Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

3 hours ago, Daryl Dixon said:

19,6 blå ute i dag på tur. Var 21 kl 10, da ventet jeg. Kulden gjør det helt fantastisk å gå egentlig, nydelig føre, og er så pent. 

Synes du er en skikkelig viking som nyter å gå i 19,6 minusgrader. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Rumle said:

Veldig kaldt! Her har det blitt plussgrader endelig, og det er bra for strømmen er vanvittig dyr om dagen:sukk:

Sant. :sukk:

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, det hadde vært koselig med mer snø og, må innrømme det, det blir en egen julestemning av det.

Håper på snø jeg også. :juletre2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rumle said:

Ja, det er utrolig kjedelig.

Ja, tror jeg også sagt tidligere at jeg har en dårlig isolert leilighet med uvarmet garasje under meg så jeg får all frosten fra den inn i leiligheten.  Og enormt mye av varmen min ender kun opp med å varme opp gulvet til de som bor over meg. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (Akkurat nå):

Ja, tror jeg også sagt tidligere at jeg har en dårlig isolert leilighet med uvarmet garasje under meg så jeg får all frosten fra den inn i leiligheten.  Og enormt mye av varmen min ender jo kun opp med å varme opp gulvet til de som bor over meg. 

Har til dels samme problemstillingen her,  det er absolutt ikke optimalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har til dels samme problemstillingen her,  det er absolutt ikke optimalt.

Nei, ikke optimalt. Har tidligere bodd i øverste etasje på samme sted og da brukte jeg knapt en krone på oppvarming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Rumle said:

Nå har rødstrupen begynt å komme nesten hver gang jeg plystrer 😊

Så utrolig kult og  koselig! :hjerter:

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 time siden):

Synes du er en skikkelig viking som nyter å gå i 19,6 minusgrader. 

Tja, Viking og Viking, jeg ser nesten sånn ut når jeg er ute da 

59c3aeaca8fcb1b9d3e20ce44fc4a558.jpg.cd9f41f7faa8963ed4ea7e4e9683bc27.jpg

Rumle skrev (1 time siden):

Veldig kaldt! Her har det blitt plussgrader endelig, og det er bra for strømmen er vanvittig dyr om dagen! :sukk:

Men, det hadde vært koselig med mer snø og, må innrømme det, det blir en egen julestemning av det.

Kjempe dyr strøm, helt sinnsykt! 

blir ekstra koselig når det er skikkelig vinter, bare at kulden og strømpriser går ikke overens.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som har sett frelsesarmeen sin reklame i år? Den er så trist, får så vondt inni meg, og sånn prikking i nesa som jeg får når jeg nesten er på gråten og blir rørt. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 timer siden):

Så utrolig kult og  koselig! :hjerter:

Jaaa, men det er nok bare fordi den assosierer det med solsikkekjerner, gøy likevel :ler:

I dag kom det faktisk to. Og det var ikke den ene særlig happy over, de har masse temperament i de små kroppene :ler:

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Flere som har sett frelsesarmeen sin reklame i år? Den er så trist, får så vondt inni meg, og sånn prikking i nesa som jeg får når jeg nesten er på gråten og blir rørt. 

Jeg tror jeg så litt av den bare, i ett innslag. Han ensomme mannen som prøver å få kontakt med folk? Eller var det for noe annet kanskje? 

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Tja, Viking og Viking, jeg ser nesten sånn ut når jeg er ute da 

59c3aeaca8fcb1b9d3e20ce44fc4a558.jpg.cd9f41f7faa8963ed4ea7e4e9683bc27.jpg

Kjempe dyr strøm, helt sinnsykt! 

blir ekstra koselig når det er skikkelig vinter, bare at kulden og strømpriser går ikke overens.

Det er sant.

Holder pus seg mest inne for tiden nå? Eller holder du han inne når det er så kaldt kanskje? Jeg er ikke så vant med sånne temperaturer, jeg.

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (42 minutter siden):

Jeg tror jeg så litt av den bare, i ett innslag. Han ensomme mannen som prøver å få kontakt med folk? Eller var det for noe annet kanskje? 

Det er sant.

Holder pus seg mest inne for tiden nå? Eller holder du han inne når det er så kaldt kanskje? Jeg er ikke så vant med sånne temperaturer, jeg.

Denne.

Katten er mest inne, får lov å gå ut når han vil, er bare ca 10 min om gangen. Når han kommer inn igjen får han ofte sånn zoomies, hvor han løper helt tullerusk og leker med leker, før han legger seg og sover.

Så koselig med rødstrupe igjen. Jeg har ingen fugler nå jeg...

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Denne.

Katten er mest inne, får lov å gå ut når han vil, er bare ca 10 min om gangen. Når han kommer inn igjen får han ofte sånn zoomies, hvor han løper helt tullerusk og leker med leker, før han legger seg og sover.

Så koselig med rødstrupe igjen. Jeg har ingen fugler nå jeg...

Aha den har jeg ikke sett! Den var både fin og vond :sukk:

Zoomies ja! 🤪 Tussebye! Det er så gøy når de gjør det! :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (7 minutter siden):

Aha den har jeg ikke sett! Den var både fin og vond :sukk:

Zoomies ja! 🤪 Tussebye! Det er så gøy når de gjør det! :ler:

Musikken, stemningen, tanken om at det er reelt for mange, og godt spilt, kjenner det hver gang at det river. Får lyst å invitere henne til jul.

Sier dere tussebye?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (4 minutter siden):

Musikken, stemningen, tanken om at det er reelt for mange, og godt spilt, kjenner det hver gang at det river. Får lyst å invitere henne til jul.

Sier dere tussebye?

Ja, sa ofte det :ler:

Dessverre mange som har det sånn rundt omkring.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
31 minutter siden, Daryl Dixon said:

Jepp. Havner nok også om det er jul. Det er en periode hvor man forskjellen på hvordan ting er og hvordan ting burde være blir veldig tydelige for mange. 

Selv feirer jeg jul med foreldrene mine og de har de siste 20 årene invitert en enkemann  og en enke til å feire jul med oss.

Har også selv blitt invitert til å feire jul med en venn og hans familie fordi han trodde feilaktig at jeg ikke hadde noen å feire jul med.  Jeg takket nei siden jeg feirer julen med mine foreldre. Men utrolig hyggelig at han spurte og  Han er en veldig omtenksom fyr.

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, SVK said:

Selv feirer jeg jul med foreldrene mine og de har de siste 20 årene invitert en enkemann  og en enke til å feire jul med oss.

Foreldrene mine er med i en organisasjon hvor de besøker ensomme eldre, altså hele året og ikke kun på julaften.  Er gjennom den organisasjonen de traff han  ene. Hun andre er en nabo. 

Man hører ofte om de barnløse. Men det er også eldre med barn som av ulike grunner aldri besøker eller får besøk av barna sine. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 time siden):

Ja, sa ofte det :ler:

Dessverre mange som har det sånn rundt omkring.

Nusselig ord!

SVK skrev (1 time siden):

Jepp. Havner nok også om det er jul. Det er en periode hvor man forskjellen på hvordan ting er og hvordan ting burde være blir veldig tydelige for mange. 

Har også selv blitt invitert til å feire jul med en venn og hans familie fordi han trodde feilaktig at jeg ikke hadde noen å feire jul med.  Jeg takket nei siden jeg feirer julen med mine foreldre. Men utrolig hyggelig at han spurte og  Han er en veldig omtenksom fyr.

Så bra det blir inkludert flere! Snille og fornuftige folk.

SVK skrev (40 minutter siden):

Foreldrene mine er med i en organisasjon hvor de besøker ensomme eldre, altså hele året og ikke kun på julaften.  Er gjennom den organisasjonen de traff han  ene. Hun andre er en nabo. 

Man hører ofte om de barnløse. Men det er også folk med barn som av ulike grunner aldri besøker eller får besøk av barna sine. 

Det er jo helt supert at de gjør det! Det betyr så mye for så mange. Ensomhet er så grusomt og trist, og finnes så mange varianter.

Kjenner noen sykepleiere som og sier det siste der. Veldig trist.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (16 minutter siden):

Nusselig ord!

Så bra det blir inkludert flere! Snille og fornuftige folk.

Det er jo helt supert at de gjør det! Det betyr så mye for så mange. Ensomhet er så grusomt og trist, og finnes så mange varianter.

Kjenner noen sykepleiere som og sier det siste der. Veldig trist.

Haha ja, det er kanskje det? Passer godt til den merkverdige aktiviteten i alle fall! :ler:

Det er det, og ikke bare er det veldig trist, det er også farlig for helsen :sukk:

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...