Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

@Anki- Vet ikke om du er interessert, men siden vi har snakket en del om det, vil jeg bare nevne at jeg ser at de har lagt ut en dobbelepisode i Ekko (Nrk radio) om koma, med intervju av en som lå tre uker i koma selv. Jeg har ikke hørt det enda, ville bare si i fra :jepp: Det ble lagt ut i juni.

Endret av Rumle
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (3 timer siden):

😍

Hvordan går det med deg? :klem3:

Det humper og går, på en dyster landeveg, men det går fremover,  og fremover er vel bra.(?) Hører på lydbok om dagen for å få tiden til å gå, liker så godt å høre Dennis Storhøi lese.

Hvordan går det med deg?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (7 minutter siden):

Det humper og går, på en dyster landeveg, men det går fremover,  og fremover er vel bra.(?) Hører på lydbok om dagen for å få tiden til å gå, liker så godt å høre Dennis Storhøi lese.

Hvordan går det med deg?

Det høres ikke lett ut ❤️ 

Der går greit her, mye det samme. 

Så bra at du får hørt lydbok :jepp: Hvilken bok er det? Jeg har slitt med lesing i flere måneder nå, men det er vanlig for meg, det kommer sånne perioder innimellom, men det er veldig kjedelig, for det er jo så mye jeg egentlig gjerne vil lese!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (41 minutter siden):

Det høres ikke lett ut ❤️ 

Der går greit her, mye det samme. 

Så bra at du får hørt lydbok :jepp: Hvilken bok er det? Jeg har slitt med lesing i flere måneder nå, men det er vanlig for meg, det kommer sånne perioder innimellom, men det er veldig kjedelig, for det er jo så mye jeg egentlig gjerne vil lese!

Hører Blodmåne av Jo Nesbø nå, så håper jeg å finne en til som et grei å høre på.

Har du vurdert å høre bøkene på lydbok da? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (29 minutter siden):

Hører Blodmåne av Jo Nesbø nå, så håper jeg å finne en til som et grei å høre på.

Har du vurdert å høre bøkene på lydbok da? 

Nja, har prøvd flere ganger før, og skulle gjerne fått det til, men det er ikke helt for meg - finner bare så altfor mye å henge meg opp i :ninja: Jeg fortsetter å lese bittelitt og håper det løsner snart :jepp:

Har du sett dagens episode av portrettmesterskapet?

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (23 minutter siden):

Nja, har prøvd flere ganger før, og skulle gjerne fått det til, men det er ikke helt for meg - finner bare så altfor mye å henge meg opp i :ninja: Jeg fortsetter å lese bittelitt og håper det løsner snart :jepp:

Har du sett dagens episode av portrettmesterskapet?

Lydbok og tegning var liksom høsten min i fjor, så får lyst å tegne mens jeg hører på, men gidder samtidig ikke.

Skjønner, mange som ikke orker lydbøker og det skjønner jeg. Men, hørte den episoden Baarli var med i B&B, det var en bra episode! :jepp:

Ja,så det i dag. Var få bilder jeg syntes var fine i dag. 😬

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (12 minutter siden):

Lydbok og tegning var liksom høsten min i fjor, så får lyst å tegne mens jeg hører på, men gidder samtidig ikke.

Skjønner, mange som ikke orker lydbøker og det skjønner jeg. Men, hørte den episoden Baarli var med i B&B, det var en bra episode! :jepp:

Har du vurdert å male? Du er jo helt fantastisk flink til å tegne, så ville gjerne sett malerier :nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (25 minutter siden):

Har du vurdert å male? Du er jo helt fantastisk flink til å tegne, så ville gjerne sett malerier :nikke:

Prøvde litt med akvarellmaling i fjor, men fikk ikke helt til og da mister jeg fort interessen. Alle mine planer og idéer er litt døgnflue aktig. Har store planer, og så plutselig er det glemt. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (46 minutter siden):

Ja, den var veldig vittig :ler:

Jeg likte bildet til han fyren som gikk videre, ellers likte jeg godt stilen til Amina, spesielt på selvportrettet. Vet ikke helt hva jeg synes om dommerene :ler:

Nå ble jeg usikker på om hun het Amina? Hun med mobilen på selvportrettet?

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (3 minutter siden):

Ja, den var veldig vittig :ler:

Jeg likte bildet til han fyren som gikk videre, ellers likte jeg godt stilen til Amina, spesielt på selvportrettet. Vet ikke helt hva jeg synes om dommerene :ler:

Nå ble jeg usikker på om hun het Amina? Hun med mobilen på selvportrettet?

Navn på kunstnera husker jeg ikke. :jepp: Men skjønner hvem du mener. Likte selve henne på bildet, men ikke bakgrunnen. Dommera kan godt prøve selv, å lage noe bra. Han eldre mannen hadde det flotte selvportrettet, men litt uheldig med det av Birgit synes jeg... 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (48 minutter siden):

Navn på kunstnera husker jeg ikke. :jepp: Men skjønner hvem du mener. Likte selve henne på bildet, men ikke bakgrunnen. Dommera kan godt prøve selv, å lage noe bra. Han eldre mannen hadde det flotte selvportrettet, men litt uheldig med det av Birgit synes jeg... 

Ja, han bergenseren, ikke sant? Det var veldig bra og, mens bildet i konkurransen føltes litt for karikaturaktig.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (19 minutter siden):

Ja, han bergenseren, ikke sant? Det var veldig bra og, mens bildet i konkurransen føltes litt for karikaturaktig.

Ja, karikatur ja! Syntes litt synd på han...

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sovet lite i natt, vært så himla varm, selv med vinduet oppe. Jeg som heller pleier å være kald, føles son om jeg er en ovn. Hører niesa mi er oppe og ordner seg til skolen, så vurderer å gå å lage frokost og niste til henne. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Daryl Dixon said:

Sovet lite i natt, vært så himla varm, selv med vinduet oppe. Jeg som heller pleier å være kald, føles son om jeg er en ovn. Hører niesa mi er oppe og ordner seg til skolen, så vurderer å gå å lage frokost og niste til henne. 

Var for varmt for å sove her også. Men det var fordi jeg frøs tidligere på dagen og derfor hadde satt varmeovnen på fullt og tatt dyne over meg mens jeg lå på sofaen. Siden jeg var på sofaen så var jeg også fullt påkledd. Så våknet midt på natta av at det var svært varmt og det var jo ikke så rart når jeg var fullt påkledd, hadde dyne over meg og hadde varmeovnen på fullt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Daryl Dixon skrev (21 timer siden):

:klem3:

:klem3:

Hyggelig å se deg igjen, hvordan står det til? 

Ikke spesielt bra for tida, har en periode med veldig mye epilepsianfall for tida, så det er slitsomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (3 timer siden):

Var for varmt for å sove her også. Men det var fordi jeg frøs tidligere på dagen og derfor hadde satt varmeovnen på fullt og tatt dyne over meg mens jeg lå på sofaen. Siden jeg var på sofaen så var jeg også fullt påkledd. Så våknet midt på natta av at det var svært varmt og det var jo ikke så rart når jeg var fullt påkledd, hadde dyne over meg og hadde varmeovnen på fullt. 

:ler: Da er man passe kokt når man våkner! 

SVK skrev (3 timer siden):

383002198_629817672648788_87461749570006

Friends! ❤

Anki- skrev (20 minutter siden):

Ikke spesielt bra for tida, har en periode med veldig mye epilepsianfall for tida, så det er slitsomt. 

Så leit. :sukk: Skjønner det må være slitsomt. Håper virkelig at det roer seg snart.  :klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...