Rumle Skrevet 13. september 2023 #16561 Del Skrevet 13. september 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Jeg tenker på julegaver hele året. Har en liste på datamaskinen hvor jeg hele året setter opp ting familiemedlemmer ønsker seg. Også prøver å finne ut når ting er på tilbud. Smart 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. september 2023 #16562 Del Skrevet 13. september 2023 SVK skrev (10 minutter siden): Jeg tenker på julegaver hele året. Har en liste på datamaskinen hvor jeg hele året setter opp ting familiemedlemmer ønsker seg. Også prøver å finne ut når ting er på tilbud. Hahaha, skulle til å spørre om du er meg Gjør det samme. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. september 2023 #16563 Del Skrevet 13. september 2023 (endret) 1 minutt siden, Sola de said: Hahaha, skulle til å spørre om du er meg Gjør det samme. Great minds think alike! Endret 13. september 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 14. september 2023 Forfatter #16564 Del Skrevet 14. september 2023 Rumle skrev (8 timer siden): Alltid så rart når det plutselig bare er noen måneder til jul. Snart 3 mnd Tenk på det, håper resten av høsten blir fin, at det ikke bare regner bort. melatonin skrev (8 timer siden): Jul sier dere??? Jeg er klar! Har fri hele desember. Tenk så koselig å være hjemme med bebis hele desember. Det har jeg og lyst til. SVK skrev (7 timer siden): Enig, tiden går fort. Er jo kun 3 måneder siden midten av juni. 3mnd siden juni hørtes så lenge ut. juli og august har sust forbi i en tåke! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. september 2023 #16565 Del Skrevet 14. september 2023 Just now, Daryl Dixon said: 3mnd siden juni hørtes så lenge ut. juli og august har sust forbi i en tåke! Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 14. september 2023 #16566 Del Skrevet 14. september 2023 SVK skrev (11 timer siden): Skal du noe spesielt i jula? Vi har første jula med barn i huset, så blir spesielt, men vi skal bare være hjemme. 👶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 14. september 2023 #16567 Del Skrevet 14. september 2023 Daryl Dixon skrev (3 timer siden): Tenk så koselig å være hjemme med bebis hele desember. Det har jeg og lyst til. ❤❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. september 2023 #16568 Del Skrevet 14. september 2023 1 hour ago, melatonin said: Vi har første jula med barn i huset, så blir spesielt, men vi skal bare være hjemme. 👶 Skjønner! Gratulerer og det blir koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. september 2023 #16569 Del Skrevet 14. september 2023 Daryl Dixon skrev (6 timer siden): Tenk på det, håper resten av høsten blir fin, at det ikke bare regner bort. --- Enig Men, en del regn på høsten er greit, synes jeg, der kan være ganske koselig og. Men, det må ikke bli for mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 14. september 2023 Forfatter #16570 Del Skrevet 14. september 2023 Rumle skrev (1 time siden): Enig Men, en del regn på høsten er greit, synes jeg, der kan være ganske koselig og. Men, det må ikke bli for mye. Noen innedager med regn er bra, litt balanse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 14. september 2023 Forfatter #16571 Del Skrevet 14. september 2023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. september 2023 #16572 Del Skrevet 14. september 2023 (endret) Daryl Dixon skrev (1 time siden): Noen innedager med regn er bra, litt balanse. Enig, det er skikkelig koselig, spesielt når det er litt høststorm og bladene fyker av gårde Som på bildet der ^ Endret 14. september 2023 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 14. september 2023 Forfatter #16573 Del Skrevet 14. september 2023 Rumle skrev (53 minutter siden): Enig, det er skikkelig koselig, spesielt når det er litt høststorm og bladene fyker av gårde Som på bildet der ^ Sitte med teppe rundt seg og se løvet flagrer ute, det er koselig. Sånne søte, tegna bilder minner meg om deg forresten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 14. september 2023 Forfatter #16574 Del Skrevet 14. september 2023 Denne er litt mer meg. Dyster og mørk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. september 2023 #16575 Del Skrevet 14. september 2023 Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Sitte med teppe rundt seg og se løvet flagrer ute, det er koselig. Sånne søte, tegna bilder minner meg om deg forresten. Gjør de? Det var koselig å høre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. september 2023 #16576 Del Skrevet 14. september 2023 1 minutt siden, Daryl Dixon said: Denne er litt mer meg. Dyster og mørk. Det må vel være en som har kledd seg ut som et spøkelse? "Ekte spøkelser" trenger vel ikke lykt for å se i mørket? Hadde spøkelsene kun sett i lyset så hadde de vel ikke vært kjent for å spøke når det er mørkt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. september 2023 #16577 Del Skrevet 14. september 2023 Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): Denne er litt mer meg. Dyster og mørk. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. september 2023 #16578 Del Skrevet 14. september 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Det må vel være en som har kledd seg ut som et spøkelse? "Ekte spøkelser" trenger vel ikke lykt for å se i mørket? Hadde spøkelsene kun sett i lyset så hadde de vel ikke vært kjent for å spøke når det er mørkt? Godt poeng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. september 2023 #16579 Del Skrevet 14. september 2023 Jeg har begynt å bake rosinboller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 14. september 2023 Forfatter #16580 Del Skrevet 14. september 2023 SVK skrev (3 timer siden): Det må vel være en som har kledd seg ut som et spøkelse? "Ekte spøkelser" trenger vel ikke lykt for å se i mørket? Hadde spøkelsene kun sett i lyset så hadde de vel ikke vært kjent for å spøke når det er mørkt? Det tenkte jeg ikke over. Rumle skrev (2 timer siden): Jeg har begynt å bake rosinboller Er det din måte å be oss ta oss en bolle? Som ungdommen sier nå til dags. Skjønner ikke greia med det, å be noen ta seg en bolle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå