Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rumle skrev (10 minutter siden):

Det skal hun få lov til :jepp: Kjenner vi henne rett har hun nok gavene klare allerede! :ler:

Jeg som hadde gledet meg til å sitte på fanget til nissen å ramse opp alt jeg ønsket meg.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (34 minutter siden):

Jeg som hadde gledet meg til å sitte på fanget til nissen å ramse opp alt jeg ønsket meg.

Haha det går sikkert bra det :ler:

Anki- skrev (25 minutter siden):

Yuuhuuu! :D  Jeg vil være med :D

Jaaaa! :hoppe:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 time siden):

Haha det går sikkert bra det :ler:

Jaaaa! :hoppe:

Jeg får aldri sittet på fanget til noen, så må benytte sjansen mens jeg kan! :jepp:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (3 timer siden):

Jeg får aldri sittet på fanget til noen, så må benytte sjansen mens jeg kan! :jepp:

Jeg husker ikke sist jeg satt på et fang, så dette nissesnakket var koselig. 😅 I år reiser barna mine til Thailand hele julen. Har aldri ikke sett de i jula uavhengig av om det er "min" jul eller ikke. Såå må finne meg en nisse jeg! Så må jeg selvsagt se all mulig barnetv selv om de er hos faren. 😅

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple_Pixiedust skrev (5 timer siden):

Jeg husker ikke sist jeg satt på et fang, så dette nissesnakket var koselig. 😅 I år reiser barna mine til Thailand hele julen. Har aldri ikke sett de i jula uavhengig av om det er "min" jul eller ikke. Såå må finne meg en nisse jeg! Så må jeg selvsagt se all mulig barnetv selv om de er hos faren. 😅

Tror jeg aldri satt på fanget til nissen, jeg var litt pinglete og var redd nissen. :himle: Fang, vet jeg ikke om jeg har sittet på på en stund,  mer satt meg på noen for å plage, men det skal jeg ikke gjøre på julebordet da. 

Hva tenker du om at de blir borte så lenge? Og så klart du må få med deg alle tegnefilmer, det er jo så koselig! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (13 timer siden):

Jeg og! :jepp:

b35ff8634480e0efd88af03b5bb8e2b6.jpg

Dette liker jeg så godt, det er ganske nylig bygget, men i gammel stil, genialt med ovn så det kan brukes hele året, men lurer på hvordan plantene egentlig reagerer på det? Selvfølgelig mulig at hun har annen varme hele tiden uansett. Hadde ikke vært feil å spise julemiddag der 🥰

Jeg har forresten en helt perfekt gammel, knallfin kakkelovn til et sånt prosjekt, bare mangler drivhus! :ler:

Ååååå :rodmer: Så nydelig vakkert! Kakkelovn? De er vakre de!

Daryl Dixon skrev (11 timer siden):

Gleder meg! @Sola de vil være nisse. :nissevink:

Selvsagt vil jeg det :fnise:

Rumle skrev (11 timer siden):

Det skal hun få lov til :jepp: Kjenner vi henne rett har hun nok gavene klare allerede! :ler:

:nikke: :gave: :tree:

Daryl Dixon skrev (11 timer siden):

Hahahaha, ser det for meg :ler:

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Tror jeg aldri satt på fanget til nissen, jeg var litt pinglete og var redd nissen. :himle: Fang, vet jeg ikke om jeg har sittet på på en stund,  mer satt meg på noen for å plage, men det skal jeg ikke gjøre på julebordet da. 

Hva tenker du om at de blir borte så lenge? Og så klart du må få med deg alle tegnefilmer, det er jo så koselig! 

Vi fikk en gang besøk av noen som hadde på seg nissemasker. Både jeg og søskenet mitt ble så redde og spratt opp på fanget til pappa. Gråt som bare det. Gammeldagse nissemasker er skikkelig skumle!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (15 minutter siden):

Ååååå :rodmer: Så nydelig vakkert! Kakkelovn? De er vakre de!

Selvsagt vil jeg det :fnise:

:nikke: :gave: :tree:

Hahahaha, ser det for meg :ler:

Vi fikk en gang besøk av noen som hadde på seg nissemasker. Både jeg og søskenet mitt ble så redde og spratt opp på fanget til pappa. Gråt som bare det. Gammeldagse nissemasker er skikkelig skumle!

nissemaske.thumb.jpg.98b92c8610890d0fb43b2133347b4c6c.jpg

Sånn som disse??? De er grusomme!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (20 minutter siden):

Ja nissen var igrunn litt skummel. Spesielt med de plastmaskene. Jeg er vant til å ikke se de på en stund når jeg blir dårlig, men det blir rart og litt trasig å ikke se de noe i jula. Det er jeg ikke vant med. Ja det er noe av det beste med julaften synes jeg. :)

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Purple_Pixiedust skrev (5 timer siden):

Ja nissen var igrunn litt skummel. Spesielt med de plastmaskene. Jeg er vant til å ikke se de på en stund når jeg blir dårlig, men det blir rart og litt trasig å ikke se de noe i jula. Det er jeg ikke vant med. Ja det er noe av det beste med julaften synes jeg. :)

Julen er noe eget, så skjønner det godt. Virker som om du har en positiv innstilling uansett da. 

Julen er til for å være barnslig. Pysj og barne tv! 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg overtenker og krisemaksimerer. Ble bedt om å fylle ut er skjema til en statestikk greie om psykisk helse, og var frivillig, men jeg tror jeg sa nei på en litt kvass måte uten at det var ment sånn. Hun så litt overrasket ut, og så ble det litt kleint, nå er jeg redd jeg fremstod vrang eller utakknemlig. Sist sa jeg nei til å i det hele tatt prøve å gå på vekta og ble litt irritert for bare å få spørsmålet, overtenkte veldig etter der og hadde håpet det kom seg inn på sporet igjen i dag, så ble det bare dumt. Jeg hater sånn!! 

SB sier det man sier som standard: ikke tenk på det!

Åååå ja, så lett da! Får ikke stoppet den kverna der. :nei: :sarkasme:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (20 minutter siden):

Jeg overtenker og krisemaksimerer. Ble bedt om å fylle ut er skjema til en statestikk greie om psykisk helse, og var frivillig, men jeg tror jeg sa nei på en litt kvass måte uten at det var ment sånn. Hun så litt overrasket ut, og så ble det litt kleint, nå er jeg redd jeg fremstod vrang eller utakknemlig. Sist sa jeg nei til å i det hele tatt prøve å gå på vekta og ble litt irritert for bare å få spørsmålet, overtenkte veldig etter der og hadde håpet det kom seg inn på sporet igjen i dag, så ble det bare dumt. Jeg hater sånn!! 

Enig med SB din. Ikke tenkt på det. Slike forespørsler om spørreundersøkelser er du i din fulle rett til å takke nei til.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Daryl Dixon skrev (7 timer siden):

nissemaske.thumb.jpg.98b92c8610890d0fb43b2133347b4c6c.jpg

Sånn som disse??? De er grusomme!

Forferdelig! :redd:

Mine foreldre hadde en utrolig skummel nisse i samlingen, så ut som en blanding av den der og en av de der animerte dukkene som ble brukt i sånne eventyrs-animasjonsfilmer som ble sendt før i tiden. Husker ikke hva de het :klo: Skumle var de i alle fall!

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Enig i at det er lettere sagt enn gjort, men, han har jo rett, selv om den tenkingen absolutt ikke bare kan slås av :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (4 minutter siden):

Forferdelig! :redd:

Mine foreldre hadde en utrolig skummel nisse i samlingen, så ut som en blanding av den der og en av de der animerte dukkene som ble brukt i sånne eventyrs-animasjonsfilmer som ble sendt før i tiden. Husker ikke hva de het :klo: Skumle var de i alle fall!

Enig i at det er lettere sagt enn gjort, men, han har jo rett, selv om den tenkingen absolutt ikke bare kan slås av :sukk:

Pompel og Pilt eller skrekkelige Mr Nelson :dåne: Han var skummel! 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (Akkurat nå):

Pompel og Pilt eller skrekkelige Mr Nelson :dåne: Han var skummel! 

Åh fy, ja! Mr Nelson likte jeg minst!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (4 minutter siden):

Åh fy, ja! Mr Nelson likte jeg minst!

googlet Mr Nelson og Pernille, og de ser jo så creepy ut de dukkene :dåne:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...