Rumle Skrevet 12. juli 2023 #15961 Del Skrevet 12. juli 2023 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Nei, ser det ikke. Men kjørte der for 3 år siden. Kjempe fint! Var under corona hvor alle skulle på Norges ferie vi var der. Ja? Det må ha vært flott! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. juli 2023 Forfatter #15962 Del Skrevet 12. juli 2023 Rumle skrev (4 minutter siden): Ja? Det må ha vært flott! Ja, og heldig med været. Stoppet og gikk på en gangveg de hadde laget ved havet. Fin plass. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. juli 2023 #15963 Del Skrevet 12. juli 2023 Daryl Dixon skrev (14 minutter siden): Ja, og heldig med været. Stoppet og gikk på en gangveg de hadde laget ved havet. Fin plass. Tviler ikke på det! Kan tenke meg det må være ganske spektakulært når det er skikkelig uvær og, og garantert skummelt! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. juli 2023 Forfatter #15964 Del Skrevet 12. juli 2023 Rumle skrev (7 minutter siden): Tviler ikke på det! Kan tenke meg det må være ganske spektakulært når det er skikkelig uvær og, og garantert skummelt! Det hadde nesten vært finere å se, se bølgene slå, og litt lyn kanskje. På trygg avstand da. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. juli 2023 Forfatter #15965 Del Skrevet 12. juli 2023 Niesen min skal ha med kjæresten sin hjem i dag. Vi har hilst på han kort et par ganger, så blir første gang det blir skikkelig besøk. Så da prøver jeg å lage en ungdomsvennlig middag. Jeg har så vond rygg i dag, mistenker nyregrus, så tar pustepauser og drikker sitronvann, kaldsvetter og skjelver. Ser ut som en narkoman. Men middag blir det. Kylling, coleslaw, grillspyd, fries, litt sauser og dip, maiskolber. Må da bli bra. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 12. juli 2023 #15966 Del Skrevet 12. juli 2023 Daryl Dixon skrev (3 timer siden): Niesen min skal ha med kjæresten sin hjem i dag. Vi har hilst på han kort et par ganger, så blir første gang det blir skikkelig besøk. Så da prøver jeg å lage en ungdomsvennlig middag. Jeg har så vond rygg i dag, mistenker nyregrus, så tar pustepauser og drikker sitronvann, kaldsvetter og skjelver. Ser ut som en narkoman. Men middag blir det. Kylling, coleslaw, grillspyd, fries, litt sauser og dip, maiskolber. Må da bli bra. Kan tenke meg at det blir koselig 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. juli 2023 Forfatter #15967 Del Skrevet 12. juli 2023 Anki- skrev (20 minutter siden): Kan tenke meg at det blir koselig Det var hyggelig, kjekk og smart gutt. Hvordan er det med deg om dagen? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 12. juli 2023 #15968 Del Skrevet 12. juli 2023 Daryl Dixon skrev (3 timer siden): Det var hyggelig, kjekk og smart gutt. Hvordan er det med deg om dagen? Har dessverre begynt å få krampeanfall igjen, etter at jeg hadde en bra periode på noen måneder. Men utenom det går det bra. Med deg, da? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. juli 2023 Forfatter #15969 Del Skrevet 12. juli 2023 Anki- skrev (14 minutter siden): Har dessverre begynt å få krampeanfall igjen, etter at jeg hadde en bra periode på noen måneder. Men utenom det går det bra. Med deg, da? Litt som epilepsi? Uff, håper det regulerer seg fort, du fortjener at det holder seg bra. Går egentlig ganske greit her, rolige dager. Kunne ønske natta var litt mindre søvnløs, men ellers kan jeg ikke klage. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 12. juli 2023 #15970 Del Skrevet 12. juli 2023 Daryl Dixon skrev (50 minutter siden): Litt som epilepsi? Uff, håper det regulerer seg fort, du fortjener at det holder seg bra. Går egentlig ganske greit her, rolige dager. Kunne ønske natta var litt mindre søvnløs, men ellers kan jeg ikke klage. Det er epilepsianfall jeg har, ja. Slitsomt når man ikke får sove om nettene - håper det vil endre seg for deg snart. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. juli 2023 Forfatter #15971 Del Skrevet 12. juli 2023 Anki- skrev (33 minutter siden): Det er epilepsianfall jeg har, ja. Slitsomt når man ikke får sove om nettene - håper det vil endre seg for deg snart. Håper det er hjelp for anfallene, høres både slitsomt og skremmende ut. Det går seg nok til, jeg har litt periodeinsomnia, pleier å gå seg til. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. juli 2023 Forfatter #15972 Del Skrevet 12. juli 2023 Begynte på dokumentar på hbo, Last call, om mord i homsemiljøet på 90 tallet. Virker bra foreløbig,bare en episode ute. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. juli 2023 #15973 Del Skrevet 13. juli 2023 (endret) Daryl Dixon skrev (På 12.7.2023 den 13.38): Niesen min skal ha med kjæresten sin hjem i dag. Vi har hilst på han kort et par ganger, så blir første gang det blir skikkelig besøk. Så da prøver jeg å lage en ungdomsvennlig middag. Jeg har så vond rygg i dag, mistenker nyregrus, så tar pustepauser og drikker sitronvann, kaldsvetter og skjelver. Ser ut som en narkoman. Men middag blir det. Kylling, coleslaw, grillspyd, fries, litt sauser og dip, maiskolber. Må da bli bra. Høres veldig godt ut! Hva har du på grillspydene? Er nyregrus en variant av nyrestein? Endret 13. juli 2023 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. juli 2023 #15974 Del Skrevet 13. juli 2023 (endret) Se på dette, dere vet de grusomme piggene som henges opp rundt omkring for at duer og andre store fugler ikke skal sitte på bygg? Disse kråkene og skjærene har revet de av og brukt de til å bygge OG beskytte sine egne reir! https://www.theguardian.com/science/2023/jul/11/crows-and-magpies-show-their-metal-by-using-anti-bird-spikes-to-build-nests Helt fantastisk! 😅😍 Endret 13. juli 2023 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 13. juli 2023 Forfatter #15975 Del Skrevet 13. juli 2023 Rumle skrev (4 timer siden): Se på dette, dere vet de grusomme piggene som henges opp rundt omkring for at duer og andre store fugler ikke skal sitte på bygg? Disse kråkene og skjærene har revet de av og brukt de til å bygge OG beskytte sine egne reir! https://www.theguardian.com/science/2023/jul/11/crows-and-magpies-show-their-metal-by-using-anti-bird-spikes-to-build-nests Helt fantastisk! 😅😍 Kan ikke lure de fuglene! De er for smarte for oss. Og det har vi vel egentlig godt av. Rumle skrev (4 timer siden): Høres veldig godt ut! Hva har du på grillspydene? Er nyregrus en variant av nyrestein? hadde en del grønnsaker på og biffkjøtt på spydene, penslet med litt god olje med hvitløk. Luktet Hellas av en eller grunn. Ja, nyregrus er småstein liksom. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. juli 2023 #15976 Del Skrevet 13. juli 2023 Daryl Dixon skrev (2 timer siden): Kan ikke lure de fuglene! De er for smarte for oss. Og det har vi vel egentlig godt av. hadde en del grønnsaker på og biffkjøtt på spydene, penslet med litt god olje med hvitløk. Luktet Hellas av en eller grunn. Ja, nyregrus er småstein liksom. Det høres godt ut Håper det har gitt seg nå 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 13. juli 2023 Forfatter #15977 Del Skrevet 13. juli 2023 Rumle skrev (9 minutter siden): Det høres godt ut Håper det har gitt seg nå Tror det er over. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. juli 2023 #15978 Del Skrevet 13. juli 2023 Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Tror det er over. Bra 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 13. juli 2023 Forfatter #15979 Del Skrevet 13. juli 2023 Feriehuset jeg nettopp har kjøpt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. juli 2023 #15980 Del Skrevet 13. juli 2023 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Feriehuset jeg nettopp har kjøpt. Den katten så ikke heeelt fornøyd ut! Men, stilig hus! Ser ut som et bilde som er laget med kunstig intelligens-app faktisk, er det det? Har sett en del drømmehage-bilder laget sånn på IG, og de har litt den samme følelsen 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå