Daryl Dixon Skrevet 11. juli 2023 Forfatter #15941 Del Skrevet 11. juli 2023 Rumle skrev (13 minutter siden): Tror jeg har sett samme filmen! Jeg synes den var fin, hun kjente fra USA som utdannet seg i Frankrike, ikke sant? Har navnet på tungen Ja! Den var så koselig, julia og Julie eller noe het filmen. Rumle skrev (12 minutter siden): Julia Childs! Stemmer stemmer! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. juli 2023 #15942 Del Skrevet 11. juli 2023 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Ja! Den var så koselig, julia og Julie eller noe het filmen. Stemmer stemmer! Ja, husker det nå jeg og 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. juli 2023 #15943 Del Skrevet 11. juli 2023 Har du lastet ned noen KI-apper? Bruker folk flest det nå? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 11. juli 2023 Forfatter #15944 Del Skrevet 11. juli 2023 Rumle skrev (28 minutter siden): Har du lastet ned noen KI-apper? Bruker folk flest det nå? Hva er det! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. juli 2023 #15945 Del Skrevet 11. juli 2023 Daryl Dixon skrev (27 minutter siden): Hva er det! Kunstig intelligens apper? Kanskje det kalles noe annet? Det gjør sikkert det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 11. juli 2023 Forfatter #15946 Del Skrevet 11. juli 2023 Rumle skrev (16 minutter siden): Kunstig intelligens apper? Kanskje det kalles noe annet? Det gjør sikkert det Å sånn ja. Har bare snapchat og der er der en sånn "person" som liksom er sånn. Irriterende fot den ligger øverst, får den ikke vekk. Bruker den ikke. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. juli 2023 #15947 Del Skrevet 12. juli 2023 Daryl Dixon skrev (10 timer siden): Å sånn ja. Har bare snapchat og der er der en sånn "person" som liksom er sånn. Irriterende fot den ligger øverst, får den ikke vekk. Bruker den ikke. Som du kan spørre om hva som helst? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. juli 2023 Forfatter #15948 Del Skrevet 12. juli 2023 Rumle skrev (12 minutter siden): Som du kan spørre om hva som helst? Ja, kan be den om fakta, finne på ting osv. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. juli 2023 #15949 Del Skrevet 12. juli 2023 Daryl Dixon skrev (5 minutter siden): Ja, kan be den om fakta, finne på ting osv. Aha. Jeg har lyst å laste ned noe å prøve, men synes det er litt skummelt og, så jeg grubler litt til, så får vi se 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. juli 2023 Forfatter #15950 Del Skrevet 12. juli 2023 Rumle skrev (Akkurat nå): Aha. Jeg har lyst å laste ned noe å prøve, men synes det er litt skummelt og, så jeg grubler litt til, så får vi se Jeg synes det er litt som Google home, unyttig og ser ikke vitsen. 😆😆 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. juli 2023 #15951 Del Skrevet 12. juli 2023 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Jeg synes det er litt som Google home, unyttig og ser ikke vitsen. 😆😆 Nei? Jeg synes det høres veldig spennende ut 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. juli 2023 Forfatter #15952 Del Skrevet 12. juli 2023 Rumle skrev (1 minutt siden): Nei? Jeg synes det høres veldig spennende ut Godt mulig jeg ikke har forstått hva den skal brukes til altså. Jeg er veldig dårlig på å følge med på utviklingen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. juli 2023 #15953 Del Skrevet 12. juli 2023 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Godt mulig jeg ikke har forstått hva den skal brukes til altså. Jeg er veldig dårlig på å følge med på utviklingen. Det er jo i grunnen jeg og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. juli 2023 Forfatter #15954 Del Skrevet 12. juli 2023 Rumle skrev (Akkurat nå): Det er jo i grunnen jeg og Eneste jeg har fått med meg er at det blir større utfordringer med juks og sånn på skolen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. juli 2023 #15955 Del Skrevet 12. juli 2023 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Eneste jeg har fått med meg er at det blir større utfordringer med juks og sånn på skolen. Jeg har hørt et par podcaster i det siste hvor hun Inga Strümke, som er forsker og ekspert på kunstig intelligens er gjest, fascinerende å høre på, selv om det er mye jeg ikke forstår 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. juli 2023 Forfatter #15956 Del Skrevet 12. juli 2023 Rumle skrev (1 minutt siden): Jeg har hørt et par podcaster i det siste hvor hun Inga Strümke, som er forsker og ekspert på kunstig intelligens er gjest, fascinerende å høre på, selv om det er mye jeg ikke forstår Er nok mye jeg ikke forstår og. Det er jo helt ekstremt hva de finner på og får til da! Snart drives verden av det. Jeg så på en serie som het Chicago Med, og der fikk de et operasjonsprogram hvor en data veiledet, og fant risiko osv under kirurgi og utredning. Fiksjon så klart, men sikkert sånn det blir. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. juli 2023 #15957 Del Skrevet 12. juli 2023 (endret) Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Er nok mye jeg ikke forstår og. Det er jo helt ekstremt hva de finner på og får til da! Snart drives verden av det. Jeg så på en serie som het Chicago Med, og der fikk de et operasjonsprogram hvor en data veiledet, og fant risiko osv under kirurgi og utredning. Fiksjon så klart, men sikkert sånn det blir. Ja, det blir sikkert sånn. Ser at mange av de som jobber med det faktisk tror det kommer til å kunne bli farlig og komme ut av kontroll med tiden. Endret 12. juli 2023 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. juli 2023 Forfatter #15958 Del Skrevet 12. juli 2023 Rumle skrev (Akkurat nå): Ja, det blir sikkert sånn. Ser at mange av de som jobber med faktisk tror tror det kommer til å kunne bli farlig og komme ut av kontroll med tiden. Det er det jeg tenker og. Derfor litt skeptisk 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. juli 2023 #15959 Del Skrevet 12. juli 2023 Følger du med på sykling minutt for minutt, på nrk? Nå sykler de atlanterhavsveien, det er utrolig flott der! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. juli 2023 Forfatter #15960 Del Skrevet 12. juli 2023 Rumle skrev (1 minutt siden): Følger du med på sykling minutt for minutt, på nrk? Nå sykler de atlanterhavsveien, det er utrolig flott der! Nei, ser det ikke. Men kjørte der for 3 år siden. Kjempe fint! Var under corona hvor alle skulle på Norges ferie vi var der. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå