Daryl Dixon Skrevet 9. september 2023 Forfatter #16501 Del Skrevet 9. september 2023 Kl er 4.37. SB er på nattevakt, jeg er våken... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. september 2023 #16502 Del Skrevet 9. september 2023 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Der ser man at dyrevelferd er viktig. Alltid Daryl Dixon skrev (1 time siden): Kl er 4.37. SB er på nattevakt, jeg er våken... Får du ikke sove? Null søvn på meg heller i natt, så langt i alle fall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 9. september 2023 Forfatter #16503 Del Skrevet 9. september 2023 Rumle skrev (15 minutter siden): Alltid Får du ikke sove? Null søvn på meg heller i natt, så langt i alle fall Våkner og sovner hele tiden. Ikke noe i det hele tatt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. september 2023 #16504 Del Skrevet 9. september 2023 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Våkner og sovner hele tiden. Ikke noe i det hele tatt? Ah, da får du litt søvn i alle fall Nei, ligger og hører kjedelige podcaster i mørket, nada søvn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 9. september 2023 Forfatter #16505 Del Skrevet 9. september 2023 Rumle skrev (29 minutter siden): Ah, da får du litt søvn i alle fall Nei, ligger og hører kjedelige podcaster i mørket, nada søvn Jada, får et par timer til sammen tror jeg. Kjedelige podcaster ja, hvilke er du da innom? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. september 2023 #16506 Del Skrevet 9. september 2023 Daryl Dixon skrev (5 timer siden): Jada, får et par timer til sammen tror jeg. Kjedelige podcaster ja, hvilke er du da innom? Bare litt forskjellige, tror jeg hørte mest på 99% Invisible i går, men jeg følger en del som er rolige og helt greie, men ikke kjempespennende, nettopp til dette formålet, men det er ikke alltid det funker altså 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 9. september 2023 Forfatter #16507 Del Skrevet 9. september 2023 Rumle skrev (36 minutter siden): Bare litt forskjellige, tror jeg hørte mest på 99% Invisible i går, men jeg følger en del som er rolige og helt greie, men ikke kjempespennende, nettopp til dette formålet, men det er ikke alltid det funker altså Når søvnen ikke har tenk å komme, så er det umulig å lokke den frem uansett tiltak. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. september 2023 #16508 Del Skrevet 9. september 2023 Daryl Dixon skrev (2 timer siden): Når søvnen ikke har tenk å komme, så er det umulig å lokke den frem uansett tiltak. Nei, det er sant, sånn er det bare. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 9. september 2023 Forfatter #16509 Del Skrevet 9. september 2023 Konfetti i skjegget. Det hadde vært overskriften hvis jeg hadde hatt en podcast. Stod opp og dusjet før SB kom hjem fra nattevakt, så stod å skulle barbere meg når han kommer inn. Hei, sier han og avfyrer et sånn konfettirør med et smell! Jeg skvetter og konfettien flagrer og fester seg på fuktige vegger, kropp, hår og barberskum. Så ut som om jeg hadde tatt på meg et kostyme fra Skal vi danse. Så fikk jeg morgenlevering på døra og blomster. Og en far på døra, så klart, han måtte få lov å komme en tur. Må innrømme at jeg ble litt usikker på om jeg ble 37 eller 38, men var da 37 jeg ble. Har ikke tenkt å feire i år heller, i fjor var jeg innlagt så da droppet jeg alt da og, bare glad jeg kan få være hjemme i fred og ro med SB, og se på Forræder! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. september 2023 #16510 Del Skrevet 9. september 2023 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Konfetti i skjegget. Det hadde vært overskriften hvis jeg hadde hatt en podcast. Stod opp og dusjet før SB kom hjem fra nattevakt, så stod å skulle barbere meg når han kommer inn. Hei, sier han og avfyrer et sånn konfettirør med et smell! Jeg skvetter og konfettien flagrer og fester seg på fuktige vegger, kropp, hår og barberskum. Så ut som om jeg hadde tatt på meg et kostyme fra Skal vi danse. Så fikk jeg morgenlevering på døra og blomster. Og en far på døra, så klart, han måtte få lov å komme en tur. Må innrømme at jeg ble litt usikker på om jeg ble 37 eller 38, men var da 37 jeg ble. Har ikke tenkt å feire i år heller, i fjor var jeg innlagt så da droppet jeg alt da og, bare glad jeg kan få være hjemme i fred og ro med SB, og se på Forræder! Så gøy overraskelse! Gratulerer så mye med dagen! 🌷🎈🌷 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 9. september 2023 Forfatter #16511 Del Skrevet 9. september 2023 Rumle skrev (1 time siden): Så gøy overraskelse! Gratulerer så mye med dagen! 🌷🎈🌷 Takk. Kommer til å plukke konfetti i et år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. september 2023 #16512 Del Skrevet 9. september 2023 Gratulerer med dagen @Daryl Dixon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. september 2023 #16513 Del Skrevet 9. september 2023 (endret) Daryl Dixon skrev (35 minutter siden): Takk. Kommer til å plukke konfetti i et år. Haha det er jo sånn det skal være! Håper du får en veldig fin dag! ❤️ Endret 9. september 2023 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 9. september 2023 #16514 Del Skrevet 9. september 2023 Rumle skrev (6 timer siden): Bare litt forskjellige, tror jeg hørte mest på 99% Invisible i går, men jeg følger en del som er rolige og helt greie, men ikke kjempespennende, nettopp til dette formålet, men det er ikke alltid det funker altså Jeg har også podcaster som jeg hører på når jeg skal sove. Daryl Dixon skrev (2 timer siden): Konfetti i skjegget. Det hadde vært overskriften hvis jeg hadde hatt en podcast. Stod opp og dusjet før SB kom hjem fra nattevakt, så stod å skulle barbere meg når han kommer inn. Hei, sier han og avfyrer et sånn konfettirør med et smell! Jeg skvetter og konfettien flagrer og fester seg på fuktige vegger, kropp, hår og barberskum. Så ut som om jeg hadde tatt på meg et kostyme fra Skal vi danse. Så fikk jeg morgenlevering på døra og blomster. Og en far på døra, så klart, han måtte få lov å komme en tur. Må innrømme at jeg ble litt usikker på om jeg ble 37 eller 38, men var da 37 jeg ble. Har ikke tenkt å feire i år heller, i fjor var jeg innlagt så da droppet jeg alt da og, bare glad jeg kan få være hjemme i fred og ro med SB, og se på Forræder! Å gratulerer med dagen! Har du sett forræder nå? Jeg synes det var så få jeg kjente igjen. Men blir vel kjent etter hvert da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 9. september 2023 Forfatter #16515 Del Skrevet 9. september 2023 SVK skrev (58 minutter siden): Gratulerer med dagen @Daryl Dixon! Takker, bukker, nikker, og neier. Rumle skrev (32 minutter siden): Haha det er jo sånn det skal være! Håper du får en veldig fin dag! ❤️ Takk, hatt det fint hittil. Purple_Pixiedust skrev (31 minutter siden): Jeg har også podcaster som jeg hører på når jeg skal sove. Å gratulerer med dagen! Har du sett forræder nå? Jeg synes det var så få jeg kjente igjen. Men blir vel kjent etter hvert da. Tusen takk! Ja, sett og håper jeg blir litt mer engasjert neste gang, og håper den tredje forræderen er litt gøy, de to som er nå har jeg ikke trua på. Kjenner til mange der da, foreløbig liker jeg klovnen best. Første gang jeg har likt en klovn. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. september 2023 #16516 Del Skrevet 9. september 2023 Daryl Dixon skrev (4 timer siden): Konfetti i skjegget. Det hadde vært overskriften hvis jeg hadde hatt en podcast. Stod opp og dusjet før SB kom hjem fra nattevakt, så stod å skulle barbere meg når han kommer inn. Hei, sier han og avfyrer et sånn konfettirør med et smell! Jeg skvetter og konfettien flagrer og fester seg på fuktige vegger, kropp, hår og barberskum. Så ut som om jeg hadde tatt på meg et kostyme fra Skal vi danse. Så fikk jeg morgenlevering på døra og blomster. Og en far på døra, så klart, han måtte få lov å komme en tur. Må innrømme at jeg ble litt usikker på om jeg ble 37 eller 38, men var da 37 jeg ble. Har ikke tenkt å feire i år heller, i fjor var jeg innlagt så da droppet jeg alt da og, bare glad jeg kan få være hjemme i fred og ro med SB, og se på Forræder! Hipp hipp hurra gratulerer så mye med 37 årsdagen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 9. september 2023 #16517 Del Skrevet 9. september 2023 Daryl Dixon skrev (4 timer siden): Konfetti i skjegget. Det hadde vært overskriften hvis jeg hadde hatt en podcast. Stod opp og dusjet før SB kom hjem fra nattevakt, så stod å skulle barbere meg når han kommer inn. Hei, sier han og avfyrer et sånn konfettirør med et smell! Jeg skvetter og konfettien flagrer og fester seg på fuktige vegger, kropp, hår og barberskum. Så ut som om jeg hadde tatt på meg et kostyme fra Skal vi danse. Så fikk jeg morgenlevering på døra og blomster. Og en far på døra, så klart, han måtte få lov å komme en tur. Må innrømme at jeg ble litt usikker på om jeg ble 37 eller 38, men var da 37 jeg ble. Har ikke tenkt å feire i år heller, i fjor var jeg innlagt så da droppet jeg alt da og, bare glad jeg kan få være hjemme i fred og ro med SB, og se på Forræder! Så morsom overraskelse! 😊Gratulerer masse med dagen - håper dagen din har blitt akkurat som du ønsker! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 9. september 2023 Forfatter #16518 Del Skrevet 9. september 2023 Sola de skrev (32 minutter siden): Hipp hipp hurra gratulerer så mye med 37 årsdagen Tusen takk! Anki- skrev (9 minutter siden): Så morsom overraskelse! 😊Gratulerer masse med dagen - håper dagen din har blitt akkurat som du ønsker! Tusen takk. en stille og rolig dag, akkurat som jeg liker det. Kom en jentegjeng og sang bursdagssang før de for videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. september 2023 #16519 Del Skrevet 9. september 2023 Daryl Dixon skrev (36 minutter siden): Tusen takk! Tusen takk. en stille og rolig dag, akkurat som jeg liker det. Kom en jentegjeng og sang bursdagssang før de for videre. Så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. september 2023 #16520 Del Skrevet 9. september 2023 Purple_Pixiedust skrev (3 timer siden): Jeg har også podcaster som jeg hører på når jeg skal sove. Å gratulerer med dagen! Har du sett forræder nå? Jeg synes det var så få jeg kjente igjen. Men blir vel kjent etter hvert da. Så bra, da vet du sikkert akkurat hva jeg mener om hvordan de skal være, ikke for spennende, men spennende nok til at man ikke blir irritert av å høre på en god stund om man ikke får sove, ikke høye stemmer/lyder, behagelig stemme osv osv Laaaang liste for meg egentlig Hva liker du å høre på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå