Daryl Dixon Skrevet 24. juli 2023 Forfatter #16101 Del Skrevet 24. juli 2023 Rumle skrev (2 timer siden): Vil ikke si akkurat det Fikk gjort litt da, etterhvert. Hvordan har du det? Den er veldig god! Litt er bra det! Finner igjen husarbeidet senere. Jeg har det greit, fikk satt inn en spent som skal sitte en stund, og den kunne kjennes ut som om noe irriterer blæra. Plager blæra ville jeg helst si, håper det retter seg, for det er bare ekkelt, men ikke farlig på noen måter da. Og glad SB er tilbake. Hvordan har du det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. juli 2023 #16102 Del Skrevet 24. juli 2023 Daryl Dixon skrev (47 minutter siden): Litt er bra det! Finner igjen husarbeidet senere. Jeg har det greit, fikk satt inn en spent som skal sitte en stund, og den kunne kjennes ut som om noe irriterer blæra. Plager blæra ville jeg helst si, håper det retter seg, for det er bare ekkelt, men ikke farlig på noen måter da. Og glad SB er tilbake. Hvordan har du det? Håper det retter seg jeg og, for det kan jeg tenke meg er ubehagelig! Har det greit her og, men er mye sliten, så det påvirket dagene ganske mye. Noe nytt som skjer i hagen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 24. juli 2023 Forfatter #16103 Del Skrevet 24. juli 2023 Rumle skrev (58 minutter siden): Håper det retter seg jeg og, for det kan jeg tenke meg er ubehagelig! Har det greit her og, men er mye sliten, så det påvirket dagene ganske mye. Noe nytt som skjer i hagen? Synes du dagene blir lange når du er sliten? Det spirer og gror over alt, venter på bringebær og sukkererter. Salaten ga jeg opp, var fult av ekle, svarte, slimete egg på store deler av dem. Hos deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. juli 2023 #16104 Del Skrevet 24. juli 2023 (endret) Daryl Dixon skrev (1 time siden): Synes du dagene blir lange når du er sliten? Det spirer og gror over alt, venter på bringebær og sukkererter. Salaten ga jeg opp, var fult av ekle, svarte, slimete egg på store deler av dem. Hos deg? Godt spørsmål, nå måtte jeg tenke meg godt om De føles egentlig både for lange og altfor korte! Kommer helt an på hva som står på planen, om du skjønner? Å hvile for hvilens skyld er jeg ganske elendig til, mens jeg er spesielt flink til å hvile når jeg egentlig burde gjøre noe helt annet Høres fint ut! Bortsett fra de slimete eggene Jo, det er mye det samme her, venter på at de to georginene jeg plantet skal blomstre, men det er en stund til enda, altså. Blomstrer dine? De store anemonene har så vidt begynt, er veldig glad i de Endret 24. juli 2023 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 24. juli 2023 Forfatter #16105 Del Skrevet 24. juli 2023 Rumle skrev (52 minutter siden): Godt spørsmål, nå måtte jeg tenke meg godt om De føles egentlig både for lange og altfor korte! Kommer helt an på hva som står på planen, om du skjønner? Å hvile for hvilens skyld er jeg ganske elendig til, mens jeg er spesielt flink til å hvile når jeg egentlig burde gjøre noe helt annet Høres fint ut! Bortsett fra de slimete eggene Jo, det er mye det samme her, venter på at de to georginene jeg plantet skal blomstre, men det er en stund til enda, altså. Blomstrer dine? De store anemonene har så vidt begynt, er veldig glad i de Kjenner veldig godt igjen det det, hvile for å hvile er ikke så lett, da kommer det plutselig litt energi og ødelegger. Mine georginer kom i jord litt sent, så ikke noe annet enn knopper på de enda. Jeg er glad i høst anemonen min, den pleier å komme i august, gleder meg til det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. juli 2023 #16106 Del Skrevet 25. juli 2023 Daryl Dixon skrev (13 timer siden): Kjenner veldig godt igjen det det, hvile for å hvile er ikke så lett, da kommer det plutselig litt energi og ødelegger. Mine georginer kom i jord litt sent, så ikke noe annet enn knopper på de enda. Jeg er glad i høst anemonen min, den pleier å komme i august, gleder meg til det. Høstanemoner er nydelige, det står på min ønskeliste 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. juli 2023 #16107 Del Skrevet 25. juli 2023 21 hours ago, Rumle said: Oooh ser spennende ut! Takk for tipset! Det eneste jeg savner på den andre er faktisk mer pistasjkrem Jeg tok feil. Iskremen selges i kaffebarkjeden Backstube. Men de har Backstube på Bergen Storsenter, Galleriet og i Strandgaten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. juli 2023 #16108 Del Skrevet 25. juli 2023 SVK skrev (13 minutter siden): Jeg tok feil. Iskremen selges i kaffebarkjeden Backstube. Men de har Backstube på Bergen Storsenter, Galleriet og i Strandgaten. Ok 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 25. juli 2023 Forfatter #16109 Del Skrevet 25. juli 2023 Rumle skrev (3 timer siden): Høstanemoner er nydelige, det står på min ønskeliste Kjøpte min i en sånn liten potte på plantasjen, ble fort stor og fin, driver å sprer seg litt i beddet nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. juli 2023 #16110 Del Skrevet 25. juli 2023 41 minutter siden, Rumle said: Ok Var faktisk innom der i dag og kjøpte meg en slik pistasjiskrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. juli 2023 #16111 Del Skrevet 25. juli 2023 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Kjøpte min i en sånn liten potte på plantasjen, ble fort stor og fin, driver å sprer seg litt i beddet nå. Er den høy? Ser det er del forskjellig å velge mellom, jeg har sett mest på de skikkelig høye, de gir så mye til hagen utover høsten. De blomstrer vel til ca frosten kommer? Mener jeg hadde en i en potte for noen år siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. juli 2023 #16112 Del Skrevet 25. juli 2023 Se på disse! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. juli 2023 #16113 Del Skrevet 25. juli 2023 90 cm høy blir de, jeg har akkurat det rette stedet for noen sånne, må få tak i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 26. juli 2023 Forfatter #16114 Del Skrevet 26. juli 2023 Rumle skrev (4 timer siden): Er den høy? Ser det er del forskjellig å velge mellom, jeg har sett mest på de skikkelig høye, de gir så mye til hagen utover høsten. De blomstrer vel til ca frosten kommer? Mener jeg hadde en i en potte for noen år siden. Ja, blomstrer til langt på høst. Min blir litt høy, men ikke over en meter. Rumle skrev (4 timer siden): Se på disse! 😍 Nydelige! Så ren og vakker! Ligner på min, men min er mer lilla i, og knoppene blir slike runde kuler som på bildet, og de er så fine! Rumle skrev (4 timer siden): 90 cm høy blir de, jeg har akkurat det rette stedet for noen sånne, må få tak i! Ja, ca den størrelsen blir den. Så den synes godt! Jeg ser rett ut på beddet på den siden den står når jeg vasker opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 26. juli 2023 Forfatter #16115 Del Skrevet 26. juli 2023 SB ble ringt etter og dro i all hast til hjemstedet sitt. Lover ikke godt, og katten var i slosskamp så måtte gripe inn der, så fikk ikke sagt skikkelig hadet. Hadde blitt med om han ville det. Katten halter, hadde igjen litt smertestillende til han, så får se på han når han har fått roet seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. juli 2023 #16116 Del Skrevet 26. juli 2023 Daryl Dixon skrev (2 timer siden): SB ble ringt etter og dro i all hast til hjemstedet sitt. Lover ikke godt, og katten var i slosskamp så måtte gripe inn der, så fikk ikke sagt skikkelig hadet. Hadde blitt med om han ville det. Katten halter, hadde igjen litt smertestillende til han, så får se på han når han har fått roet seg. Håper inderlig det vil gå bra med moren hans og Robin. Han er uheldig lille gutten din. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. juli 2023 #16117 Del Skrevet 26. juli 2023 Hvordan går det med deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 26. juli 2023 #16118 Del Skrevet 26. juli 2023 Daryl Dixon skrev (5 timer siden): SB ble ringt etter og dro i all hast til hjemstedet sitt. Lover ikke godt, og katten var i slosskamp så måtte gripe inn der, så fikk ikke sagt skikkelig hadet. Hadde blitt med om han ville det. Katten halter, hadde igjen litt smertestillende til han, så får se på han når han har fått roet seg. Uff, håper det vil gå bra med mora hans. Hvordan har du det forresten? Jeg har hatt epilepsianfall nå de to siste dagene, så jeg er passe kaputt i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 26. juli 2023 Forfatter #16119 Del Skrevet 26. juli 2023 Sola de skrev (4 timer siden): Håper inderlig det vil gå bra med moren hans og Robin. Han er uheldig lille gutten din. Det går nok ikke bra i den forstand vi tenker går bra. Men for henne er det ønskelig at det går denne vegen. Ja, han er så uheldig! Og litt skyldig selv og når han må være nabolagets skrekk! Har vært så fredelig i vinter, ikke noe tull og slåssing, men to skader hittil nå i sommer da. Nå var det nok bare akutt vondt, fot i stad drev han musejakt i kornåkeren. Sola de skrev (4 timer siden): Hvordan går det med deg? Anki- skrev (1 time siden): Uff, håper det vil gå bra med mora hans. Hvordan har du det forresten? Jeg har hatt epilepsianfall nå de to siste dagene, så jeg er passe kaputt i dag. Det går bra, bare irriterer meg over stenten, som gjør at det hogger i når jeg reiser meg og føler jeg ikke kan rette meg ut skikkelig uten at noe revner. Det gjør jo ikke det, men kjennes sånn ut. Epilepsi høres så skummelt og slitsomt ut! Ingen medisiner som vil hjelpe godt nok? Kjente ei jente på skolen som hadde anfall i diverse grader, og hun ble helt utslitt etterpå, så ut som om hun var dopet. Men fullføre skoledagen, det måtte hun. Skjønner godt du blir sliten, fysisk og mentalt sikkert. Får du noen forvarsel? Kanskje ufint å spørre om det, da trenger du ikke svare altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 26. juli 2023 #16120 Del Skrevet 26. juli 2023 Daryl Dixon skrev (35 minutter siden): Det går nok ikke bra i den forstand vi tenker går bra. Men for henne er det ønskelig at det går denne vegen. Ja, han er så uheldig! Og litt skyldig selv og når han må være nabolagets skrekk! Har vært så fredelig i vinter, ikke noe tull og slåssing, men to skader hittil nå i sommer da. Nå var det nok bare akutt vondt, fot i stad drev han musejakt i kornåkeren. Det går bra, bare irriterer meg over stenten, som gjør at det hogger i når jeg reiser meg og føler jeg ikke kan rette meg ut skikkelig uten at noe revner. Det gjør jo ikke det, men kjennes sånn ut. Epilepsi høres så skummelt og slitsomt ut! Ingen medisiner som vil hjelpe godt nok? Kjente ei jente på skolen som hadde anfall i diverse grader, og hun ble helt utslitt etterpå, så ut som om hun var dopet. Men fullføre skoledagen, det måtte hun. Skjønner godt du blir sliten, fysisk og mentalt sikkert. Får du noen forvarsel? Kanskje ufint å spørre om det, da trenger du ikke svare altså. Jeg får innimellom forvarsel på krampeanfallene, men det er ikke alltid jeg rekker å unngå anfallene allikevel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå