Rumle Skrevet 24. mai 2023 #15301 Del Skrevet 24. mai 2023 Daryl Dixon skrev (12 timer siden): Au, wasabi i øyet, det er hakket verre! Klødde meg på øyet etter å ha hakket chili en gang, aldri mer! Veldig nøye med håndvask etter det. Jeg er forsiktig, men også veldig klønete. Begge deler høres forferdelig vondt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 24. mai 2023 Forfatter #15302 Del Skrevet 24. mai 2023 Rumle skrev (6 minutter siden): Begge deler høres forferdelig vondt ut! Å være klønete er generelt vondt. Jeg plukket 3, 3!!!! flått av katten i går! Det er så nasty det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. mai 2023 #15303 Del Skrevet 24. mai 2023 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Å være klønete er generelt vondt. Jeg plukket 3, 3!!!! flått av katten i går! Det er så nasty det! Åhnei, stakkars pus Er det kun i sommerhalvåret de er aktive? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 24. mai 2023 Forfatter #15304 Del Skrevet 24. mai 2023 Rumle skrev (Akkurat nå): Åhnei, stakkars pus Er det kun i sommerhalvåret de er aktive? Ja, håper det... De er vel ikke aktive i all snøen som er her om vinteren håper jeg. Han er nok i alt av buskas og sånn, krøp en fugleloppe i pelsen en dag. Pleier å få et middel mot lopper som jeg og trur hjelper mot flått, skal prøve å få resept på det igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. mai 2023 #15305 Del Skrevet 24. mai 2023 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Ja, håper det... De er vel ikke aktive i all snøen som er her om vinteren håper jeg. Han er nok i alt av buskas og sånn, krøp en fugleloppe i pelsen en dag. Pleier å få et middel mot lopper som jeg og trur hjelper mot flått, skal prøve å få resept på det igjen. Nei, selvfølgelig. Jeg tenkte nok sikkert mest på vestlandske vintre når jeg spurte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 24. mai 2023 Forfatter #15306 Del Skrevet 24. mai 2023 Rumle skrev (14 minutter siden): Nei, selvfølgelig. Jeg tenkte nok sikkert mest på vestlandske vintre når jeg spurte Å ja, sånn ja. Kjenner lite til vestlandske vintre, så det aner jeg ikke... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. mai 2023 #15307 Del Skrevet 24. mai 2023 Daryl Dixon skrev (22 minutter siden): Å ja, sånn ja. Kjenner lite til vestlandske vintre, så det aner jeg ikke... Det er mest vått og kaldt, noen perioder med snø innimellom, selvfølgelig, men ikke mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 24. mai 2023 Forfatter #15308 Del Skrevet 24. mai 2023 Rumle skrev (15 minutter siden): Det er mest vått og kaldt, noen perioder med snø innimellom, selvfølgelig, men ikke mye. Og mye vind? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. mai 2023 #15309 Del Skrevet 24. mai 2023 Daryl Dixon skrev (3 timer siden): Ja, håper det... De er vel ikke aktive i all snøen som er her om vinteren håper jeg. Han er nok i alt av buskas og sånn, krøp en fugleloppe i pelsen en dag. Pleier å få et middel mot lopper som jeg og trur hjelper mot flått, skal prøve å få resept på det igjen. Bravecto dreper flått og lopper. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 24. mai 2023 Forfatter #15310 Del Skrevet 24. mai 2023 Sola de skrev (28 minutter siden): Bravecto dreper flått og lopper. Ja, lurer på om det var noe som het frontline som vi fikk sist. Husker ikke helt, er så mye medisiner jeg har fått til han. Var en dråpegreie som tok nesten alt, så var det profender i tillegg mot noe mark. Mye ekle kryp som kan leve i og på en kropp gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 24. mai 2023 Forfatter #15311 Del Skrevet 24. mai 2023 Jeg har fått et veldig rosa felt øverst på siden her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. mai 2023 #15312 Del Skrevet 24. mai 2023 Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): Ja, lurer på om det var noe som het frontline som vi fikk sist. Husker ikke helt, er så mye medisiner jeg har fått til han. Var en dråpegreie som tok nesten alt, så var det profender i tillegg mot noe mark. Mye ekle kryp som kan leve i og på en kropp gitt. Noen steder er det helt ekstremt med flått 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. mai 2023 #15313 Del Skrevet 24. mai 2023 Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): Jeg har fått et veldig rosa felt øverst på siden her.... Rosa felt? Ikke hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 24. mai 2023 Forfatter #15314 Del Skrevet 24. mai 2023 Sola de skrev (1 minutt siden): Rosa felt? Ikke hos meg. Bruker mobil, blitt veldig knæsj rosa øverst. Sånn ⬇️ Sola de skrev (2 minutter siden): Noen steder er det helt ekstremt med flått Har ikke vært mye her, plukket flått fra han maks 5 ganger før, og nå 3 på en dag! Det var litt vel mye! De sprer seg mer og mer. Noe av det ekleste jeg vet om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. mai 2023 #15315 Del Skrevet 24. mai 2023 Daryl Dixon skrev (16 minutter siden): Bruker mobil, blitt veldig knæsj rosa øverst. Sånn ⬇️ Har ikke vært mye her, plukket flått fra han maks 5 ganger før, og nå 3 på en dag! Det var litt vel mye! De sprer seg mer og mer. Noe av det ekleste jeg vet om. Hvilken farge var det før? Husker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 24. mai 2023 Forfatter #15316 Del Skrevet 24. mai 2023 Rumle skrev (4 minutter siden): Hvilken farge var det før? Husker du? Lyse rosa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 24. mai 2023 Forfatter #15317 Del Skrevet 24. mai 2023 Rumle skrev (5 minutter siden): Hvilken farge var det før? Husker du? Nei, var hvitt!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. mai 2023 #15318 Del Skrevet 24. mai 2023 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Lyse rosa Åja, jeg husker verken det, eller har reagert på forandringen. Litt pussig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. mai 2023 #15319 Del Skrevet 24. mai 2023 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Nei, var hvitt!! Ok! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 24. mai 2023 Forfatter #15320 Del Skrevet 24. mai 2023 Jeg synes behandleren min er veldig flink, og jeg er veldig heldig. Hun er så lett å være med, så jeg klarer å legge vekk min indre trass og motstand, lar henne føre. Og jeg synes det er litt lettere å leve med det jeg opplevde som ugreit. Blir sliten av det, men samtidig er det helt greit, neste om ca 14 dager blir lang og tung mulig. Så på tv med niesen min, og hun satte på naked attraction, det er jo litt pinlig i seg selv det programmet, men enda mer med en fnisete tenåring. Skjønner ikke at noen klarer å delta på det programmet, stå i de boksene... Nei, blir flau av tanken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå