Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Rumle skrev (12 timer siden):

:ler: Får smake på den i morgen i alle fall, nå står den i kjøleskapet *følger oppskriften* :jepp:

Samme som den du lagde sist?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jasså, så kommer det ekstremvær i morgen. Det kan jo bli spennende, ser ut til at vi kommer til å merke det godt når vi befinner oss midt i. Godt vi ikke har veldig stort behov for å ut de neste dagene. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

American pie 3, på tv, og min niese spør om jeg har hatt en dance off på homseklubb, som de har der. 🧐 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (På 6.8.2023 den 11.54):

Samme som den du lagde sist?

Nei, ostekake med bringebær og rips :jepp:

Daryl Dixon skrev (23 timer siden):

Jasså, så kommer det ekstremvær i morgen. Det kan jo bli spennende, ser ut til at vi kommer til å merke det godt når vi befinner oss midt i. Godt vi ikke har veldig stort behov for å ut de neste dagene. 

Hvordan går det så langt?

Her har det blåst ganske heftig i dag, men tror størstedelen av regnet kommer i morgen

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (33 minutter siden):

Nei, ostekake med bringebær og rips :jepp:

Hvordan går det så langt?

Her har det blåst ganske heftig i dag, men tror størstedelen av regnet kommer i morgen

Med rips høres godt ut!

Har ikke vært sånn altfor ille her altså, men hørtes ut som om det var verre oppover Gudbrandsdalen. Har jo regnet godt og vært noen tak med vind, men kan ikke kalle det ekstremt enda, får se utover kvelden. For en time siden var det så lyst og fint ute, litt mørkere skyer nå. LItt spennende å følge med på, aner jo ikke hvordan det blir. Har vært såpass greit at katten har ligget ute under tak og sovet. 

Har strømmen lett for å gå hos deg, ved uvær? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (32 minutter siden):

Med rips høres godt ut!

Har ikke vært sånn altfor ille her altså, men hørtes ut som om det var verre oppover Gudbrandsdalen. Har jo regnet godt og vært noen tak med vind, men kan ikke kalle det ekstremt enda, får se utover kvelden. For en time siden var det så lyst og fint ute, litt mørkere skyer nå. LItt spennende å følge med på, aner jo ikke hvordan det blir. Har vært såpass greit at katten har ligget ute under tak og sovet. 

Har strømmen lett for å gå hos deg, ved uvær? 

Det var det :jepp:

Høres ikke så altfor ille ut det, håper det ikke blir verre. 

Strømmen går ikke så ofte lenger, men gjorde det ofte før i uvær. Har ødelagt ganske mange PCer på den måten :sukk: 

Hos dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (29 minutter siden):

Det var det :jepp:

Høres ikke så altfor ille ut det, håper det ikke blir verre. 

Strømmen går ikke så ofte lenger, men gjorde det ofte før i uvær. Har ødelagt ganske mange PCer på den måten :sukk: 

Hos dere da?

Ble pcen ødelagt av det?

Gikk mye for inntill 2 år siden, men ble bedret, så går ikke ofte lenger, men skjer jo. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Ble pcen ødelagt av det?

Gikk mye for inntill 2 år siden, men ble bedret, så går ikke ofte lenger, men skjer jo. 

Ja, før i tiden, 10 + år siden, vil jeg tro. Mistet mange PCer, men så fikk jeg fikset noe i strømboksen og etter det har det gått bra.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Ja, før i tiden, 10 + år siden, vil jeg tro. Mistet mange PCer, men så fikk jeg fikset noe i strømboksen og etter det har det gått bra.

Aha, sånn ja! Strømmen er lunefull.

Rumle skrev (1 minutt siden):

Hvordan går det med SB?

Jo, takk, bare bra. Han er seg selv lik. :jepp:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Aha, sånn ja! Strømmen er lunefull.

Jo, takk, bare bra. Han er seg selv lik. :jepp:

Så bra :nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært opphold i hele dag hittill, nå regner det igjen. Vært noen litt kjedelige dager med dårlig vær. Så at elver, bekker og sånn er større, vannet har gravd mye på jordveier, men vi har nok sluppet unna det verste. Far til SB forteller om verre ødeleggelser der de er fra. 

Hadde oppstart hos psykolog igjen i dag, greit å starte på igjen, men litt tungt og etter lang pause. Kunne ønske den poliklinikken lå et litt annet sted.

Så forresten reklame av ny sesong av forræder, og ble så gira, nesten hoppet i sofaen! Jeg kan ikke noe for det, men elsker det spillet! Har så lyst å spille selv!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (19 timer siden):

Vært opphold i hele dag hittill, nå regner det igjen. Vært noen litt kjedelige dager med dårlig vær. Så at elver, bekker og sånn er større, vannet har gravd mye på jordveier, men vi har nok sluppet unna det verste. Far til SB forteller om verre ødeleggelser der de er fra. 

Hadde oppstart hos psykolog igjen i dag, greit å starte på igjen, men litt tungt og etter lang pause. Kunne ønske den poliklinikken lå et litt annet sted.

Så forresten reklame av ny sesong av forræder, og ble så gira, nesten hoppet i sofaen! Jeg kan ikke noe for det, men elsker det spillet! Har så lyst å spille selv!

Samme vær her, skremmende å se hvor store ødeleggelser det er rundt omkring om dagen. Det som vises på tv, mener jeg da. Her føles det mest som om høsten har satt inn skikkelig :regn:

Men, vi kan jo fremdeles få mye sommervær fremover :nikke:

Gleder meg til ny sesong jeg og, ikke bare av den egentlig, men liker når høstsesongen starter opp med forskjellige programmer, det gir litt mer struktur på ukene, på en måte.

Vet du når den starter?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 hours ago, Daryl Dixon said:

Er det en klinikk som er nærmere deg? Og er du fornøyd med psykologen du har i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (47 minutter siden):

Samme vær her, skremmende å se hvor store ødeleggelser det er rundt omkring om dagen. Det som vises på tv, mener jeg da. Her føles det mest som om høsten har satt inn skikkelig :regn:

Men, vi kan jo fremdeles få mye sommervær fremover :nikke:

Gleder meg til ny sesong jeg og, ikke bare av den egentlig, men liker når høstsesongen starter opp med forskjellige programmer, det gir litt mer struktur på ukene, på en måte.

Vet du når den starter?

Ja, håper sommeren kommer litt tilbake! For er veldig høststemning. Hadde lyst å koke kakao og fyre i peisen på mandag og tirsdag. :overrasket: Klarte meg med litt levende lys da. Ble litt huskaldt, så satte på varmepumpa litt.

Så film av hus som seilte ned elver, og røk som pinneved i det det traff bruer. Grusomt. Gårdsbruk og alt. 

Tror det stod 8.september jeg, så en liten mnd til det begynner da. 

SVK skrev (20 minutter siden):

Er det en klinikk som er nærmere deg? Og er du fornøyd med psykologen du har i dag?

Kun den som behandler det jeg trenger, er bare 25minutter unna, liker bare ikke at det er samme bygg som der jeg var innlagt. Skjønner at det er organisert sånn, hadde bare vært litt lettere om det ikke var helt samme plassen. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, Daryl Dixon said:

Kun den som behandler det jeg trenger, er bare 25minutter unna, liker bare ikke at det er samme bygg som der jeg var innlagt. Skjønner at det er organisert sånn, hadde bare vært litt lettere om det ikke var helt samme plassen. 

Skjønner. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (8 minutter siden):

Ja, håper sommeren kommer litt tilbake! For er veldig høststemning. Hadde lyst å koke kakao og fyre i peisen på mandag og tirsdag. :overrasket: Klarte meg med litt levende lys da. Ble litt huskaldt, så satte på varmepumpa litt.

Så film av hus som seilte ned elver, og røk som pinneved i det det traff bruer. Grusomt. Gårdsbruk og alt. 

Tror det stod 8.september jeg, så en liten mnd til det begynner da. 

---

Samme her, har hatt på ovn og spist varmende suppe til middag, skikkelig høstfølelse!

Trist å se så mye ødeleggelse :sukk: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (22 minutter siden):

Samme her, har hatt på ovn og spist varmende suppe til middag, skikkelig høstfølelse!

Trist å se så mye ødeleggelse :sukk: 

Nå fikk jeg litt lyst på tomatsuppe...

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...