Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (4 minutter siden):

Er det baking på gang i helga og?

Nei, null baking på gang her! :ler: Baker du? Jeg holder på å vaske jordbær :spise:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rumle skrev (5 minutter siden):

Nei, null baking på gang her! :ler: Baker du? Jeg holder på å vaske jordbær :spise:

Ingen baking her heller. Jordbær er det mye mindre jobb med, så godt valg.

Rumle skrev (Akkurat nå):

Har du sett kveldens Forræder-episode? Jeg har ikke sett enda, men gleder meg :hoppe:

Ikke sett enda, må nok vente til i morgen. Gleder meg jeg og. Hva syntes du om reaksjonen på Karianne forrige episode? Syntes hun overdrev veldig.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Ingen baking her heller. Jordbær er det mye mindre jobb med, så godt valg.

Ikke sett enda, må nok vente til i morgen. Gleder meg jeg og. Hva syntes du om reaksjonen på Karianne forrige episode? Syntes hun overdrev veldig.

Ja, enig, det var voldsomme greier 😳 Ellers synes jeg ting går tregt enda, håper det blir litt mer spenning snart!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 minutter siden):

Ja, enig, det var voldsomme greier 😳 Ellers synes jeg ting går tregt enda, håper det blir litt mer spenning snart!

Enig. Litt kjedelige forrædere og. 🙊🙊 det tar seg forhåpentligvis opp. Stakkars Fridtjof, han hadde ikke god strategi i det hele tatt!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Enig. Litt kjedelige forrædere og. 🙊🙊 det tar seg forhåpentligvis opp. Stakkars Fridtjof, han hadde ikke god strategi i det hele tatt!

Enig, får satse på at det blir bedre etterhvert.

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Screenshot_20230923_113137_Gallery.thumb.jpg.1b714a547261a3dec19226e2ca41a955.jpg

Denne står i blomst hos oss, så stor som en tallerken! Det ser ut som om løve står i hagen og ser mot oss, når vi ser ut kjøkkenvinduet. 🦁

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (37 minutter siden):

Screenshot_20230923_113137_Gallery.thumb.jpg.1b714a547261a3dec19226e2ca41a955.jpg

Denne står i blomst hos oss, så stor som en tallerken! Det ser ut som om løve står i hagen og ser mot oss, når vi ser ut kjøkkenvinduet. 🦁

Helt nydelig! 😍 Er så gøy med de som blir skikkelig store! 

De jeg måtte redde fra snegler og plante om har ikke klart å samle nok kraft på nytt til å sette knopper, veldig kjedelig, for det var en ny type jeg veldig gjerne ville se blomsten på :sukk:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 time siden):

Helt nydelig! 😍 Er så gøy med de som blir skikkelig store! 

De jeg måtte redde fra snegler og plante om har ikke klart å samle nok kraft på nytt til å sette knopper, veldig kjedelig, for det var en ny type jeg veldig gjerne ville se blomsten på :sukk:

Så kjett! 

Oioi, så mye fint! 😍 Rødstrupe og :lillesky:

Fant og en video, tror det var samme side, hvor det var et hageskur som var så koselig inni. Fult med bøker, og koselige lesekroker. Tenkte det var litt Rumleisk...

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (5 minutter siden):

Så kjett! 

Fant og en video, tror det var samme side, hvor det var et hageskur som var så koselig inni. Fult med bøker, og koselige lesekroker. Tenkte det var litt Rumleisk...

Ja? Skal sjekke ut mer på den siden :jepp:

Jeg får kjøpe de på nytt til våren og prøve en gang til. Eller jeg kan jo prøve å spare de, men pleier ikke å ha noe videre hell med det da ..

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja? Skal sjekke ut mer på den siden :jepp:

Jeg får kjøpe de på nytt til våren og prøve en gang til. Eller jeg kan jo prøve å spare de, men pleier ikke å ha noe videre hell med det da ..

Jeg har fått til én, som jeg sparte over vinter. Mange knoller mugner. :sukk:

Kjøttmeisene har tatt vindusbankingen til nye høyder her i høst, enkelte høres ut som hakkespetter! 😳 

Kanskje de identifiserer seg som hakkespett. 🐦

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (52 minutter siden):

Jeg har fått til én, som jeg sparte over vinter. Mange knoller mugner. :sukk:

Kanskje de identifiserer seg som hakkespett. 🐦

Det må være det! :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (4 timer siden):

Nydelig!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5e2a133d1c2576be8589d6c333e7a115.jpg

Nå har jeg rotet meg inn på pinterest igjen :ninja: På tide å bytte profilbilde kanskje? :vetikke: Synes hun her har en veldig sjarmerende strek :lillesky:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 timer siden):

5e2a133d1c2576be8589d6c333e7a115.jpg

Nå har jeg rotet meg inn på pinterest igjen :ninja: På tide å bytte profilbilde kanskje? :vetikke: Synes hun her har en veldig sjarmerende strek :lillesky:

Den var veldig søt! Uskyldig og sjarmerende! :rodmer: Passer til deg, blir uvant med nytt profilbilde da, vant til å se rosedamen. ⚘️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Den var veldig søt! Uskyldig og sjarmerende! :rodmer: Passer til deg, blir uvant med nytt profilbilde da, vant til å se rosedamen. ⚘️

:blomst2:

Har du fått sett siste Forræder-episode?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (14 minutter siden):

:blomst2:

Har du fått sett siste Forræder-episode?

Nei. Vil se det når jeg kan kose meg med det, så håper i morgen.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...