Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

SVK skrev (1 time siden):

Kan nok slenge på alkohol på den lista. Både når det kommer til å ødelegge egne og andres liv. 

Og dop..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Daryl Dixon said:

Og dop..

Jepp! De hat jo også en opiumsepidemi i USA. Der også er det jo utrolig hva folk har vært villig til å gjøre for penger, altså leger og legemiddelindustrien som har gjort enormt mange til narkomane for å kunne tjene penger på dem.  Fra wikipedia:

From 1999 to 2016 it is estimated 453,300 Americans have died from opioid use

https://en.wikipedia.org/wiki/Opioid_epidemic#United_States

Det er jo helt sykt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sa du den het på tv2 play? Jeg søkte på secret of playboy uten hell. På Google også! :)

edit" jeg fant jeg fant!

Endret av Purple_Pixiedust
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple_Pixiedust skrev (43 minutter siden):

Hva sa du den het på tv2 play? Jeg søkte på secret of playboy uten hell. På Google også! :)

edit" jeg fant jeg fant!

Skal du se?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var forresten i bursdag tidligere denne uka. Bursdagen var alkoholdfri(var voksenbursdag for et barn), men en av gjestene dukket opp full. Spesiell stemning for han var ganske høylytt og skulle snakke om ting vi andre helst ville slippe å høre på og i hvert fall slippe å høre han gjenta igjen og igjen. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (11 minutter siden):

Var forresten i bursdag tidligere denne uka. Bursdagen var alkoholdfri(var voksenbursdag for et barn), men en av gjestene dukket opp full. Spesiell stemning for han var ganske høylytt og skulle snakke om ting vi andre helst ville slippe å høre på og i hvert fall slippe å høre han gjenta igjen og igjen. 

Det er IKKE greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Daryl Dixon said:

Det er IKKE greit. 

Enig. Men er ikke så lett å ta opp slikt. Hører med til historien at han trolig har et alkoholproblem, som gjør det enda vanskeligere å ta en prat med han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (32 minutter siden):

Enig. Men er ikke så lett å ta opp slikt. Hører med til historien at han trolig har et alkoholproblem, som gjør det enda vanskeligere å ta en prat med han. 

Uff, ja. Kan ikke være lett for noen. Ikke for de som har problemet heller, de gjør det ikke med vilje, skjønner jo det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Daryl Dixon said:

Uff, ja. Kan ikke være lett for noen. Ikke for de som har problemet heller, de gjør det ikke med vilje, skjønner jo det. 

Sant, ikke lett for noen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SB blikka meg på bokhandelen i dag. Han skulle innom for å ha litt div penner, og jeg klarer jo ikke å være normal. Det er jo så mye gøyalt til skolestart nå, jeg spurte om jeg skulle skulle kjøpe et fint My Little Pony penal med masse fluff på til han, og fine hello kitty viskelær, perm i pridefarger. Så fant jeg et penal med T-rex og jeg glemmer at det er folk rundt oss, så jeg blir så begeistret og spør om han vil ha det, før jeg lager en, mer lignende griselyd enn t-rex lyd. Blikket til SB får det til å gå opp for meg at vi er ute blandt folk. Legger fra meg penalet og går ut. Jeg er helt seriøs, SB så sånn ut! ⬇️ Hvis et blikk kunne drepe....

staredown-forreal.gif.0b3207732e6446caa578857f65459eba.gif

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Daryl Dixon said:

SB blikka meg på bokhandelen i dag. Han skulle innom for å ha litt div penner, og jeg klarer jo ikke å være normal. Det er jo så mye gøyalt til skolestart nå, jeg spurte om jeg skulle skulle kjøpe et fint My Little Pony penal med masse fluff på til han, og fine hello kitty viskelær, perm i pridefarger. Så fant jeg et penal med T-rex og jeg glemmer at det er folk rundt oss, så jeg blir så begeistret og spør om han vil ha det, før jeg lager en, mer lignende griselyd enn t-rex lyd. Blikket til SB får det til å gå opp for meg at vi er ute blandt folk. Legger fra meg penalet og går ut. Jeg er helt seriøs, SB så sånn ut! ⬇️ Hvis et blikk kunne drepe....

:hoho:

Men dere er da søte sammen!  :jepp:

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (54 minutter siden):

Synes jeg ser det :fnise:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (19 timer siden):

Skal du se?

Ja har akkurat begynt. :)

SVK skrev (18 timer siden):

Huff sånt er ikke lett, men noen bør vel si noe for sånn kan man ikke gjøre. Spesielt med barn tilstede.. Han må jo ha et tungt alkoholproblem som ikke forstår slike åpenbare ting lenger. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Purple_Pixiedust said:

Huff sånt er ikke lett, men noen bør vel si noe for sånn kan man ikke gjøre. Spesielt med barn tilstede.. Han må jo ha et tungt alkoholproblem som ikke forstår slike åpenbare ting lenger. 

Er enig. Problemet er at ingen ønsker å være den "noen" som sier noe. Var selv for feig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (11 minutter siden):

Er enig. Problemet er at ingen ønsker å være den "noen" som sier noe. Var selv for feig. 

Sånt er aldri enkelt. Kanskje du kan begynne forsiktig med å høre om hvordan h*n har det om dagen? 

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (12 minutter siden):

Huff nei skjønner den.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Purple_Pixiedust skrev (2 timer siden):

Ja har akkurat begynt. :)

Blir spennende å høre hva du synes! 

Rumle skrev (1 minutt siden):

Nå har de gode italienske druene endelig dukket opp i butikkene, om noen er interessert :jepp: :arwen:

Alltid! Hvilken butikk kjøpte du dem i? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Rumle said:

Sånt er aldri enkelt. Kanskje du kan begynne forsiktig med å høre om hvordan h*n har det om dagen? 

Takk, det var en god ide.  

4 minutter siden, Purple_Pixiedust said:

Huff nei skjønner den.

Takk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Blir spennende å høre hva du synes! 

Alltid! Hvilken butikk kjøpte du dem i? 

Har kjøpt både på coop og rema :ler:

De er i løs vekt og ganske billige :jepp: De avlange som har litt gult i seg er som oftest de aller beste! Tror alle butikker har de nå da, men kun i et par uker :jepp:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...