Daryl Dixon Skrevet 6. juni 2023 Forfatter #15441 Del Skrevet 6. juni 2023 Rumle skrev (2 timer siden): Har ikke hørt dagens BB enda, men regner med at de er entusiastiske, så via instagram at de feiret da han vant Ja, det vil jeg tro de er! Håper de snakker med han igjen en gang. Og beltedyret. Rumle skrev (2 timer siden): Ja. Men, er det ikke klovn han er? Har fått inntrykk av at han brenner veldig for det? Kanskje det er sånn fremtidens klovner er. Jo, klovn var det. Moderne klovn. Bedre enn de forferdelig ekle gamle klovnene. Så It når jeg var liten, pappa trodde det var en koselig klovn først. Det var ikke det. Viggo Venn er mye bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 6. juni 2023 #15442 Del Skrevet 6. juni 2023 Haha, tror jeg er alene om å syns at han bare var rar. Jeg klarer ikke å fatte at han liksom skulle være morsom - eller at folk synes det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. juni 2023 #15443 Del Skrevet 6. juni 2023 Daryl Dixon skrev (2 timer siden): Ja, det vil jeg tro de er! Håper de snakker med han igjen en gang. Og beltedyret. Jo, klovn var det. Moderne klovn. Bedre enn de forferdelig ekle gamle klovnene. Så It når jeg var liten, pappa trodde det var en koselig klovn først. Det var ikke det. Viggo Venn er mye bedre. Jeg leste på episodeintroen at de snakker med ham i dagens episode, så kanskje vi får litt oppklaring, eventuelt at vi blir enda mer forvirret når vi hører det Beltedyret kommer i alle fall i spektrum! Men, vi MÅ jo få oppdateringer før det! Jeg har så lyst å se french open kvartfinalen nå, men finner det ingen steder! Og jeg nekter å oppgradere av prinsipp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. juni 2023 #15444 Del Skrevet 6. juni 2023 Anki- skrev (1 time siden): Haha, tror jeg er alene om å syns at han bare var rar. Jeg klarer ikke å fatte at han liksom skulle være morsom - eller at folk synes det Hvordan går det med deg om dagen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. juni 2023 Forfatter #15445 Del Skrevet 6. juni 2023 Rumle skrev (1 time siden): Jeg leste på episodeintroen at de snakker med ham i dagens episode, så kanskje vi får litt oppklaring, eventuelt at vi blir enda mer forvirret når vi hører det Beltedyret kommer i alle fall i spektrum! Men, vi MÅ jo få oppdateringer før det! Jeg har så lyst å se french open kvartfinalen nå, men finner det ingen steder! Og jeg nekter å oppgradere av prinsipp! Når skulle de til spektrum igjen? Skal høre episoden i morgen ettermiddag, eller torsdag. Hvis jeg ligger våken i natt får jeg høre da. Liker du godt tennis? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 6. juni 2023 #15446 Del Skrevet 6. juni 2023 Rumle skrev (1 time siden): Jeg leste på episodeintroen at de snakker med ham i dagens episode, så kanskje vi får litt oppklaring, eventuelt at vi blir enda mer forvirret når vi hører det Beltedyret kommer i alle fall i spektrum! Men, vi MÅ jo få oppdateringer før det! Jeg har så lyst å se french open kvartfinalen nå, men finner det ingen steder! Og jeg nekter å oppgradere av prinsipp! De sender i hvert fall kvartfinalen mellom Ruud og Rune i morgen på Max (begynner ca. 20.15) 😁 Det blir spennende! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. juni 2023 #15447 Del Skrevet 6. juni 2023 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Når skulle de til spektrum igjen? Skal høre episoden i morgen ettermiddag, eller torsdag. Hvis jeg ligger våken i natt får jeg høre da. Liker du godt tennis? Mjaa, kan vel ikke si at jeg liker det så voldsomt godt, men synes det er veldig gøy å se på viktige kamper innimellom, det er spennende men følger ikke mye med utover det. Er jo litt ekstra gøy når Ruud gjør det så pass bra da Ane Rikke skrev (33 minutter siden): De sender i hvert fall kvartfinalen mellom Ruud og Rune i morgen på Max (begynner ca. 20.15) 😁 Det blir spennende! I morgen?! Haha jammen ikke rart jeg ikke fant det på noen kanal i kveld da! 😅 Takk for infoen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 6. juni 2023 #15448 Del Skrevet 6. juni 2023 Rumle skrev (11 minutter siden): Mjaa, kan vel ikke si at jeg liker det så voldsomt godt, men synes det er veldig gøy å se på viktige kamper innimellom, det er spennende men følger ikke mye med utover det. Er jo litt ekstra gøy når Ruud gjør det så pass bra da I morgen?! Haha jammen ikke rart jeg ikke fant det på noen kanal i kveld da! 😅 Takk for infoen Bare hyggelig:) Vær obs på at kampen begynner tidligst 20.15. Dvs, varer forrige kampen lenger, må de vente på at den blir ferdig først. Dette kan ikke Max ta høyde for i programmet (hos min tv-leverandør står det overhodet ingenting om at Max sender tennis i det hele tatt, men det gjør de, altså…) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. juni 2023 Forfatter #15449 Del Skrevet 6. juni 2023 Rumle skrev (19 minutter siden): Mjaa, kan vel ikke si at jeg liker det så voldsomt godt, men synes det er veldig gøy å se på viktige kamper innimellom, det er spennende men følger ikke mye med utover det. Er jo litt ekstra gøy når Ruud gjør det så pass bra da I morgen?! Haha jammen ikke rart jeg ikke fant det på noen kanal i kveld da! 😅 Takk for infoen Er for dårlig til å følge noe sport, så aner ikke hvem som spiller når og hvor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. juni 2023 #15450 Del Skrevet 6. juni 2023 Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Er for dårlig til å følge noe sport, så aner ikke hvem som spiller når og hvor. Det er i grunnen jeg og, bare les over 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. juni 2023 Forfatter #15451 Del Skrevet 6. juni 2023 Var en edderkopp på gulvet i dag, den hoppet nesten bortover, så jeg sa til SB at han måtte se på den, så snur den og kommer i full fart mot meg! Og jeg lager en skikkelig høy, skremt lyd og kaster skoen min etter den, men den fortsetter mot meg!! Så SB tramper og den snur og humper en annen retning! Den var ekkel! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. juni 2023 #15452 Del Skrevet 6. juni 2023 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Var en edderkopp på gulvet i dag, den hoppet nesten bortover, så jeg sa til SB at han måtte se på den, så snur den og kommer i full fart mot meg! Og jeg lager en skikkelig høy, skremt lyd og kaster skoen min etter den, men den fortsetter mot meg!! Så SB tramper og den snur og humper en annen retning! Den var ekkel! er du sikker på at det ikke var en av de angrepsflåttene vi leste om?!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. juni 2023 Forfatter #15453 Del Skrevet 6. juni 2023 Rumle skrev (Akkurat nå): er du sikker på at det ikke var en av de angrepsflåttene vi leste om?!! Ææææææsj!! Jeg som har plukket så mye flått av katten! Denne var stor og lange bein, må ha vært edderkopp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. juni 2023 #15454 Del Skrevet 6. juni 2023 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Ææææææsj!! Jeg som har plukket så mye flått av katten! Denne var stor og lange bein, må ha vært edderkopp. Høres sånn ut! Fanger ikke Robin de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. juni 2023 Forfatter #15455 Del Skrevet 6. juni 2023 Rumle skrev (Akkurat nå): Høres sånn ut! Fanger ikke Robin de? Hvis han ser de, men jeg vil ikke at han skal ta de, synes det er litt ekkelt. Som når han tar fluer. Æsj. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. juni 2023 #15456 Del Skrevet 6. juni 2023 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Hvis han ser de, men jeg vil ikke at han skal ta de, synes det er litt ekkelt. Som når han tar fluer. Æsj. Enig i det, men det er ikke så mye å gjøre med. Ene pusen min fanget en svær en og leverte den i sengen til meg, levende. Artig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. juni 2023 Forfatter #15457 Del Skrevet 6. juni 2023 Rumle skrev (2 minutter siden): Enig i det, men det er ikke så mye å gjøre med. Ene pusen min fanget en svær en og leverte den i sengen til meg, levende. Artig! Mmmmm.... deilig gave! Min har ikke med så mye gaver, han spiser de selv! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. juni 2023 #15458 Del Skrevet 6. juni 2023 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Mmmmm.... deilig gave! Min har ikke med så mye gaver, han spiser de selv! Like greit, spør du meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. juni 2023 Forfatter #15459 Del Skrevet 6. juni 2023 Rumle skrev (1 minutt siden): Like greit, spør du meg! Enig. Han liker å spise det mens han ser inn kjøkkenvinduet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 7. juni 2023 #15460 Del Skrevet 7. juni 2023 Rumle skrev (11 timer siden): Hvordan går det med deg om dagen? Med meg går det fint nå for tida Med dere andre, da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå