Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

God fredag, og god helg! :hallo:

Texas, ja. Høres ut som om det har vært slitsomt! Får tro du får en rolig helg da! Så du får sette deg ned med både forræder og skal vi danse. :nikke: ukens forræder var ganske bra syntes jeg! Har det vært storm hos deg? Vindfulle dager her.

Jeg har brukt noen av de gode dagene mine på litt jobb, det hoper seg opp, men, nå er jeg ajour for første gang på lenge, og det er deilig! Og da får SB ro og fred rundt seg til å bli bedre, han er heldigvis på bedringens veg nå. 

Så bra at du har fått gjort en del! :jepp: Har blåst og regnet veldig her den siste uken, ikke sikker på om det var storm, men det røsket veldig i veggene her en kveld, så det er absolutt mulig :nikke:

Jeg har ikke sett dagens Forræder enda, men nå gleder jeg meg jo enda mer! :hoppe:

Eller, gårsdagens Forræder, ser jeg at det blir nå :opplyser: :ler:

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pappa var her i dag, jeg har sluttet å tenke over at han fortsatt sier "gutten min" til meg, gammel vane vond å vende. Han har ikke tenkt å slutte med det. Men resten av dagen, når SB og niesen har snakket til meg, så legger de inn en liten pause, for så å legge til "gutten min". Det synes de et festlig. De har det med å rotte seg sammen og ha det gøy på min bekostning. Men jeg begynner å bli vant til det og jeg. Katten er på min side da.... tror jeg... 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør noe jeg ikke liker å gjøre, koke fiskesuppekraft på rekeskall. Det lukter så ekkelt, og klarte jo å koke over så kom på plata. Stank.... Men det gir suppa god smak. Må lage middager med mye gulerot i,høstet inn flere kilo. Så blir mye gryter, supper og sånn.

Vært på farten i går og i dag. Svømming i går, måtte bruke skulderen litt skånsomt. Natt til søndag må jeg rett på skulderen og da kan den gli litt feil i leddet, og det er så vondt der og da, men går fort over da. Men fint å få brukt armen så det ikke blir stivt. Var babysvømming i det ene bassenget, hadde så lyst å se på, men ville ikke være han creepy duden som stirrer på mammar og babyer. 

Så har jeg kjørt pappa i dag på øyeavdelingen. Der måtte vi vente lenge, så da gikk dagen der. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daryl Dixon said:

Jeg gjør noe jeg ikke liker å gjøre, koke fiskesuppekraft på rekeskall. Det lukter så ekkelt, og klarte jo å koke over så kom på plata. Stank.... Men det gir suppa god smak. Må lage middager med mye gulerot i,høstet inn flere kilo. Så blir mye gryter, supper og sånn.

:spise:

2 minutter siden, Daryl Dixon said:

Vært på farten i går og i dag. Svømming i går, måtte bruke skulderen litt skånsomt. Natt til søndag må jeg rett på skulderen og da kan den gli litt feil i leddet, og det er så vondt der og da, men går fort over da. Men fint å få brukt armen så det ikke blir stivt. Var babysvømming i det ene bassenget, hadde så lyst å se på, men ville ikke være han creepy duden som stirrer på mammar og babyer. 

Så har jeg kjørt pappa i dag på øyeavdelingen. Der måtte vi vente lenge, så da gikk dagen der. 

Så flink du er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (35 minutter siden):

:spise:

Så flink du er!

En lytt itt sætt sæ tel, sa bestemora mi. Altså kan ikke bare sitte å sture i veggen. :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (4 timer siden):

Jeg har kjøpt ny te @Rumle

20231017_144006.thumb.jpg.feeca2d79d48c96bcec5b5d08b2591ca.jpg

Hadde trodd den var bedre...

Er det ikke typisk? Det er som vi har snakket om før, må bare aldri falle for fristelsen å kjøpe de kosete, overkrydrede teene! Lærer jo aldri selv heller, så har ingenting jeg skulle sagt egentlig :ler:

Daryl Dixon skrev (3 timer siden):

Og gulrotkake? :spise: Veldig gøy at dere har fått så mye gulrot da, kan de ikke lagres en stund og, mon tro?

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (18 minutter siden):

Er det ikke typisk? Det er som vi har snakket om før, må bare aldri falle for fristelsen å kjøpe de kosete, overkrydrede teene! Lærer jo aldri selv heller, så har ingenting jeg skulle sagt egentlig :ler:

Og gulrotkake? :spise: Veldig gøy at dere har fått så mye gulrot da, kan de ikke lagres en stund og, mon tro?

Ja, den smakte bare krydder og var helt lik julete. Søtaktig uten å ha i noe søtning. 

Gulerotkake, Ja. Den kan vel fryses og, så det passer jo bra. Jo, de kan vel lagres, men har ikke satt meg helt inn i hvordan. Var veldig gøy å få til gulrot, store og fine, så skal ha mer neste år. Pastinakk var vi ikke heldig med, de var så tynne som hyssing når vi dro de opp. 

Har du fått satt noe løk enda?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Ja, den smakte bare krydder og var helt lik julete. Søtaktig uten å ha i noe søtning. 

Gulerotkake, Ja. Den kan vel fryses og, så det passer jo bra. Jo, de kan vel lagres, men har ikke satt meg helt inn i hvordan. Var veldig gøy å få til gulrot, store og fine, så skal ha mer neste år. Pastinakk var vi ikke heldig med, de var så tynne som hyssing når vi dro de opp. 

Har du fått satt noe løk enda?

:ler: kjenner meg igjen i den opplevelsen, det er et mysterium hva som gjør at noe slår til og andre bare blir sånn.

Har ikke det :ninja: Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

:ler: kjenner meg igjen i den opplevelsen, det er et mysterium hva som gjør at noe slår til og andre bare blir sånn.

Har ikke det :ninja: Hva med deg?

Nei, har ikke det. :ninja: Har ikke tiltakslyst til noe utendørs nå, burde så absolutt satt noe, men har ikke bestilt noe heller. Har igjen litt opprydding ute og. Gravde opp noen georgineknoller, og de var mugne og råtne, så skjer vel det samme med løken.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Nei, har ikke det. :ninja: Har ikke tiltakslyst til noe utendørs nå, burde så absolutt satt noe, men har ikke bestilt noe heller. Har igjen litt opprydding ute og. Gravde opp noen georgineknoller, og de var mugne og råtne, så skjer vel det samme med løken.

Kjenner meg igjen i det. Men, skal prøve å ta meg kraftig sammen og få plantet litt :duskedame:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (13 minutter siden):

Kjenner meg igjen i det. Men, skal prøve å ta meg kraftig sammen og få plantet litt :duskedame:

Jeg og. Må få kjøpt noen, orker ikke bestille, da ender jeg opp med så mye.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har det vært skikkelig nydelig :sol:og høstvær her, og høstfargene er på det aller vakreste 🧡 men, det varer ikke lenge, for nå er det meldt heftige vindkast fra i morgen, så da ryker vel de bladene :sukk:

Fint hos deg i dag og? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (54 minutter siden):

I dag har det vært skikkelig nydelig :sol:og høstvær her, og høstfargene er på det aller vakreste 🧡 men, det varer ikke lenge, for nå er det meldt heftige vindkast fra i morgen, så da ryker vel de bladene :sukk:

Fint hos deg i dag og? 

Har vært opphold og litt lett overskyet, men det går innunder kategorien fint, vil jeg si. :jepp: Kjempe fine farger her også. Veldig kjølig på morgenen, og svingende temp gjennom dagen. 

Du må ankre deg fast da, så du ikke blåser bort!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte på Harm og Hegseth, og fikk et nytt tips igjen, dokumentaren om Psykopaten Harald. Så den ser jeg på youtube. Og dette er skremmende greier.

Velger heller å se slike skremmende greier enn å se nyheter. Klarer bare ikke henge med på all elendighet, så når den stakkars 7åringen ble funnet omkommet, og bilder fra bombing i midtøsten så skulle jeg legge fra meg, tlf, men så dukket det opp en video av en katt som ble Jaget av bjørner i et bur. Har ikke vg nok å skrive om? Dette er ikke nyheter! Hvorfor har de støtt og stadig video av dyr som dør, plages, blir spist osv? Det er så unødvendig på toppen av alt. Dritt vg.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

Jeg hørte på Harm og Hegseth, og fikk et nytt tips igjen, dokumentaren om Psykopaten Harald. Så den ser jeg på youtube. Og dette er skremmende greier.

Velger heller å se slike skremmende greier enn å se nyheter. Klarer bare ikke henge med på all elendighet, så når den stakkars 7åringen ble funnet omkommet, og bilder fra bombing i midtøsten så skulle jeg legge fra meg, tlf, men så dukket det opp en video av en katt som ble Jaget av bjørner i et bur. Har ikke vg nok å skrive om? Dette er ikke nyheter! Hvorfor har de støtt og stadig video av dyr som dør, plages, blir spist osv? Det er så unødvendig på toppen av alt. Dritt vg.

Huff ja det er mye fælt. Jeg hadde ikke fått med meg at 7-åringen var funnet død. Så grusomt. 😕

Enig i at de legger alt for mye trist og vondt ut. Som click bait. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært opphold og litt lett overskyet, men det går innunder kategorien fint, vil jeg si. :jepp: Kjempe fine farger her også. Veldig kjølig på morgenen, og svingende temp gjennom dagen. 

Du må ankre deg fast da, så du ikke blåser bort!

Høres bra ut det :jepp: Ja, må visst ankre opp! :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mye fælt som skjer om dagen :( 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple_Pixiedust skrev (2 timer siden):

Huff ja det er mye fælt. Jeg hadde ikke fått med meg at 7-åringen var funnet død. Så grusomt. 😕

Enig i at de legger alt for mye trist og vondt ut. Som click bait. 

Jeg blir provosert av slike videoer, det er ikke underholdning.

Ja, grusomt. Stakkars alle som er berørt av det hele.

Rumle skrev (1 time siden):

Høres bra ut det :jepp: Ja, må visst ankre opp! :ler:

Gjør det! :høst:

Rumle skrev (1 time siden):

Det er så mye fælt som skjer om dagen :( 

Ja, det er så mye. Jeg orker ikke følge med, det blir ikke bedre av å tynge seg selv med det. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...