Daryl Dixon Skrevet 24. august 2023 Forfatter #16341 Del Skrevet 24. august 2023 smurfebuss skrev (4 timer siden): Om Sivert er et ekte navn? Ja. Ifølge SSB er det 3036 med det navnet. Å ja, kan ikke huske å ha hørt det navnet før. Har jo sikkert det, uten å bitt meg merke i det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 24. august 2023 Forfatter #16342 Del Skrevet 24. august 2023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. august 2023 #16343 Del Skrevet 24. august 2023 Daryl Dixon skrev (2 timer siden): 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. august 2023 #16344 Del Skrevet 24. august 2023 Daryl Dixon skrev (7 timer siden): Ut i fra tittel så kan nok det være sangen om meg. Bare at jeg ikke heter Sivert. Er det et ekte navn forresten?? Vokalisten i Madrugada heter Sivert Høyem Fint navn! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 24. august 2023 Forfatter #16345 Del Skrevet 24. august 2023 Rumle skrev (9 minutter siden): Vokalisten i Madrugada heter Sivert Høyem Fint navn! Ja, det er sant! Helt på bærtur jeg vistnok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. august 2023 #16346 Del Skrevet 24. august 2023 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Ja, det er sant! Helt på bærtur jeg vistnok. Der er jeg ofte og! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 24. august 2023 Forfatter #16347 Del Skrevet 24. august 2023 Jeg er fryktelig var på alle lyder i dag, all during, knirking, smatting(!) går meg på nervene! Et ord som brukes her når man er litt misfornøyd med alt, rastløs, småsur og alt er ubehagelig, er unaug. Rart ord, men godt beskrivende, akkurat nå. Samtidig redd for å lage dårlig stemning! Og det minner meg om... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. august 2023 #16348 Del Skrevet 25. august 2023 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 25. august 2023 Forfatter #16349 Del Skrevet 25. august 2023 SVK skrev (2 timer siden): God helg! God helg. Har du helgeplaner? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. august 2023 #16350 Del Skrevet 25. august 2023 1 hour ago, Daryl Dixon said: God helg. Har du helgeplaner? Broren min har tatt weekendtur til Dublin så jeg passer katten hans. Har du noen planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 25. august 2023 #16351 Del Skrevet 25. august 2023 God helg! 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 25. august 2023 Forfatter #16352 Del Skrevet 25. august 2023 SVK skrev (2 timer siden): Broren min har tatt weekendtur til Dublin så jeg passer katten hans. Har du noen planer? Så koselig da. 😺 Nei, ingen planer i grunn. Anki- skrev (1 time siden): God helg! 😊 God helg! Har du store planer denne helgen da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 25. august 2023 #16353 Del Skrevet 25. august 2023 Har bare planer om å få blodsukkeret mitt til å være venner med meg. Har hatt så mye sykt lavt blodsukker i det siste, tror økningen av den ene medisinen min påvirker blodsukkeret 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 25. august 2023 Forfatter #16354 Del Skrevet 25. august 2023 Anki- skrev (4 minutter siden): Har bare planer om å få blodsukkeret mitt til å være venner med meg. Har hatt så mye sykt lavt blodsukker i det siste, tror økningen av den ene medisinen min påvirker blodsukkeret Ja, det er jo ikke bare bare. Verre med for lavt enn for høyt i grunn. Godt du merket det og holder øye med det! Alltid ha en sjokolade på innerlomma! Eller... noe som ikke smelter da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 25. august 2023 #16355 Del Skrevet 25. august 2023 Daryl Dixon skrev (5 minutter siden): Ja, det er jo ikke bare bare. Verre med for lavt enn for høyt i grunn. Godt du merket det og holder øye med det! Alltid ha en sjokolade på innerlomma! Eller... noe som ikke smelter da. Det er ikke jeg som merker det heller når jeg blir så bortreist, mora mi måtte få i meg nesepulver som får blodsukkeret fortere opp i formiddag, og i ettermiddag fikk jeg skikkelig lavt blodsukker igjen, da var det mannen min som måtte presse meg til å drikke søt drikke og få i meg mat. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 25. august 2023 Forfatter #16356 Del Skrevet 25. august 2023 Anki- skrev (3 timer siden): Det er ikke jeg som merker det heller når jeg blir så bortreist, mora mi måtte få i meg nesepulver som får blodsukkeret fortere opp i formiddag, og i ettermiddag fikk jeg skikkelig lavt blodsukker igjen, da var det mannen min som måtte presse meg til å drikke søt drikke og få i meg mat. Wow, så godt du har observante folk rundt deg som vet hva de skal gjøre! ❤ Liten avsporing, men kom på de diabetes hundene som merker når vedkommende begynner å gå lavt i bls, og gjør tegn så vedkommende reagerer og får gjort tiltak. Det er helt utrolig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 26. august 2023 Forfatter #16357 Del Skrevet 26. august 2023 Trasig natt, med teite drømmer. Ting er litt rotete, vanskelig og har ikke helt fotfeste, men dagen ble litt bedre når hun fra SB sin slekt med den lille babyen jeg holdt i begravelsen kom innom. Da fikk jeg bært og holdt litt på han. Det er litt medisin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. august 2023 #16358 Del Skrevet 26. august 2023 SVK skrev (23 timer siden): Broren min har tatt weekendtur til Dublin så jeg passer katten hans. Har du noen planer? Heldiggris! 🥰 Anki- skrev (19 timer siden): Det er ikke jeg som merker det heller når jeg blir så bortreist, mora mi måtte få i meg nesepulver som får blodsukkeret fortere opp i formiddag, og i ettermiddag fikk jeg skikkelig lavt blodsukker igjen, da var det mannen min som måtte presse meg til å drikke søt drikke og få i meg mat. Må være skremmende å oppleve, må du alltid ha folk rundt deg når det er spesielt ustabilt? Håper det stabiliserer seg snart ❤️ Daryl Dixon skrev (16 timer siden): Wow, så godt du har observante folk rundt deg som vet hva de skal gjøre! ❤ Liten avsporing, men kom på de diabetes hundene som merker når vedkommende begynner å gå lavt i bls, og gjør tegn så vedkommende reagerer og får gjort tiltak. Det er helt utrolig! Veldig fascinerende hvordan de klarer det. De har en helt vanvittig luktesans. Daryl Dixon skrev (1 time siden): Trasig natt, med teite drømmer. Ting er litt rotete, vanskelig og har ikke helt fotfeste, men dagen ble litt bedre når hun fra SB sin slekt med den lille babyen jeg holdt i begravelsen kom innom. Da fikk jeg bært og holdt litt på han. Det er litt medisin. Det var godt de kom innom ❤️ God helg og god lørdag herfra og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 26. august 2023 Forfatter #16359 Del Skrevet 26. august 2023 Rumle skrev (15 minutter siden): Heldiggris! 🥰 Må være skremmende å oppleve, må du alltid ha folk rundt deg når det er spesielt ustabilt? Håper det stabiliserer seg snart ❤️ Veldig fascinerende hvordan de klarer det. De har en helt vanvittig luktesans. Det var godt de kom innom ❤️ God helg og god lørdag herfra og God helg. Hvordan ser helgen din ut foreløpig da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. august 2023 #16360 Del Skrevet 26. august 2023 Daryl Dixon skrev (12 minutter siden): God helg. Hvordan ser helgen din ut foreløpig da? Takk! Den er ganske travel, for jeg henger etter med alt, men prøver å ta en ting om gangen Din da? Og hvordan er formen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå