Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Anki- skrev (1 minutt siden):

Helt enig! Dårlige erfaringer med nettbutikken til Norli. Et annet sted på nett jeg bestilte og ikke fikk varen fra er kpn.no (Dessverre leste jeg ikke anmeldelser på forhånd, men de har omtrent bare negative anmeldelser)

Det er notert! Dårlige nettbutikker bør man holde seg unna. Vi får lære oss å lese anmeldelser... jeg gjør det på mye jeg bestiller, men ikke på selve nettstedet, skal begynne med det nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem3: Hvordan går det forresten ellers med deg/dere? Merker at jeg er lite her for tida.

Her har vi fått covid nå, mannen min og jeg. Håper vi slipper "lett" unna. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anki- skrev (3 minutter siden):

:klem3: Hvordan går det forresten ellers med deg/dere? Merker at jeg er lite her for tida.

Går bra med oss. :jepp: 

Mye covid om dagen nå igjen. Uff ja, får håpe dere slipper lett unna. Er så stor forskjell på hvordan folk reagerer på det. Ønsker dere god bedring. Er mannen din hjemme fra jobb nå ell? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var på jobb i går, men var i helt pyton form. I dag er han hjemme i hvert fall, så får han nesten bare se an åssen formen er i ettermiddag/tidlig kveld. 

I natt har jeg ligget våken hele tida og fryst som bare det.

Ha en fin dag :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (10 timer siden):

Jeg har en anbefaling, ikke bestill fra nettbutikken til Norli. De er useriøse og driver dårlig butikk. Burde lese anmeldelser før jeg bestilte der, ser de har haugevis av negative omtaler. Om du så bestiller der fra, ikke betal før du får varen. 

Jeg har bestilt der noen ganger. Har alltid fått det jeg skulle ha.

Daryl Dixon skrev (9 timer siden):

Ja, trodde de skulle være seriøse. Bestilte flere ting som var på lager, og trodde alt kom i samme pakke, men fikk bare halvparten, og kundeservice sa at pga noe jeg bestilte var på engelsk så tok det lenger tid... Men stod at det var på lager og kunne sendes. Ble ikke opplyst på mail eller noe ved sending. Ba de kansellere, så bestilte jeg en annen plass.

De sender fra flere butikker tror jeg. Samme gjør Ark. Alt kommer som regel i pakker hver for seg fra alle. F.eks. om siste boka til xx1 og en kalender er inne på norli eller ark i Steinkjer og boka til xx2 og xx3 har de i Lom, så kommer de sendt fra de stedene. Bestilte noen bøker til søskenet mitt til jul, og de ble sendt fra England og kom noen dager senere enn de andre. Var vel til sammen 5 forsendelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anki- skrev (9 timer siden):

God bedring :klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (1 time siden):

Jeg har bestilt der noen ganger. Har alltid fått det jeg skulle ha.

De sender fra flere butikker tror jeg. Samme gjør Ark. Alt kommer som regel i pakker hver for seg fra alle. F.eks. om siste boka til xx1 og en kalender er inne på norli eller ark i Steinkjer og boka til xx2 og xx3 har de i Lom, så kommer de sendt fra de stedene. Bestilte noen bøker til søskenet mitt til jul, og de ble sendt fra England og kom noen dager senere enn de andre. Var vel til sammen 5 forsendelser.

Men Ark informerer, det kan sendes fra Narnia om de vil, men at det blir delt opp og ingen informasjon, står at det er på lager, tar lang tid før man får svar på forespørsel, og dårlige unnskyldninger gjør det til en dårlig nettbutikk. Leste på trustpilot og jeg var heldig ser jeg, folk har ventet månedsvis på bøker,uten svar på kundeservice. Har bestilt fra Ark før og det gikk knirkefritt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt solvokteren, av Maja Lunde, samme som skrev Snøsøsteren. Gleder meg til å lese og kose meg med illustrasjoner av Lisa Aisato.

På søndag før vi dro i barnedåp sendte SB mld om det var noe de trengte at vi ordnet, og moren sa hun hadde glemt te til selskapet, jeg så mitt snitt til å bli kvitt litt te fra skuffen. Mor ble fornøyd med et rikt utvalg, og jeg fikk en ryddig te-skuff. 

Niesen min kjøpte chai latte kakao, det endte i søpla. Hun blandet til oss begge og lukta var nesten dødelig, luktet så kunstig og søtt. Vi turte nesten ikke smake på, hun dyppet tunga i den og ristet på hodet, jeg tok en liten sipp, ut i vasken og rett i søpla. Skvip. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anki- skrev (2 timer siden):

Han var på jobb i går, men var i helt pyton form. I dag er han hjemme i hvert fall, så får han nesten bare se an åssen formen er i ettermiddag/tidlig kveld. 

I natt har jeg ligget våken hele tida og fryst som bare det.

Ha en fin dag :)

Håper du får sove litt på dagen i dag, og at formen stiger. Dyne på sofaen, godt med drikke og en koselig film er litt medisin når begge er pjusk. :nikke:

Pass på deg selv, du har vært gjennom nok for en stund. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/9/2023 at 2:45 PM, SVK said:

Har selv kost meg med hjemmelaget milkshake. :dobbelis:

On 7/9/2023 at 3:08 PM, Daryl Dixon said:

Veldig digg! Den sjokolade isen fra sørlands is med sjokolade biter, den er så enkel og så god den, er det den du har brukt? Fikk lyst på pistasj is jeg nå.

Testet ut hjemmelaget pistasj-milkshake nå. Brukte den billigste vaniljeiskremen, melk og pistasjkrem. Pistasjkrem er ganske dyrt, men da fikk man ordentlig pistasj-smak på milkshaken. :dobbelis: Brukte den billigste vaniljeiskremen fordi jeg tenkte det var bortkastet å ha dyr iskrem når man uansett skal lage milkshake og prøve å få den til å smake noe annet enn smaken på iskremen. 

Ble veldig godt! :arwen:

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (11 timer siden):

Testet ut hjemmelaget pistasj-milkshake nå. Brukte den billigste vaniljeiskremen, melk og pistasjkrem. Pistasjkrem er ganske dyrt, men da fikk man ordentlig pistasj-smak på milkshaken. :dobbelis: Brukte den billigste vaniljeiskremen fordi jeg tenkte det var bortkastet å ha dyr iskrem når man uansett skal lage milkshake og prøve å få den til å smake noe annet enn smaken på iskremen. 

Ble veldig godt! :arwen:

Skikkelig luksusshake da. Sikkert bedre pistasjsmak da enn om du hadde brukt pistasjis. Blir neste hjemmelaget pepperkakeshake da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Daryl Dixon said:

Skikkelig luksusshake da. Sikkert bedre pistasjsmak da enn om du hadde brukt pistasjis. Blir neste hjemmelaget pepperkakeshake da?

Absolutt luksusshake! 

Jeg prøvd faktisk på pepperkake-kakao. Kjøpte noe kakao-pulver med pepperkake-smak. Men der var pepperkakesmaken temmelig svak. Så det var ikke like vellykket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 time siden):

Absolutt luksusshake! 

Jeg prøvd faktisk på pepperkake-kakao. Kjøpte noe kakao-pulver med pepperkake-smak. Men der var pepperkakesmaken temmelig svak. Så det var ikke like vellykket. 

Den typiske smellen jeg alltid går på, smaken er aldri som forventet. :ler:

Best å lage selv.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (1 time siden):

Har du  bursdag?

Nei, men vi fant ut fra hvem. Litt detektivarbeid (kun 2 sms) så fant vi det ut. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God fredag! Og god helg i tråden. :hallo:

Jeg hadde tenkt å starte dagen med dokumentaren om han bamsegutt, men den ville SB se og, så venter med den. Tenker å dra å kjøpe blomster, skal takke for hjelpen til noen. Og så har jeg tenkt å ha fuglenek i år, håper ikke der er for tidlig å kjøpe. Fuglemat burde jeg ha påfyll med og.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (12 timer siden):

Har bygget med duplo i dag, det var meditativt. :overrasket:

Det likte jeg bedre enn lego, da jeg var liten. Gikk kjappere og ble større ting laget :nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...