Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

I år satser jeg på det som kun er strengt nødvendig. Rydde, grave opp knoller osv. Burde flytte noen planter, men vet ikke om jeg får til. De står jo til neste år og. Hagegleden regnet litt bort i år, de nydelige rosene jeg tok bilde av, de fikk ikke blomstre av av seg selv,ødelagt av regn. 

Har du noen store planer?

Det er ikke så vanskelig å flytte planter, men det er jo mye fysisk jobb med det. Mye som burde vært flyttet og omplantet her og, men det kan jeg bare glemme. Jeg har også veldig mye jeg burde gjort, men med null krefter, så får bare gjøre det jeg klarer når det  (forhåpentligvis) er litt overskudd.

Har pus det bra? :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rumle skrev (1 time siden):

Det er ikke så vanskelig å flytte planter, men det er jo mye fysisk jobb med det. Mye som burde vært flyttet og omplantet her og, men det kan jeg bare glemme. Jeg har også veldig mye jeg burde gjort, men med null krefter, så får bare gjøre det jeg klarer når det  (forhåpentligvis) er litt overskudd.

Har pus det bra? :)

Ja,må i tillegg lage ny plass for plantene. Hakke, spa og sånn er ikke helt innafor nå. 

Vi får tenke at livet er ikke bare burde burde. :nikke:

Pus har det bra, har med seg snegler og annet rask i pelsen daglig, men blitt så flink til å tolerere kammen. I dag har han vært mye inne,ellers ligger han mest ute på terrassen.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (44 minutter siden):

Ja,må i tillegg lage ny plass for plantene. Hakke, spa og sånn er ikke helt innafor nå. 

Vi får tenke at livet er ikke bare burde burde. :nikke:

Pus har det bra, har med seg snegler og annet rask i pelsen daglig, men blitt så flink til å tolerere kammen. I dag har han vært mye inne,ellers ligger han mest ute på terrassen.

Enig :nikke:

Bra at han har blitt venner med kammen! Jeg har bare hatt korthårede katter, så snegler i pelsen har jeg faktisk ikke tenkt på som en mulighet en gang! 😳 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (39 minutter siden):

Enig :nikke:

Bra at han har blitt venner med kammen! Jeg har bare hatt korthårede katter, så snegler i pelsen har jeg faktisk ikke tenkt på som en mulighet en gang! 😳 

Du kan tro det er digg å dra fingrene gjennom pelsen og så treffer du en kald,våt snegle som er fanget i pelsen! 😬 Det er litt ekkelt. Og mye annet rart. Store floker med klebrige frø, pinner, blader og brennesle innimellom.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (41 minutter siden):

Du kan tro det er digg å dra fingrene gjennom pelsen og så treffer du en kald,våt snegle som er fanget i pelsen! 😬 Det er litt ekkelt. Og mye annet rart. Store floker med klebrige frø, pinner, blader og brennesle innimellom.

Fy .. det lyder ikke så veldig fristende :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Ser du fortsatt på skal vi danse?

Det gjør jeg! Har begynt å vurdere å se en gammel sesong også nå, hvem skulle trodd det på forhånd? :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (5 minutter siden):

Det gjør jeg! Har begynt å vurdere å se en gammel sesong også nå, hvem skulle trodd det på forhånd? :ler:

Har du favoritt?

Du får lete opp sesongen Morten danser😆😆

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Har du favoritt?

Du får lete opp sesongen Morten danser😆😆

Åh ja, den må jeg se! :ler:

Ja, Aksel er min favoritt! Men, synes det er gøy å se på alle. Ser du og?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Åh ja, den må jeg se! :ler:

Ja, Aksel er min favoritt! Men, synes det er gøy å se på alle. Ser du og?

Ja, så det i dag. Aslak er så klart favoritt, så Stig Andre. Men Alexandra i den Barbie dansen, wow! Den klarte hun bra, velfortjente poeng! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så det i dag. Aslak er så klart favoritt, så Stig Andre. Men Alexandra i den Barbie dansen, wow! Den klarte hun bra, velfortjente poeng! 

Ja, den var skikkelig bra! :jepp: Stig Andre er også overraskende bra, spesielt forrige uke!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Ja, den var skikkelig bra! :jepp: Stig Andre er også overraskende bra, spesielt forrige uke!

Ja, der var han veldig bra. Det er gøy å se dansen og kommentarene fra dommere. Jeg synes programlederne er litt kleine... 🫣 Og blir litt svimmel av at alle skal ha så mye glitter til en hver tid. Kunne hete Skal vi glitre.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Ja, der var han veldig bra. Det er gøy å se dansen og kommentarene fra dommere. Jeg synes programlederne er litt kleine... 🫣 Og blir litt svimmel av at alle skal ha så mye glitter til en hver tid. Kunne hete Skal vi glitre.

Enig :ler: Og alle klemmene! Men, sånn er det jo nesten i alle programmer etterhvert :vetikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (4 minutter siden):

Enig :ler: Og alle klemmene! Men, sånn er det jo nesten i alle programmer etterhvert :vetikke:

Å ja, klemming. Var så kleint med alle klemmene på forrige sesong av forræder og.

Rumle skrev (3 minutter siden):

Liker så godt Morten, enda godt han er med som dommer. Er han fast dommer der?

Ja, han har vært med i 2 eller 3 sesonger nå. Han er en fin fyr synes jeg. Både engasjert i mye bra, samtidig tullete og litt raring. Han er så glad i hunden sin og, jeg liker folk som er snille med dyr.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, klemming. Var så kleint med alle klemmene på forrige sesong av forræder og.

Ja, han har vært med i 2 eller 3 sesonger nå. Han er en fin fyr synes jeg. Både engasjert i mye bra, samtidig tullete og litt raring. Han er så glad i hunden sin og, jeg liker folk som er snille med dyr.

Enig! Men, jeg visste ikke at han har hund en gang, jeg :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Daryl Dixon skrev (5 minutter siden):

Den heter Olaf. :fnise:

Hmm det lyder kjent, kanskje jeg har hørt det for lenge siden likevel, stilig navn :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Hmm det lyder kjent, kanskje jeg har hørt det for lenge siden likevel, stilig navn :ler:

Passende for en brun labrador.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...