Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (14 minutter siden):

Skal vi henge opp prideflagg?? Spurte niesen min i dag.

Jeg sa nei. Føler ikke et behov for sånn.

Jeg henger heller ikke opp noe flagg. Jeg har ikke noen tilknytning til pride, så det ville blitt unaturlig. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Purple_Pixiedust skrev (3 timer siden):

Jeg henger heller ikke opp noe flagg. Jeg har ikke noen tilknytning til pride, så det ville blitt unaturlig. 

Ikke jeg heller. Synes jo det er fint og viktig, spesielt etter skytingen i fjor, men føler ikke for å dekorere mitt hjem med flagget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så nettopp et klipp fra et NASA eksperiment. Hvor en kvinne skulle leve sammen med en delfin i et spesial hus. Kvinnen og delfinen skulle være sammen hele tiden, og delfinen ble besatt av henne. Prosjektet ble kritisert og delfinen tatt vekk og inn i et akvarium. Den ble deprimert, svømte på bunnen av bassenget og kom ikke opp for luft. Den tok sitt eget liv, fordi den ble først tvunget til et unaturlig bånd med et menneske, for så å bli tatt bort fra det og inn i et nytt unaturlig bosted for den. Grusomt hva vi mennesker får oss til å gjøre. 

Dyr tenker og føler mer enn vi klarer å forstå. Hater at dyr blir brukt for underholdning. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått så kjeft og oppkalt etter noter i dag, truet og fått døra smelt i trynet. Dramatisk morgenstund.

God fredag. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Jeg har fått så kjeft og oppkalt etter noter i dag, truet og fått døra smelt i trynet. Dramatisk morgenstund.

God fredag. 

Uff... :( Av ungdommen i heimen eller..?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anki- skrev (1 time siden):

Uff... :( Av ungdommen i heimen eller..?

Ja, heldigvis får jeg si. :ler: At det ikke er samboeren min som driver på sånn.

Tenåringsgutter er jammen meg dramatiske når de ikke får lov til ting som krever 18års grense. :dåne:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (11 minutter siden):

Ja, heldigvis får jeg si. :ler: At det ikke er samboeren min som driver på sånn.

Tenåringsgutter er jammen meg dramatiske når de ikke får lov til ting som krever 18års grense. :dåne:

Haha - ja, heldigvis at det ikke er ham som holder på sånn. 🤣 Tenåringer i det hele tatt kan være fantastisk dramatiske.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anki- skrev (2 timer siden):

Haha - ja, heldigvis at det ikke er ham som holder på sånn. 🤣 Tenåringer i det hele tatt kan være fantastisk dramatiske.

Veldig. Han tør ikke krangle slik med SB, så er jeg som får det. Får bare tåle det. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tømt den kassen hvor intet gror. Jorden var jo egentlig bra, det har rett og slett bare frosset i hjel. Men vi flyttet hele greia til et bedre sted, med mer sol. Fikk ny jord og plantet litt salat.

Kjøpt inn litt sommerblomster og, som skal få en fin plass å stå. Så har vi kjøpt klematis, og skal fikse blomsterkasser til pergolaen. Det blåser kaldt, men sola varmer, så er av og på med jakke. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Daryl Dixon said:

Det er vel også slik at det påstås at "alle andre får lov". :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (15 timer siden):

Jeg så nettopp et klipp fra et NASA eksperiment. Hvor en kvinne skulle leve sammen med en delfin i et spesial hus. Kvinnen og delfinen skulle være sammen hele tiden, og delfinen ble besatt av henne. Prosjektet ble kritisert og delfinen tatt vekk og inn i et akvarium. Den ble deprimert, svømte på bunnen av bassenget og kom ikke opp for luft. Den tok sitt eget liv, fordi den ble først tvunget til et unaturlig bånd med et menneske, for så å bli tatt bort fra det og inn i et nytt unaturlig bosted for den. Grusomt hva vi mennesker får oss til å gjøre. 

Dyr tenker og føler mer enn vi klarer å forstå. Hater at dyr blir brukt for underholdning. 

Tragisk :(

Fullt av liv i heimen, forstår jeg :ler:

Hvilke sommerblomster kjøpte du? :)

God fredag og helg til alle herfra også :blomst2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (24 minutter siden):

Tragisk :(

Fullt av liv i heimen, forstår jeg :ler:

Hvilke sommerblomster kjøpte du? :)

God fredag og helg til alle herfra også :blomst2:

Kjøpte litt forskjellige geranium, lobelia, hortensia, og petunia. Fått alt på plass nå nettopp. Byttet ut litt av det som så helt dødt ut.

Det blir liv når en 15(!!!) åring tror han kan lure meg til å kjøpe et par øl til han. :himle: Ble kalt både exit-sosiopat og måkepenis blandt annet.

Håper du har en rolig og mindre høylytt fredag!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 timer siden):

Det er vel også slik at det påstås at "alle andre får lov". :P

Så klart alle andre får det, og det er jo såååå sannsynlig. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 minutter siden):

Kjøpte litt forskjellige geranium, lobelia, hortensia, og petunia. Fått alt på plass nå nettopp. Byttet ut litt av det som så helt dødt ut.

Det blir liv når en 15(!!!) åring tror han kan lure meg til å kjøpe et par øl til han. :himle: Ble kalt både exit-sosiopat og måkepenis blandt annet.

Haha måkepenis? Den var original :ler:

Takk for det, rolig her, enn så lenge i alle fall :ler:

Det høres ut som det blir frodig og fint i krukkene dine fremover :jepp:

Jeg har ikke fått plantet mine enda, vel bortsett fra et par jeg fikk tatt med en gang :ninja:

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rumle skrev (1 minutt siden):

Haha måkepenis? Den var original :ler:

Takk for det, rolig her, enn så lenge i alle fall :ler:

Ja, den var litt fiffi. Vurderte nesten å bytte nick og ta det i bruk. :ler:

Skal du se på Forræder i dag?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Ja, den var litt fiffi. Vurderte nesten å bytte nick og ta det i bruk. :ler:

Skal du se på Forræder i dag?

:ler:

Klart jeg skal! Sparer det til i kveld :jepp: Håper virkelig at jeg klarer å unngå å se/lese noe på nett før det! Du og?

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Daryl Dixon said:

Måkepenis var spesielt ja. Men også at man er Exit-sosiopat fordi man ikke kjøper øl til en 15 åring. Om noe så er det vel omvendt, disse Exit-sosioptane var jo ekstremt liberale når det kom til rusmidler. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (6 minutter siden):

:ler:

Klart jeg skal! Sparer det til i kveld :jepp: Håper virkelig at jeg klarer å unngå å se/lese noe på nett før det! Du og?

Ja! Jeg og sparer til kvelden, liker å gå å glede meg. Holder meg unna vg og sånn. :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...