Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (17 minutter siden):

Var bilder av at hun satt i trappa med beinet ned, så helt jævlig ut, og hun prøvde å skjule ansiktet. :sukk:

Hørte det på radio, så trist. 

Forstår ikke at det er lov å poste sånne bilder jeg, det burde gis en skikkelig bot som svir til de avisene som gjør det. Tenk at en som har skadet seg så mye og er i en så fortvilt situasjon faktisk skal behøve å tenke på å skjule ansiktet fordi hun ikke vil gjenkjennes i avisen, utrolig provoserende! 

Har lagt merke til at det settes opp svære skjermer rundt bilulykker osv med en gang nå for tiden, det er sikkert pga alle som tar bilder og er nysgjerrige, det er så tragisk at det har blitt sånn :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (3 timer siden):

Leste ikke hele saken, for jeg fikk så ekle bilder i hoder! Men en kvinne fikk beinet inn i en rulletrapp og måtte amputere, på bildet sitter hun i enden av trappen og beinet er fanget godt nedi båndet! Fy så vondt det må ha gjort. Og å sitte sånn, på en flyplass hvor folk glaner, filmer og tar bilder! Er sånn som skjer på tv det der, skal ikke skje i virkeligheten. Usj!!

Jeg sitter å venter på å få dra hjem. Har compresjonsbandasje på håndleddet. Har tatt blodgass, og det trodde jeg ikke at de gjorde på vanlig legesenter. Det er vondt, og blir ofte så blå etterpå. Jeg vil helst gå før de tar pause, ikke vente 30 min ekstra! Tatt så mye lenger tid en forventet i dag, blir utålmodig jeg da.

:bond:

Uff, hørtes ille ut med den dama... At folk ikke har vett til å la være med å filme og ta bilder... 

Jøss, tar de blodgass på vanlig legekontor? Det har jeg bare opplevd på sykehuset - til gjengjeld en del ganger der, da.. Og hver gang ender det med at de må rote rundt med nåla lenge for å prøve på å treffe blodåra. Den ene gangen prøvde de fem ganger, og brukte sikkert ti-femten minutter pr forsøk. Heldigvis har jeg blitt vant til blodgass, så det plager meg ikke.

Ha ei god helg, alle sammen! :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 time siden):

De overlevde ikke, leste det i sted, så ufattelig trist alt sammen :(

Uff, hørte det nå nylig, så utrolig trist :(

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anki- skrev (1 time siden):

Uff, hørte det nå nylig, så utrolig trist :(

Ja, veldig :(

God helg til alle herfra og 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 timer siden):

Forstår ikke at det er lov å poste sånne bilder jeg, det burde gis en skikkelig bot som svir til de avisene som gjør det. Tenk at en som har skadet seg så mye og er i en så fortvilt situasjon faktisk skal behøve å tenke på å skjule ansiktet fordi hun ikke vil gjenkjennes i avisen, utrolig provoserende! 

Har lagt merke til at det settes opp svære skjermer rundt bilulykker osv med en gang nå for tiden, det er sikkert pga alle som tar bilder og er nysgjerrige, det er så tragisk at det har blitt sånn :(

Folk klarer ikke styre seg tror jeg, trekkes mot elendighet og jo mer makabert jo bedre. Burde vært ulovlig, enig!

Anki- skrev (2 timer siden):

Uff, hørtes ille ut med den dama... At folk ikke har vett til å la være med å filme og ta bilder... 

Jøss, tar de blodgass på vanlig legekontor? Det har jeg bare opplevd på sykehuset - til gjengjeld en del ganger der, da.. Og hver gang ender det med at de må rote rundt med nåla lenge for å prøve på å treffe blodåra. Den ene gangen prøvde de fem ganger, og brukte sikkert ti-femten minutter pr forsøk. Heldigvis har jeg blitt vant til blodgass, så det plager meg ikke.

Ha ei god helg, alle sammen! :) 

Hun mistet beinet sitt stakkar.

Har aldri opplevd det selv! Ble overrasket, sikkert fått seg ny maskin og de ville øve seg. >:( Neida. Heldigvis er jeg lett å stikke på, men blør skikkelig etterpå. 

God helg! Har du noe helgeplaner?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (Akkurat nå):

Åhhh NAM!! :spise: Den så veldig digg ut! 

Sikkert godt med champagne til :spise:

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Har hun ikke vært det lenge? 

Jo, hun sier så, men det har gått meg hus forbi. Bedre sent enn aldri :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (Akkurat nå):

Hah, ja enig! :strix:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (46 minutter siden):

🤫 oki. Rumle er en feiregrunn i seg selv, så sier ikke nei til litt feiring!

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

🤫 oki. Rumle er en feiregrunn i seg selv, så sier ikke nei til litt feiring!

:blomst2:

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble litt mer aktiv dag enn tenkt.

Niesen for til Oslo, og SB dro på tur. Han spurte om jeg kom til å savne han og siden jeg var litt furt på han pga han overstyrte meg, sier jeg nei, jeg savner ikke klegg! Men når han skulle dra så var det jo så klart full lekse med, kjør pent, vær forsiktig, send mld når du kommer frem, ikke gjør noe farlig, ikke drikk for mye! Osv. Så joda, jeg kommer til å savne han. :sjenert: Litt...

Ble ringt av pappa som trengte skyss, så da gjorde jeg det. Og når jeg kom hjem fikk jeg mld fra et vennepar som kom innom og ble til halv ti. Så dagen har jo gått ganske fort da. Nå ligger jeg og katten i senga, med vifte på og er klare for natta. :gjesp:

Natta.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stod opp kl 7. Da ble jeg vekket av rådyr som stod å sang sa vakkert... :risterpåhodet: Det er ingen pen lyd. Pene dyr, med stygg lyd og kan gjøre stor skade på hagen. 

Rolig dag i dag, ikke gjort så mye nyttig enda, men det er godt. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (17 minutter siden):

Jeg stod opp kl 7. Da ble jeg vekket av rådyr som stod å sang sa vakkert... :risterpåhodet: Det er ingen pen lyd. Pene dyr, med stygg lyd og kan gjøre stor skade på hagen. 

Rolig dag i dag, ikke gjort så mye nyttig enda, men det er godt. 

Du har ikke vurdert å sette opp høyt gjerde for å hindre dem i å komme inn i hagen?

Du trenger litt hvil i blant også :nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...