Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

SVK skrev (8 minutter siden):

Skjønner! 

Fungerer youtube:

Det er den! Må være 30 år siden jeg så den sist :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (13 timer siden):

Jeg har lest ferdig boka til Morten Hegseth. 

Hva synes du? :)

Og, har du funnet noen fine lyshus til kjøkkenskap-prosjektet ditt? :nisselue:

Sola de skrev (4 timer siden):

Pleier å lese i dem hele året. Liker Finbeck& Fia best. Tegningene er vakre. Arkitekturen.

Årets tykke juleheftebok om Donald, ser jeg inneholder flere Fantonald- historier. I fjor var det spøkelsekladden som hadde flere historier.

Da jeg var liten var den en film, hvor Ole, Dole og Doffen hadde snøballkrig på isen eller noe. Donald eller hvem det var skøyt ildkuler mot borgen deres, så den smeltet :klo: Lurer litt på om et av årets blader er den historien. Ser Donald som snømann utenpå bladet. Skal kjøpe det

Er de historiene som er nå i avisene, gamle? Mener å huske hun blåhårete venninnen til Nemi, fikk en datter for en del år siden? I stripene som er i avisa nå, er hun gravid etter en ferietur til Praha, hvor hun møtte på eksen sin, så vil anta det er han som er faren :vetikke: . Er slutt mellom Nemi, og rockeband- kjæresten hennes, fedrene hennes holder på å flytte, så broren bor hos henne for en stund. Har bare lest avisstripene av og på, med års mellomrom, så får ikke helt med meg hva som er nytt og hva som er gammelt.

Det aner jeg virkelig ikke, jeg har ikke lest det på år og dag, ikke sett noen striper i avisene heller, jeg trodde egentlig ikke det kom ut lenger, jeg har virkelig ikke fulgt med :vetikke:

Cyan 💙 (blåhåret venninne) 😊

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (22 minutter siden):

Det aner jeg virkelig ikke, jeg har ikke lest det på år og dag, ikke sett noen striper i avisene heller, jeg trodde egentlig ikke det kom ut lenger, jeg har virkelig ikke fulgt med :vetikke:

Cyan 💙 (blåhåret venninne) 😊

Det var hva hun het ja :nikke:

I avisa nå er det Pondus, Nemi og Hjalmar. Før var det side opp og side ned med tegneserier :)

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke et julehefte, men da jeg så på julehefter så jeg at det har kommet nytt Asterix-blad:

9788242977922.jpg?itok=107c8zeH

Mulig jeg kjøper det bladet også selv om det ikke er et juleblad. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 timer siden):

Den var lett å lese. Leste med stemmen hans i hodet, mest fordi jeg har hørt han fortelle alt i ulike podcaster og litt på showet. passet godt til en som ikke er så god på å lese bøker. Har bestemt meg for å lese Matthew Perry sin, kan være at det passer meg best å lese bøker fra og om folk jeg liker. 

Hørte forresten om en bok som høres så merkelig ut at det nesten frister å sjekke ut. Om ei som innleder et forhold til en dør, døra blir sjalu på andre dører og til slutt blir døra et menneske. Sært på høyt nivå.

Jeg har sett meg ut noen lyshus på mestergrønn, og noen fra kähler. :jepp: Ser noen noen fine, så rop ut. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Den var lett å lese. Leste med stemmen hans i hodet, mest fordi jeg har hørt han fortelle alt i ulike podcaster og litt på showet. passet godt til en som ikke er så god på å lese bøker. Har bestemt meg for å lese Matthew Perry sin, kan være at det passer meg best å lese bøker fra og om folk jeg liker. 

Hørte forresten om en bok som høres så merkelig ut at det nesten frister å sjekke ut. Om ei som innleder et forhold til en dør, døra blir sjalu på andre dører og til slutt blir døra et menneske. Sært på høyt nivå.

Jeg har sett meg ut noen lyshus på mestergrønn, og noen fra kähler. :jepp: Ser noen noen fine, så rop ut. 

Haha høres ut som en bok for meg! :ler:

Du må si hva du synes om boken til Perry. Jeg hørte et gammelt intervju med ham i forrige uke der han blant annet pratet om boken, det var så rart, tror aldri jeg har hørt ham ikke være i Chandler krarakter før, pussig. Fikk litt lyst å lese den boken selv en gang :jepp:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (5 timer siden):

Haha høres ut som en bok for meg! :ler:

Du må si hva du synes om boken til Perry. Jeg hørte et gammelt intervju med ham i forrige uke der han blant annet pratet om boken, det var så rart, tror aldri jeg har hørt ham ikke være i Chandler krarakter før, pussig. Fikk litt lyst å lese den boken selv en gang :jepp:

Hadde vært gøy om du leste den dør-boka.

Skal si i fra, håper den kommer i morgen. Har heller ikke noe spesielt forhold til han utenom Chandler, men elsker han jo som den karakteren. Vært vondt å sett hvordan ham forfalt pga dop og alkohol, men godt å se han bli hyllet nå da. Har skjønt han har gjort mye for andre som har hatt en avhengighet, og står litt om det i boka hand, så gleder meg.

Else kåss har og kommet med bok, hun har jo også opplevd mye. Men vet ikke om jeg skal lese den da.

Hva leser du om dagen nå?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Daryl Dixon said:

Har ikke lest boka selv. men sett enkelte skrive at det var svært trist å lese boka rett etter han døde fordi han snakker så mye om det å dø i boka. 

https://www.reddit.com/r/friends_tv_show/comments/17jm4sk/has_anyone_read_matthew_perry_memoir_because_i/?utm_source=embedv2&utm_medium=post_embed&utm_content=post_body&embed_host_url=https://forum.kvinneguiden.no/index.php

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (7 timer siden):

Hadde vært gøy om du leste den dør-boka.

Skal si i fra, håper den kommer i morgen. Har heller ikke noe spesielt forhold til han utenom Chandler, men elsker han jo som den karakteren. Vært vondt å sett hvordan ham forfalt pga dop og alkohol, men godt å se han bli hyllet nå da. Har skjønt han har gjort mye for andre som har hatt en avhengighet, og står litt om det i boka hand, så gleder meg.

Else kåss har og kommet med bok, hun har jo også opplevd mye. Men vet ikke om jeg skal lese den da.

Hva leser du om dagen nå?

Husker du hva den het? :ler:

Ja, kunne tenkt meg å lese den til Kåss Furuseth, den får gå på ønskelisten, som selvfølgelig er altfor lang allerede :ler:

Leser ingenting om dagen :sukk:Håper det snart kommer tilbake, for jeg har veldig mye jeg har lyst å lese etterhvert! 

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (16 timer siden):

Ikke et julehefte, men da jeg så på julehefter så jeg at det har kommet nytt Asterix-blad:

9788242977922.jpg?itok=107c8zeH

Mulig jeg kjøper det bladet også selv om det ikke er et juleblad. 

Likte veldig godt Asterix selv da jeg vokste opp :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (10 timer siden):

Husker du hva den het? :ler:

Ja, kunne tenkt meg å lese den til Kåss Furuseth, den får gå på ønskelisten, som selvfølgelig er altfor lang allerede :ler:

Leser ingenting om dagen :sukk:Håper det snart kommer tilbake, for jeg har veldig mye jeg har lyst å lese etterhvert! 

Unhinged. An erotic door romance. 

Håper leselysten kommer tilbake. :leselusa:

SVK skrev (17 timer siden):

Har ikke lest boka selv. men sett enkelte skrive at det var svært trist å lese boka rett etter han døde fordi han snakker så mye om det å dø i boka. 

https://www.reddit.com/r/friends_tv_show/comments/17jm4sk/has_anyone_read_matthew_perry_memoir_because_i/?utm_source=embedv2&utm_medium=post_embed&utm_content=post_body&embed_host_url=https://forum.kvinneguiden.no/index.php

Kan skjønne han hadde mye tanker om det, hardt liv, og opplevde vel en hjertestans for noen år siden, så forstår det godt.

Trodde boka skulle komme i dag, men nei da. :sur:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (5 timer siden):

Unhinged. An erotic door romance. 

Håper leselysten kommer tilbake. :leselusa:

---

Haha tror jeg må stå over, jeg håpte på noe absurd med litt humor, ikke en bok om en som faktisk forelsket seg i døren sin 😅

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (11 minutter siden):

Haha tror jeg må stå over, jeg håpte på noe absurd med litt humor, ikke en bok om en som faktisk forelsket seg i døren sin 😅

Virker alt for sært. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rumle skrev (12 minutter siden):

Mhm, tror det må være forsiktig spesielt interesserte :nikke:

Ja, og lurer på hvem som kommer på å skrive sånn. Men folk er rare, sett folk som er forelsket og sier de har et forhold med biler, fly osv. En "giftet" seg med et gjerde. Spesielt.

Rumle skrev (7 minutter siden):

Eller kanskje du er på jakt etter en annen stil? Det var noen andre jeg egentlig leitet etter for å vise deg 

Faktisk akkurat sånne!:nikke: er slike de har på mester grønn. Har kjøpt noen fra kähler, og niesen min kom hjem med noen fra søsterene grene.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Ja, og lurer på hvem som kommer på å skrive sånn. Men folk er rare, sett folk som er forelsket og sier de har et forhold med biler, fly osv. En "giftet" seg med et gjerde. Spesielt.

Faktisk akkurat sånne!:nikke: er slike de har på mester grønn. Har kjøpt noen fra kähler, og niesen min kom hjem med noen fra søsterene grene.

Artig! Det blir sikkert veldig fint :jepp:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...