Daryl Dixon Skrevet 7. november 2023 Forfatter #17081 Del Skrevet 7. november 2023 Rumle skrev (2 minutter siden): Artig! Det blir sikkert veldig fint Får jeg det til og jeg blir fornøyd skal jeg ta bilde! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. november 2023 #17082 Del Skrevet 7. november 2023 Daryl Dixon skrev (5 minutter siden): Får jeg det til og jeg blir fornøyd skal jeg ta bilde! Ja, gjør det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8. november 2023 Forfatter #17083 Del Skrevet 8. november 2023 Strøk to skjorter i dag, og det har jeg helt mistet teken på! Brukte så lang tid, og husket ikke rekkefølgen. Strøk som en proff før i tiden. Hadde lyst å krølle alt sammen og kaste det. Var hos behandler i dag, synes hver 14.dag er litt for lenge i mellom, mister litt tråden da, og tar det unødvendig med tid å koble seg på igjen. Men samtidig er det en god periode nå, veldig bra. Litt vanskelig å kombinere det å få i seg nok mat, men også unngå det som øker risiko for nyrestein. Og så har jeg vondt i øret igjen, mener det var i fjor det var på samme måte, letet meg bakover i tråden for å se om jeg skrev hva løsningen ble, men det var litt vel mye å lese. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 9. november 2023 #17084 Del Skrevet 9. november 2023 Daryl Dixon skrev (11 timer siden): Strøk to skjorter i dag, og det har jeg helt mistet teken på! Brukte så lang tid, og husket ikke rekkefølgen. Strøk som en proff før i tiden. Hadde lyst å krølle alt sammen og kaste det. Var hos behandler i dag, synes hver 14.dag er litt for lenge i mellom, mister litt tråden da, og tar det unødvendig med tid å koble seg på igjen. Men samtidig er det en god periode nå, veldig bra. Litt vanskelig å kombinere det å få i seg nok mat, men også unngå det som øker risiko for nyrestein. Og så har jeg vondt i øret igjen, mener det var i fjor det var på samme måte, letet meg bakover i tråden for å se om jeg skrev hva løsningen ble, men det var litt vel mye å lese. Vondt i øret er kjipt. Håper det ikke er ørebetennelse på gang. Jeg ligger isolert på pasientrommet mitt med covid. Trodde i mårrest at jeg var blitt bedre, men nå har temperaturen steget til 37,5 (min temperatur er vanligvis 36 så for meg er 37,5 feber) og jeg får mer vondt i hodet og kjenner ene mandelen begynner å verke. Akkurat nå skulle jeg ønske jeg var hjemme altså. Så jeg hadde sluppet å ligge isolert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. november 2023 #17085 Del Skrevet 9. november 2023 1 hour ago, Purple_Pixiedust said: Vondt i øret er kjipt. Håper det ikke er ørebetennelse på gang. Jeg ligger isolert på pasientrommet mitt med covid. Trodde i mårrest at jeg var blitt bedre, men nå har temperaturen steget til 37,5 (min temperatur er vanligvis 36 så for meg er 37,5 feber) og jeg får mer vondt i hodet og kjenner ene mandelen begynner å verke. Akkurat nå skulle jeg ønske jeg var hjemme altså. Så jeg hadde sluppet å ligge isolert. Håper du snart blir frisk og snart slipper å ligge isolert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 9. november 2023 #17086 Del Skrevet 9. november 2023 SVK skrev (3 minutter siden): Håper du snart blir frisk og snart slipper å ligge isolert. Takk. 😊❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. november 2023 #17087 Del Skrevet 9. november 2023 On 11/7/2023 at 4:58 PM, Daryl Dixon said: Trodde boka skulle komme i dag, men nei da. Håper du får boken din i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 9. november 2023 Forfatter #17088 Del Skrevet 9. november 2023 Purple_Pixiedust skrev (2 timer siden): Vondt i øret er kjipt. Håper det ikke er ørebetennelse på gang. Jeg ligger isolert på pasientrommet mitt med covid. Trodde i mårrest at jeg var blitt bedre, men nå har temperaturen steget til 37,5 (min temperatur er vanligvis 36 så for meg er 37,5 feber) og jeg får mer vondt i hodet og kjenner ene mandelen begynner å verke. Akkurat nå skulle jeg ønske jeg var hjemme altså. Så jeg hadde sluppet å ligge isolert. Usj, god bedring! Forstår det blir verre av å være isolert. Håper du er på topp nå da, så det blir bare bedre og bedre. SVK skrev (29 minutter siden): Håper du får boken din i dag. Dårlig med info fra der jeg bestilte fra, så tør ikke håpe på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 9. november 2023 #17089 Del Skrevet 9. november 2023 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Usj, god bedring! Forstår det blir verre av å være isolert. Håper du er på topp nå da, så det blir bare bedre og bedre. Dårlig med info fra der jeg bestilte fra, så tør ikke håpe på noe. Takk! Feberen har steget endel, men håper dette er verste dagen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 9. november 2023 Forfatter #17090 Del Skrevet 9. november 2023 Purple_Pixiedust skrev (54 minutter siden): Takk! Feberen har steget endel, men håper dette er verste dagen ja. Er det fult utbrudd på avdelingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 9. november 2023 #17091 Del Skrevet 9. november 2023 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Er det fult utbrudd på avdelingen? Ja. Da jeg dro i karantene i går var jeg vel nr 8 på én uke. Sikkert blitt flere nå. Også har de helt ville regler med 48 timer feberfri før ut av isolasjon. Når man ellers i samfunnet går på jobb så lenge man ikke har feber og mye plager. Puh. Blir noen lange dager her på "cella". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 9. november 2023 Forfatter #17092 Del Skrevet 9. november 2023 Purple_Pixiedust skrev (1 time siden): Ja. Da jeg dro i karantene i går var jeg vel nr 8 på én uke. Sikkert blitt flere nå. Også har de helt ville regler med 48 timer feberfri før ut av isolasjon. Når man ellers i samfunnet går på jobb så lenge man ikke har feber og mye plager. Puh. Blir noen lange dager her på "cella". Da skal alle smittes vil jeg tro. Det er lange 48 timer! Til og med helsepersonell kan gå på jobb så lenge de ikke hoster og har feber, så det vil si at hos dere kan personalet gå rundt med corona mens pasientene må sitte isolert unødvendig lenge. 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 9. november 2023 #17093 Del Skrevet 9. november 2023 Daryl Dixon skrev (47 minutter siden): Da skal alle smittes vil jeg tro. Det er lange 48 timer! Til og med helsepersonell kan gå på jobb så lenge de ikke hoster og har feber, så det vil si at hos dere kan personalet gå rundt med corona mens pasientene må sitte isolert unødvendig lenge. 🤔 Ja det stemmer. Det er tullete. 😅 Jeg har enda feber. Hvis jeg er feberfri I morgen så er jeg i isolasjon til søndag. Så nå tenker jeg på å reise hjem siden jeg uansett skal hjem på onsdag. På permisjon da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 9. november 2023 Forfatter #17094 Del Skrevet 9. november 2023 Purple_Pixiedust skrev (1 time siden): Ja det stemmer. Det er tullete. 😅 Jeg har enda feber. Hvis jeg er feberfri I morgen så er jeg i isolasjon til søndag. Så nå tenker jeg på å reise hjem siden jeg uansett skal hjem på onsdag. På permisjon da. Det skjønner jeg, like greit å være hjemme da, får ikke så nye ut av opplegget om man er syk uansett. Mener det var noro virus på avdelingen jeg var på i fjor, da fikk jeg reise hjem for å ikke bli smittet. Veldig greit å slippe å bli smittet et slikt sted, håper du får dratt hjem på perm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 10. november 2023 #17095 Del Skrevet 10. november 2023 Daryl Dixon skrev (12 timer siden): Det skjønner jeg, like greit å være hjemme da, får ikke så nye ut av opplegget om man er syk uansett. Mener det var noro virus på avdelingen jeg var på i fjor, da fikk jeg reise hjem for å ikke bli smittet. Veldig greit å slippe å bli smittet et slikt sted, håper du får dratt hjem på perm. Nei får jo ikke det. Nå skulle de visst vurdere om jeg får komme ut så da er det jo greit. Hvis jeg får komme ut. Hvis ikke håper jeg at jeg busser hjem om noen timer ja. Bra du fikk dra hjem. Ikke bra å få noro i en sånn situasjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 10. november 2023 Forfatter #17096 Del Skrevet 10. november 2023 Purple_Pixiedust skrev (3 timer siden): Nei får jo ikke det. Nå skulle de visst vurdere om jeg får komme ut så da er det jo greit. Hvis jeg får komme ut. Hvis ikke håper jeg at jeg busser hjem om noen timer ja. Bra du fikk dra hjem. Ikke bra å få noro i en sånn situasjon. Håpet det løser seg da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 10. november 2023 Forfatter #17097 Del Skrevet 10. november 2023 God helg i tråden! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. november 2023 #17098 Del Skrevet 10. november 2023 Daryl Dixon skrev (13 minutter siden): God helg i tråden! God helg til deg og flokken din 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. november 2023 #17099 Del Skrevet 10. november 2023 God helg herfra og! Og god bedring med øret og covid 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 10. november 2023 #17100 Del Skrevet 10. november 2023 Daryl Dixon skrev (1 time siden): God helg i tråden! God helg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå