Rumle Skrevet 6. september 2023 #16461 Del Skrevet 6. september 2023 Sola de skrev (12 minutter siden): googlet Mr Nelson og Pernille, og de ser jo så creepy ut de dukkene Veldig og stemmene var enda verre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. september 2023 Forfatter #16462 Del Skrevet 6. september 2023 Sola de skrev (2 timer siden): Enig med SB din. Ikke tenkt på det. Slike forespørsler om spørreundersøkelser er du i din fulle rett til å takke nei til. Ja, jeg har det, men det ble så dumt og det ble det sist og. Rumle skrev (1 time siden): Forferdelig! Mine foreldre hadde en utrolig skummel nisse i samlingen, så ut som en blanding av den der og en av de der animerte dukkene som ble brukt i sånne eventyrs-animasjonsfilmer som ble sendt før i tiden. Husker ikke hva de het Skumle var de i alle fall! Enig i at det er lettere sagt enn gjort, men, han har jo rett, selv om den tenkingen absolutt ikke bare kan slås av Sånne? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. september 2023 #16463 Del Skrevet 6. september 2023 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Ja, jeg har det, men det ble så dumt og det ble det sist og. Sånne? Nei, ikke de akkurat, men de er jammen skumle nok de der og! Hvorfor skal de alltid ha et sånt ekkelt uttrykk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. september 2023 #16464 Del Skrevet 6. september 2023 Ligner mer på denne! Creepy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. september 2023 #16465 Del Skrevet 6. september 2023 Rumle skrev (1 time siden): Veldig og stemmene var enda verre! Rumle skrev (13 minutter siden): Ligner mer på denne! Creepy Noe lignende hadde vi og 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. september 2023 Forfatter #16466 Del Skrevet 6. september 2023 Rumle skrev (43 minutter siden): Ligner mer på denne! Creepy Hey! Sånn hadde vi i lekene vi hadde hos bestemor, den hadde tresko i tre da, men ansiktet var likt. Når jeg ser den nå så er jeg enig, creepy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 6. september 2023 #16467 Del Skrevet 6. september 2023 Rumle skrev (2 timer siden): Nei, ikke de akkurat, men de er jammen skumle nok de der og! Hvorfor skal de alltid ha et sånt ekkelt uttrykk? Vi har en sånn guttenisse henger i juletre litt under julestjernen. Det ER creepy. 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. september 2023 Forfatter #16468 Del Skrevet 6. september 2023 Han her hadde ikke jeg turt å ha i hus, du vet han løper etter deg med saga når du står opp midt på natta for å tygge på en kald ribbebit. Mens han her står å ser på! Julepynt var ikke bedre før i tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 6. september 2023 #16469 Del Skrevet 6. september 2023 Daryl Dixon skrev (7 minutter siden): Han her hadde ikke jeg turt å ha i hus, du vet han løper etter deg med saga når du står opp midt på natta for å tygge på en kald ribbebit. Mens han her står å ser på! Julepynt var ikke bedre før i tiden. Fy faaaan! 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. september 2023 #16470 Del Skrevet 6. september 2023 Purple_Pixiedust skrev (24 minutter siden): Vi har en sånn guttenisse henger i juletre litt under julestjernen. Det ER creepy. 😂 Det kan jeg forestille meg! Daryl Dixon skrev (16 minutter siden): Han her hadde ikke jeg turt å ha i hus, du vet han løper etter deg med saga når du står opp midt på natta for å tygge på en kald ribbebit. Mens han her står å ser på! Julepynt var ikke bedre før i tiden. Hjelpe meg! Lurer på hva grunnen er til at de laget de sånn?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 6. september 2023 #16471 Del Skrevet 6. september 2023 Rumle skrev (Akkurat nå): Det kan jeg forestille meg! Hjelpe meg! Lurer på hva grunnen er til at de laget de sånn?! For at nissen skulle være snill hvert år? 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. september 2023 #16472 Del Skrevet 6. september 2023 Purple_Pixiedust skrev (1 minutt siden): For at nissen skulle være snill hvert år? 😅 Haha ja, det kan jo faktisk hende! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. september 2023 Forfatter #16473 Del Skrevet 6. september 2023 Rumle skrev (2 minutter siden): Det kan jeg forestille meg! Hjelpe meg! Lurer på hva grunnen er til at de laget de sånn?! Den øverste ser ut som Freddy Krueger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. september 2023 #16474 Del Skrevet 6. september 2023 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Den øverste ser ut som Freddy Krueger. Kanskje de faktisk tok inspirasjonen fra gamle nisser når de laget ham? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. september 2023 Forfatter #16475 Del Skrevet 6. september 2023 Rumle skrev (Akkurat nå): Kanskje de faktisk tok inspirasjonen fra gamle nisser når de laget ham? Antagelig! Hva ga barn mest mareritt?? Skumle nisser! Bingo! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. september 2023 #16476 Del Skrevet 6. september 2023 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Antagelig! Hva ga barn mest mareritt?? Skumle nisser! Bingo! Sant det, nå har jeg riktignok aldri sett film(er?) med han, men regner med at det ikke er lystige saker? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. september 2023 Forfatter #16477 Del Skrevet 6. september 2023 Rumle skrev (3 minutter siden): Sant det, nå har jeg riktignok aldri sett film(er?) med han, men regner med at det ikke er lystige saker? Nei, ikke helt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 6. september 2023 #16478 Del Skrevet 6. september 2023 Daryl Dixon skrev (3 timer siden): Ja, jeg har det, men det ble så dumt og det ble det sist og. Sånne? Haslenissene er jo bare skjønne, synes jeg. Har en av hvert kjønn, og digger de Stort sett sitter de og drikker i jula 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. september 2023 Forfatter #16479 Del Skrevet 7. september 2023 Anki- skrev (6 timer siden): Haslenissene er jo bare skjønne, synes jeg. Har en av hvert kjønn, og digger de Stort sett sitter de og drikker i jula Typisk nisser azza. Jeg synes de ser mer ut som troll, men vi er vel en trollnasjon. Generelt er ikke nisser min favoritt pynt til jul da, men noen hører med lell. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. september 2023 #16480 Del Skrevet 7. september 2023 Bare en dag igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå