Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Høstanemonen knopper seg, og den røde rosen står i blomst. Synes astilben er litt treg i år, den er enda ikke kommet så langt. SB klippet plenen i dag, og den var så lang at det ikke ble veldig pent, den har fått rikelig med vann og tid til å vokse nå i regnværet. Gått over 2 uker uten klipp nesten, og det syntes. Insektene er i full fart igjen, ble oppspist på leggene av en mygg på få minutter, det klør helt forferdelig. 

I morgen skal jeg til fysio igjen, kjøre niesen min til samling på skolen. Hverdagen er virkelig her igjen.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (18 timer siden):

Høstanemonen knopper seg, og den røde rosen står i blomst. Synes astilben er litt treg i år, den er enda ikke kommet så langt. SB klippet plenen i dag, og den var så lang at det ikke ble veldig pent, den har fått rikelig med vann og tid til å vokse nå i regnværet. Gått over 2 uker uten klipp nesten, og det syntes. Insektene er i full fart igjen, ble oppspist på leggene av en mygg på få minutter, det klør helt forferdelig. 

I morgen skal jeg til fysio igjen, kjøre niesen min til samling på skolen. Hverdagen er virkelig her igjen.

Høstanemoner er så nydelige! :jepp: Bra med hverdag og vanlige rutiner igjen?

God fredag og helg i boken :blomst2:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (På 17.8.2023 den 15.30):

I går fikk jeg beskjed om å skrive opp 3 gjøremål, sette på alarm for når det skulle gjøres og faktisk gjennomføre det. Skrev opp å gå tur, stelle blomstene som står i potter, og ta pelsstell på katten. Måtte utnytte finværs dagene mens man har de, i håp om å snu mørkere sinn. Får håpe det blir mye sol da, så det er håp.

1680529463121.thumb.jpg.4383fa78d8bc7407848bb209d08b7da5.jpg

Sånn burde jeg også gjøre. Altså planlegge dagene og bare gjøre det. Jeg er meget tiltaksløs og litt tungsinnet om dagen jeg også. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 timer siden):

Høstanemoner er så nydelige! :jepp: Bra med hverdag og vanlige rutiner igjen?

God fredag og helg i boken :blomst2:

Kjempe fine! 

Synes det er litt tungt når alle andre går tilbake til jobb osv, setter så pris på når SB har ferie... :sjenert: kan jo ikke ha det hele tiden. Blir nok bra etter hvert.

God helg! Helgebaking på deg i helgen? 

Purple_Pixiedust skrev (1 time siden):

Sånn burde jeg også gjøre. Altså planlegge dagene og bare gjøre det. Jeg er meget tiltaksløs og litt tungsinnet om dagen jeg også. 😅

Tiltaksløs ja, kjenner til det. Fungerte greit nok å ha på alarm og få oppgaver, denne gangen hverfall. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Kjempe fine! 

Synes det er litt tungt når alle andre går tilbake til jobb osv, setter så pris på når SB har ferie... :sjenert: kan jo ikke ha det hele tiden. Blir nok bra etter hvert.

God helg! Helgebaking på deg i helgen? 

Tiltaksløs ja, kjenner til det. Fungerte greit nok å ha på alarm og få oppgaver, denne gangen hverfall. 

Akkurat det forstår jeg godt :klem3:

I wish! Tror det blir mest mulig hvile, men, hvem vet .. :plystre:

Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (33 minutter siden):

Akkurat det forstår jeg godt :klem3:

I wish! Tror det blir mest mulig hvile, men, hvem vet .. :plystre:

Hva med deg?

Ingen baking her i gården heller. Ingen vits i å legge planer for det.

Håper du får til å hvile! Her er det meldt fint vær, så må få litt dagslys og fysisk aktivitet jeg, og litt hvile da. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (7 minutter siden):

Ingen baking her i gården heller. Ingen vits i å legge planer for det.

Håper du får til å hvile! Her er det meldt fint vær, så må få litt dagslys og fysisk aktivitet jeg, og litt hvile da. 

Høres bra ut :nikke: Ser ut som det blir varmt her i morgen 24+ og en halv dag sol og en halv dag regn :regn:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Høres bra ut :nikke: Ser ut som det blir varmt her i morgen 24+ og en halv dag sol og en halv dag regn :regn:

En todelt dag da, veldig varmt og. Blir det lett klamt og lommelt i Bergen?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har uvanlig mange meiseunger i hagen i år, mistenker at meiseforeldrene setter de fra seg her og stikker, når de ikke kan ta seg av de lenger :ler: Det går minst like mye mat nå som midt på vinteren! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

En todelt dag da, veldig varmt og. Blir det lett klamt og lommelt i Bergen?

Ja, jeg synes det, men jeg har muligens en ganske lav toleranse for slikt. Eller, ikke muligens, absolutt heller :ler:

Mer tørt på dine kanter, innbiller jeg meg? :vetikke:

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg synes det, men jeg har muligens en ganske lav toleranse for slikt. Eller, ikke muligens, absolutt heller :ler:

Mer tørt på dine kanter, innbiller jeg meg? :vetikke:

Ja  regner nok ikke så mye her, unntatt når Hans herjer da, men blir trykkende når det er torden i luften. Tidlig i uken var jeg ute og kjørte, så mørke skyer, og var som å kjøre inn i en vegg når jeg kom under dem. Ble så trykkende og ubehagelig. Kan bli veldig værsjuk, trykk i hodet og spesielt i panna. 

Litt spennende hvordan vi påvirkes av vær. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (5 minutter siden):

Ja  regner nok ikke så mye her, unntatt når Hans herjer da, men blir trykkende når det er torden i luften. Tidlig i uken var jeg ute og kjørte, så mørke skyer, og var som å kjøre inn i en vegg når jeg kom under dem. Ble så trykkende og ubehagelig. Kan bli veldig værsjuk, trykk i hodet og spesielt i panna. 

Litt spennende hvordan vi påvirkes av vær. 

Ja, det er veldig rart egentlig. Og hvordan noen påvirkes mye mer enn andre.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 minutter siden):

Ja, det er veldig rart egentlig. Og hvordan noen påvirkes mye mer enn andre.

Med væromslag, fullmåne, vind, kulde osv. Kjenne det på gikta! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har fått melding om kokepåbud av vann. Så har kokt vann og helt på flasker, typisk at jeg er så tørst i dag. Han "Hans" har ødelagt noe så vannet er litt iffy. :nei:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (8 timer siden):

Vi har fått melding om kokepåbud av vann. Så har kokt vann og helt på flasker, typisk at jeg er så tørst i dag. Han "Hans" har ødelagt noe så vannet er litt iffy. :nei:

Så kjedelig, håper de får fikset det snart! :nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rumle skrev (10 timer siden):

Så kjedelig, håper de får fikset det snart! :nikke:

Ja, håper det. Vi må kjøpe en test og ta av eget vann og, men må kjøre til en annen by å hente testen. 

Ting vi tar for gitt: Rent vann i springen!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på grilling i går, hos mine foreldre. Det er jo aldri lystig å dra når man vet man treffer på søster Grusom, og var ikke et unntak. :nei: Hadde lyst å slenge hele kjerringa i bassenget, faktisk. Flyr rett i strupen, som en rabiat hund. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Vi var på grilling i går, hos mine foreldre. Det er jo aldri lystig å dra når man vet man treffer på søster Grusom, og var ikke et unntak. :nei: Hadde lyst å slenge hele kjerringa i bassenget, faktisk. Flyr rett i strupen, som en rabiat hund. 

Ikke sikkert det hadde hjulpet på stemningen :ler:

Daryl Dixon skrev (3 timer siden):

Ja, håper det. Vi må kjøpe en test og ta av eget vann og, men må kjøre til en annen by å hente testen. 

Ting vi tar for gitt: Rent vann i springen!

Ja, ikke sant? Tenkte det samme når jeg leste det i går :nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...