fikk gjennomgå.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (16 minutter siden):

Flinke pusen 🐈Familiekatten rev ned juletreet til søskenet mitt da den var ung katt, deretter hadde han alltid en eller annen raptus med juletreet hvert år. Især pynten fikk gjennomgå.

Det er jo spennende for de firbeinte. :ler: Ble det mye ødelagt når det ble revet ned?

Han liker treet godt vår, kan nok være borte på ei kule og daske, men ikke mer.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er invitert på luciamorgen i en barnehage i morgen. Det blir stas å få være med på. :rodmer:

Hadde litt stive og vonde hender i kveld, så SB satt å masserte og knakk i i ledd osv. Han hjalp meg med det for mange mange år siden, lenge før vi ble sammen. Hvem skulle trodd det da.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en veldig fin Luciadag. Var rundt i nabobyen sammen med mora mi og kikket etter de siste julegavene for i år, var på kafé og koste oss veldig.   I dag kommer dessverre faren min hjem fra korttidsopphold på pleiehjem. Dessverre fordi alt da faller på mora mi som er sliten nok som hun er. Vi kan jo selvsagt hjelpe til når det er noe, men vi får jo ikke vært der på null komma niks heller. Æsj, det er kjedelig å se faren min sånn. Ikke det at jeg noen gang har hatt noe veldig bra forhold til ham, men allikevel...

Ha en fin dag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anki-2.0 skrev (11 minutter siden):

Jeg hadde en veldig fin Luciadag. Var rundt i nabobyen sammen med mora mi og kikket etter de siste julegavene for i år, var på kafé og koste oss veldig.   I dag kommer dessverre faren min hjem fra korttidsopphold på pleiehjem. Dessverre fordi alt da faller på mora mi som er sliten nok som hun er. Vi kan jo selvsagt hjelpe til når det er noe, men vi får jo ikke vært der på null komma niks heller. Æsj, det er kjedelig å se faren min sånn. Ikke det at jeg noen gang har hatt noe veldig bra forhold til ham, men allikevel...

Ha en fin dag! :D

Høres ut som en koselig dag! Håper hjemmetjenesten er inni bildet med litt hjelp da.❤ Skjønner deg godt, at det ikke er lett å se noen bli syk og endre seg. :klem3:

Ha en fin dag du og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Høres ut som en koselig dag! Håper hjemmetjenesten er inni bildet med litt hjelp da.❤ Skjønner deg godt, at det ikke er lett å se noen bli syk og endre seg. :klem3:

Ha en fin dag du og

Ja, heldigvis har han alarmknapp så Hjemmehjelpa kommer og hjelper til om (når) han faller, og de skal få til faste tider de kommer og hjelper ham. Det er jo ikke alt mora mi kan gjøre for ham heller - å løfte ham f.eks.  - det blir jo som dødvekt når han ikke klarer å gjøre noe selv. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anki-2.0 skrev (4 timer siden):

Ja, heldigvis har han alarmknapp så Hjemmehjelpa kommer og hjelper til om (når) han faller, og de skal få til faste tider de kommer og hjelper ham. Det er jo ikke alt mora mi kan gjøre for ham heller - å løfte ham f.eks.  - det blir jo som dødvekt når han ikke klarer å gjøre noe selv. 

Godt de kommer jevnlig da. Selv om det ikke er lange stunden de er innom så hjelper det da litt. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trøtt som jeg har vært i dag, sånn orker ikke stå oppreist trøtt. 

Hadde siste gang hos psykolog i går, for i år. Det høres lenge ut uten. Kunne tenke meg en gang til før jul, men jeg har bare hver 14.dag, og i romjulen har hun fri, velfortjent. Men,positivt at over nyttår får jeg hver uke. Får fokusere på det.

På lørdag skal vi ha julebord i vennegjengen, det blir gøy. I fjor ble det julebord med sonde i nesa og knekt sjel, litt bedre i år, selv om... ja. Skal starte utendørs, og så jobbe oss inn. 

I morgen skal jeg på gartneri og kjøpe blomster, har ikke kommet meg så langt enda. Men må få det gjort! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (15 timer siden):

Hadde siste gang hos psykolog i går, for i år. Det høres lenge ut uten. Kunne tenke meg en gang til før jul, men jeg har bare hver 14.dag, og i romjulen har hun fri, velfortjent. Men,positivt at over nyttår får jeg hver uke. Får fokusere på det.

På lørdag skal vi ha julebord i vennegjengen, det blir gøy. I fjor ble det julebord med sonde i nesa og knekt sjel, litt bedre i år, selv om... ja. Skal starte utendørs, og så jobbe oss inn. 

I morgen skal jeg på gartneri og kjøpe blomster, har ikke kommet meg så langt enda. Men må få det gjort! 

Tenk at det har gått et helt år allerede! :sjokkert: Tiden flyr avsted med seg! Blir kjekt med julebord :spise:

Hvilke juleblomster skal du ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (55 minutter siden):

Tenk at det har gått et helt år allerede! :sjokkert: Tiden flyr avsted med seg! Blir kjekt med julebord :spise:

Hvilke juleblomster skal du ha?

Jeg må ha den vanlige julestjernen i rødt og hvit, og amaryllis i rødt og hvit, i potte og som snittblomst, gjerne litt svibler, og andre snittblomster og grønt som jeg finner. Altså mye. :jepp:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (På 12.12.2023 den 23.08):

Jeg er invitert på luciamorgen i en barnehage i morgen. Det blir stas å få være med på. :rodmer:

Hadde litt stive og vonde hender i kveld, så SB satt å masserte og knakk i i ledd osv. Han hjalp meg med det for mange mange år siden, lenge før vi ble sammen. Hvem skulle trodd det da.

Så koselig? Ble det en gang Luciafeiring?

Daryl Dixon skrev (22 timer siden):

Så bra at du får øke til hver uke over nyttår, det er jo gode nyheter :jepp:

Kjøpte du mye fint?

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

God fredag, og god helg!

:hallo:

God fredag og helg herfra også :blomst2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (38 minutter siden):

Så koselig? Ble det en gang Luciafeiring?

Så bra at du får øke til hver uke over nyttår, det er jo gode nyheter :jepp:

Kjøpte du mye fint?

God fredag og helg herfra også :blomst2:

Ja, det ble Lucia. Mange små med elektriske lys, glitter, hatter og hvite skjorter, alt satt sånn ca halveis på skeiva på alle. :ler: Utrolig søte da, noen som nesten akkurat hadde lært å gå også. Veldig rørende. :lillesky:

Jeg kom meg ikke dit i dag. Det sjedde noe med dekket på bilen så den måtte inn på verksted, og den andre tok SB. Håper jeg får tatt en tur i morgen.

Har du fått inn noe julete blomster eller pynt?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (13 minutter siden):

Ja, det ble Lucia. Mange små med elektriske lys, glitter, hatter og hvite skjorter, alt satt sånn ca halveis på skeiva på alle. :ler: Utrolig søte da, noen som nesten akkurat hadde lært å gå også. Veldig rørende. :lillesky:

Jeg kom meg ikke dit i dag. Det sjedde noe med dekket på bilen så den måtte inn på verksted, og den andre tok SB. Håper jeg får tatt en tur i morgen.

Har du fått inn noe julete blomster eller pynt?

Så koselig! Hyggelig at du ble invitert med :jepp:

Nei, blir ikke så mye pynt her, tror jeg. Har bare amaryllis i knopp så langt.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rumle skrev (46 minutter siden):

Så koselig! Hyggelig at du ble invitert med :jepp:

Nei, blir ikke så mye pynt her, tror jeg. Har bare amaryllis i knopp så langt.

Kommer langt med levende lys og god stemning. 

Er rødstrupen der fortsatt? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (55 minutter siden):

Kommer langt med levende lys og god stemning. 

Er rødstrupen der fortsatt? 

Sant det :jepp:

Ja, den dukker opp stort sett hver dag. Har du fått fugler på besøk?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...