Daryl Dixon Skrevet 11. september 2023 Forfatter #16541 Del Skrevet 11. september 2023 Sola de skrev (1 time siden): Er SB opprinnelig mørk i håret? Synes menn rundt 35-40 med opprinnelig helt mørkt hår, blir grå raskere enn de med andre hårfarger En kollega var mørk i håret, mens broren lys. Det var 1 år mellom dem. Kollegaen min var helt grå blitt, mens broren så ut som han alltid hadde gjort. SB er mørk blond egentlig, blitt grå i skjegg og hår. Jeg er mørk. Mulig jeg er grå om et års tid da😆😆😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 11. september 2023 #16542 Del Skrevet 11. september 2023 (endret) Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): SB er mørk blond egentlig, blitt grå i skjegg og hår. Jeg er mørk. Mulig jeg er grå om et års tid da😆😆😆 Mon tro hvorfor menn blir grå tidligere enn kvinner. Det har jeg lurt på noen ganger. Men samtidig så holder dere dere jo lengre ellers mtp aldringsprosessen. Rart! Kanskje vi kvinner ikke "trenger" å holde oss attraktive like lenger for vi slutter å kunne reprodusere oss ved 40-45 år som oftest, mens menn kan jo gjøre det hele livet og må derfor holde seg fine? Sånn fra evolusjonen. 😅 Nå er det nostalgi i heimen. Ser klassikeren catch me if you can. Aner ikke hvor mange ganger jeg har sett den. Var 14 første gang jeg så den og har sett den regelmessig siden da. 😅 Sanme med musikalen Chicago. Har du sett den? Endret 11. september 2023 av Purple_Pixiedust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 11. september 2023 Forfatter #16543 Del Skrevet 11. september 2023 Purple_Pixiedust skrev (1 time siden): Mon tro hvorfor menn blir grå tidligere enn kvinner. Det har jeg lurt på noen ganger. Men samtidig så holder dere dere jo lengre ellers mtp aldringsprosessen. Rart! Kanskje vi kvinner ikke "trenger" å holde oss attraktive like lenger for vi slutter å kunne reprodusere oss ved 40-45 år som oftest, mens menn kan jo gjøre det hele livet og må derfor holde seg fine? Sånn fra evolusjonen. 😅 Nå er det nostalgi i heimen. Ser klassikeren catch me if you can. Aner ikke hvor mange ganger jeg har sett den. Var 14 første gang jeg så den og har sett den regelmessig siden da. 😅 Sanme med musikalen Chicago. Har du sett den? Ja si det... Heller grå enn å få måne sier jeg. Har sett Chicago en gang tror jeg, men ikke den andre. Er det fordi Leonardo er så kjekk, at du ser den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. september 2023 Forfatter #16544 Del Skrevet 12. september 2023 Vi har vært på morgensvømming. Jeg har vært våken i nesten hele natt, så føltes ikke tidlig å være i bassenget kl 06.30. Veldig varmt og godt vann, og var godt for hofter å få være litt vektløs, flyte litt i stede for å subbe rundt som et spøkelse som jeg gjør om dagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 12. september 2023 #16545 Del Skrevet 12. september 2023 Daryl Dixon skrev (12 timer siden): Ja si det... Heller grå enn å få måne sier jeg. Har sett Chicago en gang tror jeg, men ikke den andre. Er det fordi Leonardo er så kjekk, at du ser den? Haha, han er ikke fæl å se på da. 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. september 2023 Forfatter #16546 Del Skrevet 12. september 2023 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. september 2023 Forfatter #16547 Del Skrevet 12. september 2023 I morgen skal jeg til psykologen igjen, og jeg overtenker at jeg overtenkte forrige uke, er det mulig?!? Orker ikke være sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfebuss Skrevet 12. september 2023 #16548 Del Skrevet 12. september 2023 Hvis bekymringer gir grå hår burde jeg vært helt hvit nå. Men har bare ett og annet. Kanskje to? Aner ikke hvordan det ser ut i bakhodet, da. Kan jo være helt gråsprengt der. 😂 Bare barna har jo gitt meg utallige søvnløse netter de siste årene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 13. september 2023 Forfatter #16549 Del Skrevet 13. september 2023 smurfebuss skrev (10 timer siden): Hvis bekymringer gir grå hår burde jeg vært helt hvit nå. Men har bare ett og annet. Kanskje to? Aner ikke hvordan det ser ut i bakhodet, da. Kan jo være helt gråsprengt der. 😂 Bare barna har jo gitt meg utallige søvnløse netter de siste årene. Ser for meg en stor grå flekk i bakhodet. Er nok en myte, men stemmer kanskje for noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. september 2023 #16550 Del Skrevet 13. september 2023 Daryl Dixon skrev (15 timer siden): Har du begynt å tenke på jul allerede? Håper det blir en bra time hos psykologen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 13. september 2023 Forfatter #16551 Del Skrevet 13. september 2023 Rumle skrev (10 timer siden): Har du begynt å tenke på jul allerede? Håper det blir en bra time hos psykologen Ikke så mye jul enda, men koselig bilde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. september 2023 #16552 Del Skrevet 13. september 2023 Det bildet forklarer interessen katter og hunder har for juletrær 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 13. september 2023 Forfatter #16553 Del Skrevet 13. september 2023 Sola de skrev (8 minutter siden): Det bildet forklarer interessen katter og hunder har for juletrær Skjønner de godt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. september 2023 #16554 Del Skrevet 13. september 2023 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Ikke så mye jul enda, men koselig bilde. Veldig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. september 2023 #16555 Del Skrevet 13. september 2023 Alltid så rart når det plutselig bare er noen måneder til jul. Snart 3 mnd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 13. september 2023 #16556 Del Skrevet 13. september 2023 Jul sier dere??? Jeg er klar! Har fri hele desember. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. september 2023 #16557 Del Skrevet 13. september 2023 30 minutter siden, Rumle said: Alltid så rart når det plutselig bare er noen måneder til jul. Snart 3 mnd Enig, tiden går fort. Er jo kun 3 måneder siden midten av juni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. september 2023 #16558 Del Skrevet 13. september 2023 melatonin skrev (18 minutter siden): Jul sier dere??? Jeg er klar! Har fri hele desember. SVK skrev (7 minutter siden): Enig, tiden går fort. Er jo kun 3 måneder siden midten av juni. Ikke sant? Det er bare å begynne å tenke på julegaver 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. september 2023 #16559 Del Skrevet 13. september 2023 Just now, Rumle said: Ikke sant? Det er bare å begynne å tenke på julegaver Jeg tenker på julegaver hele året. Har en liste på datamaskinen hvor jeg hele året setter opp ting familiemedlemmer ønsker seg. Også prøver å finne ut når ting er på tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. september 2023 #16560 Del Skrevet 13. september 2023 21 minutter siden, melatonin said: Jul sier dere??? Jeg er klar! Har fri hele desember. Skal du noe spesielt i jula? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå