Daryl Dixon Skrevet 4. juli 2023 Forfatter #15801 Del Skrevet 4. juli 2023 Fartet rundt litt nå. Fått svar på blodprøver og fått litt "tilsnakk" ang de. Jeg har ikke helt fulgt opp og gjort en god jobb, gikk ikke i forsvar som jeg pleier heller, går bare ut over meg selv. Fikk hentet ut litt tilskudd og næringsdrikke. Vurderer å ta en bakekveld i dag, fylle fryseren så det er lett tilgang, så kan jeg ikke skylde på latskap. Men først et par minutter på sofaen. Latskap.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. juli 2023 #15802 Del Skrevet 4. juli 2023 Daryl Dixon skrev (4 timer siden): Fartet rundt litt nå. Fått svar på blodprøver og fått litt "tilsnakk" ang de. Jeg har ikke helt fulgt opp og gjort en god jobb, gikk ikke i forsvar som jeg pleier heller, går bare ut over meg selv. Fikk hentet ut litt tilskudd og næringsdrikke. Vurderer å ta en bakekveld i dag, fylle fryseren så det er lett tilgang, så kan jeg ikke skylde på latskap. Men først et par minutter på sofaen. Latskap.... Det synes jeg du skal gjøre, alt er mye lettere å gjennomføre når man har det man trenger lett tilgjengelig. Kan det hjelpe å sette på faste alarmer på mobilen, eller er det ikke det handler om? Håper du finner ut av det ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. juli 2023 #15803 Del Skrevet 4. juli 2023 Anki- skrev (23 timer siden): Huff, leste på nett i stad at det ikke var en ulykke med den gutten som datt i vannet og mora som hoppet etter, men at det var drap og selvmord... Enda mer tragisk nå, synes jeg. Leste det jeg og, helt forferdelig tragisk alt sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 5. juli 2023 Forfatter #15804 Del Skrevet 5. juli 2023 Rumle skrev (13 timer siden): Det synes jeg du skal gjøre, alt er mye lettere å gjennomføre når man har det man trenger lett tilgjengelig. Kan det hjelpe å sette på faste alarmer på mobilen, eller er det ikke det handler om? Håper du finner ut av det ❤️ 4 poser med muffins og to med rundstykker gikk i fryseren i går. Får se om det blir mer i dag. Er du litt synsk? Det med alarmer på telefon skulle jeg faktisk prøve. Hvordan var natta di i natt? Jeg prøvde å snu litt på rytmen, holdt meg våken så lenge som mulig. Så instede for å sove fra 23 til 02 sov jeg fra 2 til 6. Ikke ideelt, men mer normalt enn å stå opp kl 2. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 5. juli 2023 Forfatter #15805 Del Skrevet 5. juli 2023 Nå må jeg skaffe ny stekeovn, går ikke an å få stekt noe riktig i den jeg har. På et brett har jeg noen svidde og noen ustekte skoleboller, og sikkert ingen er stekt i midten. Fikk lyst å slenge alt i gulvet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. juli 2023 #15806 Del Skrevet 5. juli 2023 Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): Nå må jeg skaffe ny stekeovn, går ikke an å få stekt noe riktig i den jeg har. På et brett har jeg noen svidde og noen ustekte skoleboller, og sikkert ingen er stekt i midten. Fikk lyst å slenge alt i gulvet. Å nei Hvilken stekeovn er det du har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 5. juli 2023 Forfatter #15807 Del Skrevet 5. juli 2023 Sola de skrev (15 minutter siden): Å nei Hvilken stekeovn er det du har? En gammel simens. Den er 13 år eller noe da, så ikke så rart den er litt vrang, irritert meg lenge, men nå er den håpløs. Mikrobølgeovn er og litt kranglete. Hater å bytte ut og kjøpe nytt, men det fungerer så dårlig så må vel bare bite i det sure eplet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. juli 2023 #15808 Del Skrevet 5. juli 2023 Daryl Dixon skrev (9 minutter siden): En gammel simens. Den er 13 år eller noe da, så ikke så rart den er litt vrang, irritert meg lenge, men nå er den håpløs. Mikrobølgeovn er og litt kranglete. Hater å bytte ut og kjøpe nytt, men det fungerer så dårlig så må vel bare bite i det sure eplet. Ja. Alt har det med å streike samtidig Ikke kjøp Gram. Min kortsluttet etter 1 år 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 5. juli 2023 Forfatter #15809 Del Skrevet 5. juli 2023 Sola de skrev (47 minutter siden): Ja. Alt har det med å streike samtidig Ikke kjøp Gram. Min kortsluttet etter 1 år 😕 Fikk du reparert den? Gram var jo kjempe bra før, bestemor hadde en Gram fryser som ble over 30 år. Synd at gode merker blir skikkelig dårlige. Blir så mye avfall av sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. juli 2023 #15810 Del Skrevet 5. juli 2023 Daryl Dixon skrev (13 minutter siden): Fikk du reparert den? Gram var jo kjempe bra før, bestemor hadde en Gram fryser som ble over 30 år. Synd at gode merker blir skikkelig dårlige. Blir så mye avfall av sånn. Nei. Ville ikke turt å bruke den igjen. Kjøpte et kombiskap av samme merke samtidig og ikke noe jeg anbefaler det heller. Har nok tapt seg det merket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 5. juli 2023 Forfatter #15811 Del Skrevet 5. juli 2023 Sola de skrev (11 minutter siden): Nei. Ville ikke turt å bruke den igjen. Kjøpte et kombiskap av samme merke samtidig og ikke noe jeg anbefaler det heller. Har nok tapt seg det merket. Synd. Aner ikke hvilket merke som er bra nå jeg. Kan like gjerne kjøpe etter hva man synes ser bra ut bare, samme ulla hele greia. Jeg liker mye av Samsung sine produkter, men de har elendig kundeservis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. juli 2023 #15812 Del Skrevet 5. juli 2023 Daryl Dixon skrev (45 minutter siden): Synd. Aner ikke hvilket merke som er bra nå jeg. Kan like gjerne kjøpe etter hva man synes ser bra ut bare, samme ulla hele greia. Jeg liker mye av Samsung sine produkter, men de har elendig kundeservis. Jeg har likt Bosch men er ikke så fornøyd med stekingen i min stekeovn. F.eks laks. noen biter er gjennomstekt, men andre biter litt råere, så ujevn steking. men har hatt oppvaskmaskin og støvsuger pluss masse verktøy som har vært bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 5. juli 2023 Forfatter #15813 Del Skrevet 5. juli 2023 Sola de skrev (15 minutter siden): Jeg har likt Bosch men er ikke så fornøyd med stekingen i min stekeovn. F.eks laks. noen biter er gjennomstekt, men andre biter litt råere, så ujevn steking. men har hatt oppvaskmaskin og støvsuger pluss masse verktøy som har vært bra. Ujevn steking er få ufattelig irriterende. Har måtte snu på plata, og omrokkere på det som står inni i det siste. Kan ikke stole på temperatur, tid og plassering. Nytter ikke å bake kake hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. juli 2023 #15814 Del Skrevet 5. juli 2023 Daryl Dixon skrev (7 minutter siden): Ujevn steking er få ufattelig irriterende. Har måtte snu på plata, og omrokkere på det som står inni i det siste. Kan ikke stole på temperatur, tid og plassering. Nytter ikke å bake kake hvertfall. Nei. Bacon blir nesten kremert på ene siden her. Om jeg har flere ting inni samtidig, må jeg sjonglere litt. Blir nok ny ovn her før eller siden også. Kjøp deg ny ovn med god samvittighet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 5. juli 2023 Forfatter #15815 Del Skrevet 5. juli 2023 Sola de skrev (1 time siden): Nei. Bacon blir nesten kremert på ene siden her. Om jeg har flere ting inni samtidig, må jeg sjonglere litt. Blir nok ny ovn her før eller siden også. Kjøp deg ny ovn med god samvittighet Må nok det. Da følger sikkert andre hvitevarer etter og, alt er fra samme år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. juli 2023 #15816 Del Skrevet 5. juli 2023 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Må nok det. Da følger sikkert andre hvitevarer etter og, alt er fra samme år. Pleier å være slik 😕 Er hvitevarene innbygd i innredningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 5. juli 2023 Forfatter #15817 Del Skrevet 5. juli 2023 Sola de skrev (3 minutter siden): Pleier å være slik 😕 Er hvitevarene innbygd i innredningen? Ja, men lett å bytte lell tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 5. juli 2023 Forfatter #15818 Del Skrevet 5. juli 2023 Har innsett at hvis jeg ikke er alene hjemme, får jeg alltid spørsmålet, Hvor er du? Uansett hvilket rom jeg er på. Eller om jeg reiser meg og skal gå et sted eller hente noe, Hvor skal du? Uansett. 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. juli 2023 #15819 Del Skrevet 5. juli 2023 Daryl Dixon skrev (13 timer siden): 4 poser med muffins og to med rundstykker gikk i fryseren i går. Får se om det blir mer i dag. Er du litt synsk? Det med alarmer på telefon skulle jeg faktisk prøve. Hvordan var natta di i natt? Jeg prøvde å snu litt på rytmen, holdt meg våken så lenge som mulig. Så instede for å sove fra 23 til 02 sov jeg fra 2 til 6. Ikke ideelt, men mer normalt enn å stå opp kl 2. Hehe ikke mye synsk, nei, men veldig avhengig av alarmer for å huske ting for tiden Jeg våknet ca. 6 her og, ble ikke mange timene søvn, men sov ok natten før, så da får det være greit. Klarer du å la være å sove på dagen når du står opp så tidlig? Eller er det da du sliter? Jeg pleier å være beinhard på å absolutt ikke sove på dagtid for tiden, meeen i dag tror jeg jeg duppet av litt, når jeg bare skulle strekke ut ryggen i 10 min Daryl Dixon skrev (17 minutter siden): Har innsett at hvis jeg ikke er alene hjemme, får jeg alltid spørsmålet, Hvor er du? Uansett hvilket rom jeg er på. Eller om jeg reiser meg og skal gå et sted eller hente noe, Hvor skal du? Uansett. 🤔 . . og du spør sikkert Robin om det samme når han reiser seg og går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 5. juli 2023 Forfatter #15820 Del Skrevet 5. juli 2023 Rumle skrev (55 minutter siden): Hehe ikke mye synsk, nei, men veldig avhengig av alarmer for å huske ting for tiden Jeg våknet ca. 6 her og, ble ikke mange timene søvn, men sov ok natten før, så da får det være greit. Klarer du å la være å sove på dagen når du står opp så tidlig? Eller er det da du sliter? Jeg pleier å være beinhard på å absolutt ikke sove på dagtid for tiden, meeen i dag tror jeg jeg duppet av litt, når jeg bare skulle strekke ut ryggen i 10 min . . og du spør sikkert Robin om det samme når han reiser seg og går? Veldig greit med alarmer, da kan jeg ikke late som om jeg glemmer det. Jeg sovner nok litt på dagtid ofte, desverre. Da sovner jeg nesten hvor som helst... Jeg gjør faktisk det. Men får ikke svar. Av og til spør jeg han om noe, og legger til et, hmm?? Etterpå, akkurat som om jeg forventer at han skal svare. Hvor har du vært så lenge? Hmm?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå