Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Jeg kjøpte ikke øl, men fyll ble det lell. Og jeg var ikke noen engel selv, så klarte å holde kjeft når jeg igjen satt med spysjuk full ungdom på badet i natt. Men sånn kjempe blid var jeg ikke. 

❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endelig ny kjøkkenkran som ikke drypper. Det var både trangt og vanskelig å få til, skikkelig herk. Men for en deilig følelse å slippe å høre drypping hvert 5 sekund. Og det regulerte litt trykket i rør, har hørt det har kommet noen smell i røra når vi bruker vann ellers, så var vist to fluer i en smell. Jeg er veldig fornøyd, og jeg fikset det helt selv! To kutt i fingre da, som blødde som et uvær, men det er det jammen verdt! 

Har lovet bort at vi skal ha sushi i dag, men først skal vi inne oss en times hvil, etter en natt med lite søvn. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå stod jeg opp, klokken er 11. :gjesp:

Enda en natt oppe. Massert vond nakke og skuldre på snikfylliken. Har jo ikke samvittighet til å la han klare seg selv når han har så hodepine. Tenker jeg selv har godt av å fokusere på andre, selv om jeg blir så trøtt. 

Nå sitter jeg og ikke orker å gjøre noe, kjempe fint vær ute, men orker ikke ut enda. Blir en rolig dag med podcast på øret. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

Nå stod jeg opp, klokken er 11. :gjesp:

Enda en natt oppe. Massert vond nakke og skuldre på snikfylliken. Har jo ikke samvittighet til å la han klare seg selv når han har så hodepine. Tenker jeg selv har godt av å fokusere på andre, selv om jeg blir så trøtt. 

Nå sitter jeg og ikke orker å gjøre noe, kjempe fint vær ute, men orker ikke ut enda. Blir en rolig dag med podcast på øret. 

Snill du er. :)

podcast ute på øret hørtes veldig kos ut. Her er været helt tragisk. Jeg skal straks gå meg en tur. Skulle egentlig sykle, men det blåser sterkt ute og det orker jeg ikke. Syklet i sterk vind to dager på rad og det er såå slitsomt. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple_Pixiedust skrev (8 timer siden):

Snill du er. :)

podcast ute på øret hørtes veldig kos ut. Her er været helt tragisk. Jeg skal straks gå meg en tur. Skulle egentlig sykle, men det blåser sterkt ute og det orker jeg ikke. Syklet i sterk vind to dager på rad og det er såå slitsomt. 

Må prøve å være litt snill og grei.

Er det dere som har fått vinden nå da, det er slitsomt å sykle i, mister nesten balansen. I dag har det vært skikkelig varme her, men bare vært ute i små doser jeg, så ingen gåturer, annet enn at jeg har gått mye frem og tilbake å lokket på katten. Var borte i 12 timer, og da blir jeg bekymret. Sikkert utslått av varmen. Får tro vinden løyer litt hos deg snart og. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (59 minutter siden):

Er det dere som har fått vinden nå da, det er slitsomt å sykle i, mister nesten balansen. I dag har det vært skikkelig varme her, men bare vært ute i små doser jeg, så ingen gåturer, annet enn at jeg har gått mye frem og tilbake å lokket på katten. Var borte i 12 timer, og da blir jeg bekymret. Sikkert utslått av varmen. Får tro vinden løyer litt hos deg snart og. 

Har han kommet hjem nå? :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (10 minutter siden):

Har han kommet hjem nå? :S

Ja, han kom hjem i 19. tiden, gikk ut tidlig i dag. Så ble glad når han kom, inne for natten nå. :nikke:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Ja, han kom hjem i 19. tiden, gikk ut tidlig i dag. Så ble glad når han kom, inne for natten nå. :nikke:

Bra! 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var oppe og tok litt nattmat, ble lite på dagen i dag. Så gjenskinn av klokka i vinduet, og det så ut som et ansikt... Skvatt så fælt at jeg nesten satte bananen i halsen. 

Viggo Venn vant jo Britain's got talent. Hadde sett første opptreden og den var jo grei da, ikke helt et talent muligens? Så på flere i dag, og... jeg lo ikke. Finalistene var to barn og han. Men, gratulerer! Blir nok med i podcast dette vil jeg tro. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (21 minutter siden):

Var oppe og tok litt nattmat, ble lite på dagen i dag. Så gjenskinn av klokka i vinduet, og det så ut som et ansikt... Skvatt så fælt at jeg nesten satte bananen i halsen. 

Viggo Venn vant jo Britain's got talent. Hadde sett første opptreden og den var jo grei da, ikke helt et talent muligens? Så på flere i dag, og... jeg lo ikke. Finalistene var to barn og han. Men, gratulerer! Blir nok med i podcast dette vil jeg tro. 

Jeg forstår overhodet ikke hva som skal være morsomt eller talentfullt ved den forestillingen, synes det minner mer om en passe bra oppvarming til et eller annet show :vetikke: Føles mest som Keiserens nye klær hele greien.

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (5 timer siden):

Jeg forstår overhodet ikke hva som skal være morsomt eller talentfullt ved den forestillingen, synes det minner mer om en passe bra oppvarming til et eller annet show :vetikke: Føles mest som Keiserens nye klær hele greien.

Enig. Kunne varmet opp før en komiker eller noe, ble litt hjernedødt, selv om det sikkert var intensjonen. Skjønner ikke at å ta av seg refleksvester holder til en seier over andre talenter.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (10 timer siden):

Ja her blåser det de fleste dager i året, men er ekstra mye nå. Og kaldt. Litt lei av det. Hehe.

Jeg synes det første nummeret til Viggo venn var litt morsomt, men jeg vil ikke kalle det for et talent da.  

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple_Pixiedust skrev (4 timer siden):

Ja her blåser det de fleste dager i året, men er ekstra mye nå. Og kaldt. Litt lei av det. Hehe.

Jeg synes det første nummeret til Viggo venn var litt morsomt, men jeg vil ikke kalle det for et talent da.  

Ikke sant. Ser der er både kritikk og ros etter seieren. :ler: 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært hos fysio, fått kladd litt vonde punkter, trening orket jeg ikke, like slapp som en våt hyssing. Og vistnok var jeg i en viss grad dehydrert, det var tydelig når det ble presset mot huden. Så nå drikker jeg farris, det er egentlig veldig godt, jeg bare glemmer å kjøpe det.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (8 timer siden):

Enig. Kunne varmet opp før en komiker eller noe, ble litt hjernedødt, selv om det sikkert var intensjonen. Skjønner ikke at å ta av seg refleksvester holder til en seier over andre talenter.

Ja, det var helt sikkert intensjonen. Jaja :ler: Ser også i en annen tråd her inne at en som har vært på show med ham synes han var mye morsommere live, det kan jo ligge noe der og :vetikke: Han virker som en fin fyr da :jepp:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (53 minutter siden):

Ja, det var helt sikkert intensjonen. Jaja :ler: Ser også i en annen tråd her inne at en som har vært på show med ham synes han var mye morsommere live, det kan jo ligge noe der og :vetikke: Han virker som en fin fyr da :jepp:

Ja  flott fyr. Byr på seg selv, og virket jo så hyggelig på podcasten. Og vil nok tro det er artigere live, ja. Mister mye når man ser det på skjerm. Men, han vant, var folket som stemte, så tydelig at det var populært.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Daryl Dixon skrev (4 minutter siden):

Ja  flott fyr. Byr på seg selv, og virket jo så hyggelig på podcasten. Og vil nok tro det er artigere live, ja. Mister mye når man ser det på skjerm. Men, han vant, var folket som stemte, så tydelig at det var populært.

Ja, der gjorde de jo. Litt pussig hele greien egentlig :ler: Men, det virker det jo som at han selv synes også, i alle fall i følge de intervjuene jeg har fått med meg i etterkant :ler:

ikke verst at han vant over 3 millioner da, og at han vant hjelper jo sikkert bra på karrieren videre.

Endret av Rumle
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Ja, der gjorde de jo. Litt pussig hele greien egentlig :ler: Men, det virker det jo som at han selv synes også, i alle fall i følge de intervjuene jeg har fått med meg i etterkant :ler:

ikke verst at han vant over 3 millioner da, og det hjelper sikkert bra på karrieren videre.

Ja, det er jo en god premie! Hadde vært gøy om han satset og ble skikkelig god, komiker eller noe. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt dagens BB enda, men regner med at de er entusiastiske, så via instagram at de feiret da han vant :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Ja, det er jo en god premie! Hadde vært gøy om han satset og ble skikkelig god, komiker eller noe. 

Ja. Men, er det ikke klovn han er? Har fått inntrykk av at han brenner veldig for det? Kanskje det er sånn fremtidens klovner er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...