Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Purple_Pixiedust skrev (1 time siden):

Oi har du pacemaker? Det hørtes vanskelig ut å kjenne aktivitet i den. Man blir jo redd? 

Har sovet lite jeg også. En times tid vil jeg anslå. Så føler meg fyllesyk. 

Ja, siden 2018 har jeg hatt det, kjenner det sjeldent, da kjenner jeg det kiler eller rister i venstre side av halsen. Men bare trygt å kjenne at den fungerer. :jepp:

Fyllesyk er god beskrivelse. Ble noen timer, men slitsomt før jeg sovnet. Har du fortsatt sommervær der du bor? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sb går rundt å stresser meg, jeg prøver å komme meg unna og få litt fred og ro. 

Ble nesten sjokkert av å se på kalenderen i dag, juni er snart over. Tiden går så fort nå!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært oppe og gått litt, litt ute og litt inne. Har masse uro i kroppen og halsbrann. Var så klart tom for melk, så ble en yogurt og banan. Sov jo så godt for et par netter siden, natt til i går og hele går var kroppen i helspenn. Samme nå. Blir tullete snart. Klarer ikke ligge, blir sliten av å sitte, hender og føtter kribler. :bond:

Kom på et klipp fra Grey's anatomy faktisk, hvor Christina sitter og gråter og ber om at noen doper henne ned. Det vil jeg nå og. :balltre:

Season-2-Episode-4-Deny-Deny-Deny.gif.98f1ee2d893ab5c61b59cdb3857eeb8c.gif

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (7 timer siden):

Vært oppe og gått litt, litt ute og litt inne. Har masse uro i kroppen og halsbrann. Var så klart tom for melk, så ble en yogurt og banan. Sov jo så godt for et par netter siden, natt til i går og hele går var kroppen i helspenn. Samme nå. Blir tullete snart. Klarer ikke ligge, blir sliten av å sitte, hender og føtter kribler. :bond:

Kom på et klipp fra Grey's anatomy faktisk, hvor Christina sitter og gråter og ber om at noen doper henne ned. Det vil jeg nå og. :balltre:

Season-2-Episode-4-Deny-Deny-Deny.gif.98f1ee2d893ab5c61b59cdb3857eeb8c.gif

Utrolig kjipt med sånne netter :sukk:Håper du har fått sovet litt og føler deg bedre? :klem3:

Det må forredten ha hjulpet at du sendte litt søvn i min retning her om dagen, for jeg sov i over 16 timer! :sjokkblå: :ler:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (3 timer siden):

Utrolig kjipt med sånne netter :sukk:Håper du har fått sovet litt og føler deg bedre? :klem3:

Det må forredten ha hjulpet at du sendte litt søvn i min retning her om dagen, for jeg sov i over 16 timer! :sjokkblå: :ler:

Nå følte jeg meg nesten litt gentleman, som fikk sendt over litt søvn. :herre: 16timer er deg vel fortjent!

Sovnet litt på morgenkvisten. Hadde tenkt å bare sove, men SB vekte meg kl 8.30. :gjesp:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (7 minutter siden):

Nå følte jeg meg nesten litt gentleman, som fikk sendt over litt søvn. :herre: 16timer er deg vel fortjent!

Sovnet litt på morgenkvisten. Hadde tenkt å bare sove, men SB vekte meg kl 8.30. :gjesp:

Jupp, det får en si :ler:

Bra du fikk sovet litt :nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært den største grinebiteren i dag, har ikke klart å styre det. Og nå har hodepinen tatt overhånd. For en deilig uke dette later til å bli. Og jeg bare surver...

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Har vært den største grinebiteren i dag, har ikke klart å styre det. Og nå har hodepinen tatt overhånd. For en deilig uke dette later til å bli. Og jeg bare surver...

Lov å være i dårlig humør når det er så intenst vær. :klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje frekt spørsmål, men ikke ment frekt!  Når var det du skulle gifte deg? Husker du snakket om at dere skulle gifte deg, men fikk ikke med meg når, eller er dere blitt gift og jeg har ikke fått det med meg?

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 timer siden):

Kanskje frekt spørsmål, men ikke ment frekt!  Når var det du skulle gifte deg? Husker du snakket om at dere skulle gifte deg, men fikk ikke med meg når, eller er dere blitt gift og jeg har ikke fått det med meg?

Det er ikke frekt. :jepp: Vi skulle jo egentlig i år, men vi har så uflaks rundt akkurat det, ikke vår feil denne gang da. Så nå vet vi ikke. Jeg mener vi kan gjøre det enkelt på kontor, SB er ikke enig. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Daryl Dixon said:

Det er ikke frekt. :jepp: Vi skulle jo egentlig i år, men vi har så uflaks rundt akkurat det, ikke vår feil denne gang da. Så nå vet vi ikke. Jeg mener vi kan gjøre det enkelt på kontor, SB er ikke enig. 

Takk!  Håper dere snart klarer å finne en dato som passer og at deg ikke kommer noe i veien neste gang. 

Ja, folk har ulike tanker om hvordan bryllup skal være og hva de er komfortable med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 time siden):

Takk!  Håper dere snart klarer å finne en dato som passer og at deg ikke kommer noe i veien neste gang. 

Ja, folk har ulike tanker om hvordan bryllup skal være og hva de er komfortable med. 

Ja, er ikke alltid det frister med stort bryllup, taler og andre ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Daryl Dixon said:

Ja, er ikke alltid det frister med stort bryllup, taler og andre ting. 

Skjønner hadde ikke likt slikt selv. Folk er veldig forskjellig der. Noen elsker store bryllup og å holde taler, mens for andre så er det deres verste marerritt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (1 minutt siden):

Skjønner hadde ikke likt slikt selv. Folk er veldig forskjellig der. Noen elsker store bryllup og å holde taler, mens for andre så er det deres verste marerritt. 

Og så sitter man så lenge til bords! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg det blir godt å ha helgen for seg selv. Ikke sånn kjempe happy for at niesen min skal til Oslo og pride i helgen, men det er ikke opp til meg å si noe. Er jo lite sannsynlig at det skjer noe. Sikkerheten er skjerpet håper jeg.

SB skal og bort, det er helt greit! :ninja:

Han har vært litt vel overbeskyttende i det siste, krisemaksimert at jeg ikke sover, er hoven, osv. Så han bare ordnet med legetime i dag, og det syntes jeg var litt over streken. 

Så i helgen skal jeg bare passe mine egne saker.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

Det skal begynne å regne snart, og skal bli torden i helgen. Koselig.

Det kan være ganske hyggelig, så lenge det er trygt :jepp:

Jeg forstår hva du mener når du sier når du nesten får sjokk når du så at juni nesten er over på kalenderen, sånn har jeg det hvert eneste år mtp hvor fort det blir mørkere på kvelden etter st hans, det er akkurat som hodet bare ikke vil akseptere det, gang på gang :ler:

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre som har fått med seg det barnet som falt i havet fra ett sånn svært turistskip og moren som hoppet etter?! Nå har de funnet de begge! ❤️ 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (23 minutter siden):

Andre som har fått med seg det barnet som falt i havet fra ett sånn svært turistskip og moren som hoppet etter?! Nå har de funnet de begge! ❤️ 

Fantastiske nyheter ❤️ Herregud, det har vært et av mine verste mareritt. Da jeg var barn ble jeg fortalt at om du havner i vannet fra en sånn type båt, blir du sugd inn i propellen uansett… ugh. Så mine barn ble holdt hardt fast i armene hver gang de insisterte på å gå ut på dekk, til jeg ikke holdt ut lenger og slepte dem inn igjen 😅

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...