Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Ja! Jeg og sparer til kvelden, liker å gå å glede meg. Holder meg unna vg og sånn. :ler:

Prøver jeg og, men glemmer det hele tiden og klikker meg inn på ting likevel, utrolig irriterende!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SVK skrev (Akkurat nå):

Måkepenis var spesielt ja. Men også at man er exit-sosiopat fordi man ikke kjøper øl til en 15 åring. Om noe så er det vel omvendt, disse Exit-sosioptane var jo ekstremt liberale når det kom til rusmidler. 

Tenkte og at jeg antagelig hadde heller slengt en 20 000kr champagne bort til gutten om jeg var en av de.

Hør på onkel nå, du drikker ikke billig skvip du vettu gutten min. Du er såpass stor at du drikker skikkelige saker! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Prøver jeg og, men glemmer det hele tiden og klikker meg inn på ting likevel, utrolig irriterende!

Og er spoilere over alt! Irriterende... Så mangler jeg litt selvkontroll innimellom og...

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Og er spoilere over alt! Irriterende... Så mangler jeg litt selvkontroll innimellom og...

Bra det ikke bare er meg :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vent, jeg så faktisk at det kommer en ny sesong av Happy Valley i dag, på NRK! Det er jo gode nyheter! Har du sett den?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (7 minutter siden):

Ser du noe annet bra for tiden? Jeg finner lite som frister :sukk:

Ser veldig lite, ser sommerhytta på morgenen, men irriterer meg igjennom. Ellers er det bare Forræder, derfor gleder jeg meg så til hver episode. Sliter med å finne noe jeg og. Så love and death på hbo, den var grei å se, ellers lite.

Rumle skrev (5 minutter siden):

Nei vent, jeg så faktisk at det kommer en ny sesong av Happy Valley i dag, på NRK! Det er jo gode nyheter! Har du sett den?

Nei, de har jeg ikke hørt om en gang. Hva er det?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Ser veldig lite, ser sommerhytta på morgenen, men irriterer meg igjennom. Ellers er det bare Forræder, derfor gleder jeg meg så til hver episode. Sliter med å finne noe jeg og. Så love and death på hbo, den var grei å se, ellers lite.

Nei, de har jeg ikke hørt om en gang. Hva er det?

Ja, love and death liker jeg og. Men, den er ikke ferdig enda, du vet det sant? Jeg trodde selv den var ferdig på et tidspunkt, derfor jeg sier det. Det legges ut en ny episode hver uke :jepp:

Det er en krimserie, typisk britisk, veldig bra :jepp:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så akkurat ferdig White Lotus, likte ikke denne sesongen like godt som den første, men for et sted den spilles inn på! Sicilia, masse vakre scener :jepp:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 minutter siden):

Ja, love and death liker jeg og. Men, den er ikke ferdig enda, du vet det sant? Jeg trodde selv den var ferdig på et tidspunkt, derfor jeg sier det. Det legges ut en ny episode hver uke :jepp:

Det er en krimserie, typisk britisk, veldig bra :jepp:

Er den ikke?? Trodde det jeg! Når rettsaken var over og det kom masse forklaringer på hvirdan ting ble... da må jeg se videre.

Britisk krim er bra, verdt å sjekke ut da.

Jeg så akkurat ferdig White Lotus, likte ikke denne sesongen like godt som den første, men for et sted den spilles inn på! Sicilia, masse vakre scener :jepp:

Sicilia er flott! Vil dit en tur.

Har ikke sett serien, kom liksom ikke helt inn i den. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Daryl Dixon said:

Tenkte og at jeg antagelig hadde heller slengt en 20 000kr champagne bort til gutten om jeg var en av de.

Hør på onkel nå, du drikker ikke billig skvip du vettu gutten min. Du er såpass stor at du drikker skikkelige saker! 

Hadde absolutt ikke forundret meg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (4 minutter siden):

Er den ikke?? Trodde det jeg! Når rettsaken var over og det kom masse forklaringer på hvirdan ting ble... da må jeg se videre.

Britisk krim er bra, verdt å sjekke ut da.

Jaaa, akkurat der jeg trodde den var ferdig og! Tipper det er mange som går glipp av resten pga det, veldig merkelig at den er lagt opp sånn? Tror du har minst 2 episoder til, som er lagt ut etterpå. Regner med at det kommer mer og :vetikke:

Helt nydelig, skulle gjerne dratt dit selv og!

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Rumle said:

4 minutter siden, Daryl Dixon said:

@Frøkensina hører du! Du må ta oss meg til Italia! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaa, akkurat der jeg trodde den var ferdig og! Tipper det er mange som går glipp av resten pga det, veldig merkelig at den er lagt opp sånn? Tror du har minst 2 episoder til, som er lagt ut etterpå. Regner med at det kommer mer og :vetikke:

Helt nydelig, skulle gjerne dratt dit selv og!

SVK skrev (1 minutt siden):

@Frøkensina hører du! Du må ta oss meg til Italia! 

Vi drar i samlet flokk! :opplyser:

Har vært noen plasser i Italia, men ikke Sicilia.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Kjøpte litt forskjellige geranium, lobelia, hortensia, og petunia. Fått alt på plass nå nettopp. Byttet ut litt av det som så helt dødt ut.

Det blir liv når en 15(!!!) åring tror han kan lure meg til å kjøpe et par øl til han. :himle: Ble kalt både exit-sosiopat og måkepenis blandt annet.

Håper du har en rolig og mindre høylytt fredag!

Måkepenis :skratte: 

Håper du får en fin helg :klem: 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sola de skrev (1 time siden):

Måkepenis :skratte: 

Håper du får en fin helg :klem: 

Jeg syntes det var kledelig. :nikke:

God helg Sola.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi i dag er det både Verdens aksjonsdag mot spiseforstyrrelser og norwegian doughnut day. 

Bekjemp elendigheten med doughnut! 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orket ikke stå opp og krangle i dag, lå lenge og så på tlf. Kom over en video om en gutt, Cade, han var alltid annerledes når han var liten, og hadde stor frykt for fly og høye bygninger. Folk skydde han, fordi han var annerledes. Etter hvert begynte han å fortelle om 9/11 og hvordan han "døde". Han forteller detaljer om sitt forrige liv, med navn og alt. Navnet stemmer med en som hoppet fra tårnet. Han forteller ting som kun var kjent mellom den avdøde og hans bestevenn, altså gutten har hatt samtale med den avdødes familie, og de bekrefter alt han sier. Gutten ble født 3 år etter katastrofen.

Jeg vil egentlig ikke tro på sånn, synes det er litt vel høytflyvende, men samtidig vil jeg være åpen for andre ting. Er nok mer skeptisk til at noen utbytter situasjoner og sårbare folk for egen vinning. Samtidig, hvordan komme på sånn?? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte ikke øl, men fyll ble det lell. Og jeg var ikke noen engel selv, så klarte å holde kjeft når jeg igjen satt med spysjuk full ungdom på badet i natt. Men sånn kjempe blid var jeg ikke. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...