Rumle Skrevet 21. juni 2023 #15621 Del Skrevet 21. juni 2023 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Det går bra, han er veldig pigg, maser og maser stakkars. Men ser helt fin ut, heldigvis. Holder han inne hverfall til i morgen. Bra at han føler seg bedre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 21. juni 2023 Forfatter #15622 Del Skrevet 21. juni 2023 Rumle skrev (3 minutter siden): Bra at han føler seg bedre Ja, virkelig!! Hjerteskjærende når man ikke vet hva man kan gjøre for dem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. juni 2023 #15623 Del Skrevet 21. juni 2023 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Ja, virkelig!! Hjerteskjærende når man ikke vet hva man kan gjøre for dem. Ja, det er sant 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 21. juni 2023 Forfatter #15624 Del Skrevet 21. juni 2023 Nå begynte plutselig min google home å prate, jeg har ikke sagt noe og er alene... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. juni 2023 #15625 Del Skrevet 21. juni 2023 Daryl Dixon skrev (5 minutter siden): Nå begynte plutselig min google home å prate, jeg har ikke sagt noe og er alene... Hva sa den? 👀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 21. juni 2023 Forfatter #15626 Del Skrevet 21. juni 2023 Rumle skrev (8 minutter siden): Hva sa den? 👀 Jeg forstod ikke hva du sa, kan du gjenta? Sa den. Jeg har ikke på tv en gang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. juni 2023 #15627 Del Skrevet 21. juni 2023 (endret) Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Jeg forstod ikke hva du sa, kan du gjenta? Sa den. Jeg har ikke på tv en gang. Så rart? Jeg kunne definitivt ikke hatt en sånn, vi hadde garantert begynt å krangle Endret 21. juni 2023 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. juni 2023 #15628 Del Skrevet 21. juni 2023 Nå har rosene begynt å blomstre her forresten, fant flere i dag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 21. juni 2023 Forfatter #15629 Del Skrevet 21. juni 2023 Rumle skrev (2 minutter siden): Så rart? Jeg kunne definitivt ikke hatt en sånn, vi hadde garantert begynt å krangle Den er irriterende. Bruker den som høytaler bare. Prøvde å få en oppskrift av den, skulle si "neste ingrediens" når jeg var klar, men den forstod ikke. Så ble irritert og sa noe stygt til den, da svarte den at den ikke likte å bli snakket til sånn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 21. juni 2023 Forfatter #15630 Del Skrevet 21. juni 2023 Rumle skrev (2 minutter siden): Nå har rosene begynt å blomstre her forresten, fant flere i dag Så koselig! Hvilke farger? Det kommer litt fra bunn på to her og, blir nok ikke store i år da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. juni 2023 #15631 Del Skrevet 21. juni 2023 (endret) Daryl Dixon skrev (6 minutter siden): Den er irriterende. Bruker den som høytaler bare. Prøvde å få en oppskrift av den, skulle si "neste ingrediens" når jeg var klar, men den forstod ikke. Så ble irritert og sa noe stygt til den, da svarte den at den ikke likte å bli snakket til sånn. Endret 21. juni 2023 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. juni 2023 #15632 Del Skrevet 21. juni 2023 (endret) Daryl Dixon skrev (6 minutter siden): Så koselig! Hvilke farger? Det kommer litt fra bunn på to her og, blir nok ikke store i år da. Rosa i forskjellige varianter En lysegul også. Noe nytt på gang hos deg? Endret 21. juni 2023 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. juni 2023 #15633 Del Skrevet 21. juni 2023 Daryl Dixon skrev (39 minutter siden): Den er irriterende. Bruker den som høytaler bare. Prøvde å få en oppskrift av den, skulle si "neste ingrediens" når jeg var klar, men den forstod ikke. Så ble irritert og sa noe stygt til den, da svarte den at den ikke likte å bli snakket til sånn. Hahahaha 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 21. juni 2023 Forfatter #15634 Del Skrevet 21. juni 2023 Rumle skrev (59 minutter siden): Rosa i forskjellige varianter En lysegul også. Noe nytt på gang hos deg? Nå blomstrer de gule dagliljene hvertfall, og alunrot. Merker at varen har satt sitt preg, for er flere stauder som er små og stusselige. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. juni 2023 #15635 Del Skrevet 22. juni 2023 Daryl Dixon skrev (6 timer siden): Nå blomstrer de gule dagliljene hvertfall, og alunrot. Merker at varen har satt sitt preg, for er flere stauder som er små og stusselige. Så fint. Jeg sto selv senest i går og studerte blomstene til en alunrot jeg kjøpte mest for bladfargen i fjor, de var helt nydelige, som små porselensblomster Tenker du at det er fordi det ble så seint vår? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. juni 2023 Forfatter #15636 Del Skrevet 22. juni 2023 Rumle skrev (2 timer siden): Så fint. Jeg sto selv senest i går og studerte blomstene til en alunrot jeg kjøpte mest for bladfargen i fjor, de var helt nydelige, som små porselensblomster Tenker du at det er fordi det ble så seint vår? Alunrot er en av mine favoritter! Bladverket er så fint, og varierende! Ja, sent og varmt og kaldt om hverandre hele vinteren, og det lasset med snø som kom helt til slutt på våren. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. juni 2023 Forfatter #15637 Del Skrevet 22. juni 2023 Plantet en stor tugg med prydgress sammen med en fuksia i en stor potte, det ble veldig fint. Og sådd popcorn gress, så får vi se om det gror nå. Det var tørt og fint ute i dag, og såret til katten var ikke synlig lenger, så han fikk ut og lufte seg. Det satte han pris på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 22. juni 2023 #15638 Del Skrevet 22. juni 2023 Bra at det går bedre med katten deres. I dag har mannen min og jeg 21 års bryllupsdag. Skal ut og spise sammen etterpå 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. juni 2023 Forfatter #15639 Del Skrevet 22. juni 2023 Anki- skrev (Akkurat nå): Bra at det går bedre med katten deres. I dag har mannen min og jeg 21 års bryllupsdag. Skal ut og spise sammen etterpå 21 år! 👏👏👏 Så koselig! Du fortjener å bli tatt med ut og gjort stas på, etter alt du har vært igjennom. Gratulerer med dagen til dere begge! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. juni 2023 Forfatter #15640 Del Skrevet 22. juni 2023 Jeg synes det er spennende med skip som er sunket osv, men denne ubåten er ekkel altså. At de har funnet det de tror er vrakrester er jo egentlig bra, å få et svar, når det allikevel gikk så galt. Jeg har jo hatt så lyst å være med ned å se Titanic. Det vil jeg ikke nå lenger. Stakkars folk. På filmen Titanic er de i ubåt, og der forklarer de jo hvordan ubåten knuses om det skulle gå galt. Nasty. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå