Rumle Skrevet 14. juli 2023 #16001 Del Skrevet 14. juli 2023 Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Hvit løytnantshjerte!❤ Nydelig! Har du tenkt ut plass til de? Nja, har et par plasser jeg muligens kan ha noen, ellers må det bli i potter. Jeg har fryktelig lite plass igjen i hagen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 14. juli 2023 Forfatter #16002 Del Skrevet 14. juli 2023 Rumle skrev (1 minutt siden): Nja, har et par plasser jeg muligens kan ha noen, ellers må det bli i potter. Jeg har fryktelig lite plass igjen i hagen. Har du sånn hage man kan vandre mellom bed og planter i, som i det programmet på nrk? Hagen min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. juli 2023 #16003 Del Skrevet 14. juli 2023 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Har du sånn hage man kan vandre mellom bed og planter i, som i det programmet på nrk? Hagen min. Nei, for nå er alt overgrodd, så nå er det bare en villhage. Men, pleide å kunne det, ja, Men, jeg har ikke grusveier enda, bare plen/sommereng/ugress mellom bedene, grusveier står høyt på ønskelisten, det ville rettet opp i så mye, men det blir sikkert vel dyrt å leie noen inn til å fikse det, har ikke sjekket, men regner med det. Du da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 14. juli 2023 Forfatter #16004 Del Skrevet 14. juli 2023 Rumle skrev (1 minutt siden): Nei, for nå er alt overgrodd, så nå er det bare en villhage. Men, pleide å kunne det, ja, Men, jeg har ikke grusveier enda, bare plen/sommereng/ugress mellom bedene, grusveier står høyt på ønskelisten, det ville rettet opp i så mye, men det blir sikkert vel dyrt å leie noen inn til å fikse det, har ikke sjekket, men regner med det. Du da? Alt av sånn arbeid er nok kostbart vil jeg tro, om det er profesjonelle da. Kanskje en sprek pensjonist som liker å drive i hagen som ville gjort det billig, men ikke lett å finne riktig person heller. Vi har mest plen. Ingen grussti her heller, men har så lyst på det, eller med heller. Vi har god plass til å gjøre mye, men er samtidig redd for å plassere noe feil... Har en plass jeg en gang i tiden tenkte var genial å lage en liten lekeplass med sklie og klatrevegg i en lang skråning om jeg en gang fikk barn, men nå er det bare en kjedelig skråplen som er tung å klippe. Så synes vi har en pen og velstelt hage, men litt kjedelig innimellom... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. juli 2023 #16005 Del Skrevet 14. juli 2023 Daryl Dixon skrev (16 minutter siden): Alt av sånn arbeid er nok kostbart vil jeg tro, om det er profesjonelle da. Kanskje en sprek pensjonist som liker å drive i hagen som ville gjort det billig, men ikke lett å finne riktig person heller. Vi har mest plen. Ingen grussti her heller, men har så lyst på det, eller med heller. Vi har god plass til å gjøre mye, men er samtidig redd for å plassere noe feil... Har en plass jeg en gang i tiden tenkte var genial å lage en liten lekeplass med sklie og klatrevegg i en lang skråning om jeg en gang fikk barn, men nå er det bare en kjedelig skråplen som er tung å klippe. Så synes vi har en pen og velstelt hage, men litt kjedelig innimellom... Ja, det er veldig fint med sånne stier Har flere plattingen med heller her, det hjelper litt, pluss at det er en del høydeforskjeller/naturhage. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 14. juli 2023 Forfatter #16006 Del Skrevet 14. juli 2023 Rumle skrev (7 minutter siden): Ja, det er veldig fint med sånne stier Har flere plattingen med heller her, det hjelper litt, pluss at det er en del høydeforskjeller/naturhage. Høres ut som en koselig hage. Kom på nå at jeg må se etter den rosa du foreslo! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. juli 2023 #16007 Del Skrevet 14. juli 2023 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Høres ut som en koselig hage. Kom på nå at jeg må se etter den rosa du foreslo! Ja, det må du 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 15. juli 2023 Forfatter #16008 Del Skrevet 15. juli 2023 Våknet 4, med nye tak i ryggen, ville ikke vekke SB, lå så stille jeg kunne før jeg stod opp kl 7. Og så gikk alt over, burde stått opp før. Så jeg hadde en spa session på badet før andre våknet. Da var jeg så våken og kvikk at jeg ble kalt plagsom, og trøttheten slo til i bilen så sovnet to ganger der, og når vi kom hjem. Det regner sidelengs her nå, var opphold til kl 13, venter på at det kommer en våt katt hjem snart. Det er ikke et bra kattevær å katte seg rundt i nå. Og jeg er sugen på smågodt i dag, men det har jeg ikke kjøpt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 15. juli 2023 #16009 Del Skrevet 15. juli 2023 Daryl Dixon skrev (3 timer siden): Våknet 4, med nye tak i ryggen, ville ikke vekke SB, lå så stille jeg kunne før jeg stod opp kl 7. Og så gikk alt over, burde stått opp før. Så jeg hadde en spa session på badet før andre våknet. Da var jeg så våken og kvikk at jeg ble kalt plagsom, og trøttheten slo til i bilen så sovnet to ganger der, og når vi kom hjem. Det regner sidelengs her nå, var opphold til kl 13, venter på at det kommer en våt katt hjem snart. Det er ikke et bra kattevær å katte seg rundt i nå. Og jeg er sugen på smågodt i dag, men det har jeg ikke kjøpt. Jeg har spist masse is i dag. Har vel ikke godt av slikt, men men. Kom katten hjem? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 15. juli 2023 Forfatter #16010 Del Skrevet 15. juli 2023 Purple_Pixiedust skrev (59 minutter siden): Jeg har spist masse is i dag. Har vel ikke godt av slikt, men men. Kom katten hjem? Det er sommer, unn deg is!! Hvordan har du det ellers? Katten kom, og hadde funnet seg et sted å sove sikkert, han var tørr og fin i pelsen, luringen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 15. juli 2023 #16011 Del Skrevet 15. juli 2023 Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): Det er sommer, unn deg is!! Hvordan har du det ellers? Katten kom, og hadde funnet seg et sted å sove sikkert, han var tørr og fin i pelsen, luringen. Sant det. Hehe. Jeg er i en sammenhengende tung peeiode med mye alkohol og sånt. Akkurat nå er jeg innlagt så får en liten pause. Jeg vil gjerne i rusbehandling. Hva med deg? Høres ikke godt ut de smertene. Ah han hadde det ja. Smart. 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 15. juli 2023 Forfatter #16012 Del Skrevet 15. juli 2023 Purple_Pixiedust skrev (26 minutter siden): Sant det. Hehe. Jeg er i en sammenhengende tung peeiode med mye alkohol og sånt. Akkurat nå er jeg innlagt så får en liten pause. Jeg vil gjerne i rusbehandling. Hva med deg? Høres ikke godt ut de smertene. Ah han hadde det ja. Smart. 😊 Høres tungt ut ja, godt du får en pause. Er det vanskelig å få plass på rusbehandling? Det er slitsomt, men får ikke gjort så mye med det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 16. juli 2023 Forfatter #16013 Del Skrevet 16. juli 2023 Jeg har sovet fra ca kl 1 til 10.30! Det var lenge, men veldig godt. Første natta på lenge, og det var så godt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 16. juli 2023 #16014 Del Skrevet 16. juli 2023 Daryl Dixon skrev (13 timer siden): Høres tungt ut ja, godt du får en pause. Er det vanskelig å få plass på rusbehandling? Det er slitsomt, men får ikke gjort så mye med det. Det er vanskelig for meg pga diagnoser jeg har, men jeg blir i realiteten satt i bås og ikke sett for hvordan jeg faktisk er og fungerer. Så jeg kjemper en slitsom kamp for hjelpen. Det høres slitsomt ut ja. Så dumt det ikke er noe å gjøre med. Håper natten i natt har vært bedre da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 16. juli 2023 Forfatter #16015 Del Skrevet 16. juli 2023 Purple_Pixiedust skrev (1 time siden): Det er vanskelig for meg pga diagnoser jeg har, men jeg blir i realiteten satt i bås og ikke sett for hvordan jeg faktisk er og fungerer. Så jeg kjemper en slitsom kamp for hjelpen. Det høres slitsomt ut ja. Så dumt det ikke er noe å gjøre med. Håper natten i natt har vært bedre da. Det er sånn at behandlingsplasser ikke kan ha noen med tilleggsdiagnoser? For det har jeg sett på flere plasser, og da blir det jo veldig snevert. Så på en plass, tror der var i Bergen. Hvor man kunne få hjelp med spiseforstyrrelser, det var ikke sykehuspreg i det hele tatt, nesten som en gård. Men der kunne man ikke ha noe tilleggsdiagnoser, for det hadde dem ikke kompetanse til. Flere steder var det sånn, og da blir det bare igjen det stengte avdelingene, med sykehuspreg og ansatte i uniform. Syntes det er litt dumt... Natta hjalp på skikkelig tror jeg! Nyrene jobber best om natta, og når man sover bare 2 timer så blir det ikke mye kvalitets jobbing for dem, så denne natta med søvn tror jeg var vidundermedisin! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 16. juli 2023 #16016 Del Skrevet 16. juli 2023 Daryl Dixon skrev (11 minutter siden): Det er sånn at behandlingsplasser ikke kan ha noen med tilleggsdiagnoser? For det har jeg sett på flere plasser, og da blir det jo veldig snevert. Så på en plass, tror der var i Bergen. Hvor man kunne få hjelp med spiseforstyrrelser, det var ikke sykehuspreg i det hele tatt, nesten som en gård. Men der kunne man ikke ha noe tilleggsdiagnoser, for det hadde dem ikke kompetanse til. Flere steder var det sånn, og da blir det bare igjen det stengte avdelingene, med sykehuspreg og ansatte i uniform. Syntes det er litt dumt... Natta hjalp på skikkelig tror jeg! Nyrene jobber best om natta, og når man sover bare 2 timer så blir det ikke mye kvalitets jobbing for dem, så denne natta med søvn tror jeg var vidundermedisin! Ja det virker nesten sånn. Det finnes jo rus og psykiatri-avdelinger også, men de er jeg igjen ikke syk nok for. Så er for syk og for frisk for ulike avdelinger. Ja og hvor mange med alvorlig spiseforstyrrelse har ikke tilleggsdiagnoser? Så bra at natta hjalp! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 16. juli 2023 Forfatter #16017 Del Skrevet 16. juli 2023 Purple_Pixiedust skrev (1 time siden): Ja det virker nesten sånn. Det finnes jo rus og psykiatri-avdelinger også, men de er jeg igjen ikke syk nok for. Så er for syk og for frisk for ulike avdelinger. Ja og hvor mange med alvorlig spiseforstyrrelse har ikke tilleggsdiagnoser? Så bra at natta hjalp! Faller mellom to stoler da liksom. Blir litt for dumt. Det er jo mange som fungerer bra, men ikke bra nok og vil ha hjelp, og da er det synd de ikke blir sett på som syke nok. Samfunnsmessig hadde det jo vært fint å hjelpe dem med å styrke sine ressurser og klare å være mer delaktig i samfunnet, enn å la det skure og gå. Var mye fokus på at tillegsdiagnoser påvirket hverandre sist jeg var i behandling, ordet comorbid og multimorbid ble brukt mye, forferdelige ord. Høres klin gæren og nesten farlig ut da. Håper du får en fin dag, der du er! Her er været skikkelig ustabilt, regn og sol skifter med hverandre, eneste konstante idag er vinden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 16. juli 2023 Forfatter #16018 Del Skrevet 16. juli 2023 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 16. juli 2023 #16019 Del Skrevet 16. juli 2023 Daryl Dixon skrev (19 minutter siden): Faller mellom to stoler da liksom. Blir litt for dumt. Det er jo mange som fungerer bra, men ikke bra nok og vil ha hjelp, og da er det synd de ikke blir sett på som syke nok. Samfunnsmessig hadde det jo vært fint å hjelpe dem med å styrke sine ressurser og klare å være mer delaktig i samfunnet, enn å la det skure og gå. Var mye fokus på at tillegsdiagnoser påvirket hverandre sist jeg var i behandling, ordet comorbid og multimorbid ble brukt mye, forferdelige ord. Høres klin gæren og nesten farlig ut da. Håper du får en fin dag, der du er! Her er været skikkelig ustabilt, regn og sol skifter med hverandre, eneste konstante idag er vinden. Ja er veldig dumt at det da liksom er bedre å la det skure og gå. Hehe ja høres komplisert ut i hvert fall! Takk det samme! Her er det også grått. Med regn innimellom. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 16. juli 2023 Forfatter #16020 Del Skrevet 16. juli 2023 Niesen min baker pai i dag, og så ble det igjen masse deig som hun tenkte å kaste, men det tok jeg. Kjevlet ut og stakk ut sirkler som jeg la i muffins former, hadde litt vaniljekrem i og skar opp nektarin og morell, drysset over brunt sukker og stekte. Det ble veldig bra! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå