Rumle Skrevet 16. mai 2023 #15141 Del Skrevet 16. mai 2023 (endret) Daryl Dixon skrev (9 minutter siden): Jeg har fått så sansen for saft is! Så har både det og fløte is. Prøvde den sjokokirs i går, i stor boks. Mange store biter med sjoko, alt for lite kirs. Saftis er veldig godt det Ja? Husker du når de ble solgt i porsjonspakninger? Eller er du for ung til å huske de kanskje? Endret 16. mai 2023 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 16. mai 2023 Forfatter #15142 Del Skrevet 16. mai 2023 Rumle skrev (6 minutter siden): Saftis er veldig godt det Ja? Husker du når de ble solgt i porsjonspakninger? Eller er du for ung til å huske de kanskje? Det tar jeg som et kompliment, men så ung er jeg nok ikke. husker de, og de var sånn som bestemor alltid hadde i fryseren, var is for voksne sa hun, så vi fikk aldri der, men de var jo så gode! Er glad i is med mye bær i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. mai 2023 #15143 Del Skrevet 16. mai 2023 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Det tar jeg som et kompliment, men så ung er jeg nok ikke. husker de, og de var sånn som bestemor alltid hadde i fryseren, var is for voksne sa hun, så vi fikk aldri der, men de var jo så gode! Er glad i is med mye bær i. Haha ja, gjør det! De var aldri min favoritt, men har nå spist en del av de da jeg vokste opp likevel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 16. mai 2023 Forfatter #15144 Del Skrevet 16. mai 2023 Rumle skrev (1 minutt siden): Haha ja, gjør det! De var aldri min favoritt, men har nå spist en del av de da jeg vokste opp likevel Hvilken er din desiderte favoritt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. mai 2023 #15145 Del Skrevet 16. mai 2023 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Hvilken er din desiderte favoritt? Det må nok være Diplomis sin sandwich-is Hva med deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 16. mai 2023 Forfatter #15146 Del Skrevet 16. mai 2023 Rumle skrev (4 minutter siden): Det må nok være Diplomis sin sandwich-is Hva med deg? Det er en klassiker! Godt valg. Jeg må si trippel til diplom is, selv om ikke den har bær i seg må jeg sette den høyest! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. mai 2023 #15147 Del Skrevet 16. mai 2023 (endret) Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Det er en klassiker! Godt valg. Jeg må si trippel til diplom is, selv om ikke den har bær i seg må jeg sette den høyest! Den er knallgod! Har du prøvd den i boksvariant? Mener jeg så det her en dag, men har ikke prøvd den selv. Endret 16. mai 2023 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 16. mai 2023 Forfatter #15148 Del Skrevet 16. mai 2023 Rumle skrev (1 minutt siden): Den er knallgod! Og så liker jeg denne veldig godt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. mai 2023 #15149 Del Skrevet 16. mai 2023 (endret) Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Og så liker jeg denne veldig godt! Ja? Det har jeg ikke prøvd enda, må få gjort noe med det Endret 16. mai 2023 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 16. mai 2023 Forfatter #15150 Del Skrevet 16. mai 2023 Rumle skrev (Akkurat nå): Ja? Det har jeg ikke prøvd fnda, må få gjort noe med det Gjør det, den er så god, og jeg liker å tenke at jeg fikk 2 for 1 i samme pakke! Da blir jeg barnslig glad. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. mai 2023 #15151 Del Skrevet 16. mai 2023 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Gjør det, den er så god, og jeg liker å tenke at jeg fikk 2 for 1 i samme pakke! Da blir jeg barnslig glad. Hehe ser den 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 16. mai 2023 Forfatter #15152 Del Skrevet 16. mai 2023 Nå har ikke jeg skjegg lenger, men om jeg hadde hatt, kanskje dette hadde vært kledelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 16. mai 2023 #15153 Del Skrevet 16. mai 2023 Daryl Dixon skrev (13 timer siden): I morgen er det vist 17.mai. Hva slags planer har folk? Her er det tog for alle penga Jentungen går i sitt første skoletog, og guttungen går i sitt siste bhg-tog Riktignok samme toget, men bak forskjellige faner Så er det opplegg på skolen før vi drar hjem og spiser taco 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 16. mai 2023 Forfatter #15154 Del Skrevet 16. mai 2023 FruN skrev (1 time siden): Her er det tog for alle penga Jentungen går i sitt første skoletog, og guttungen går i sitt siste bhg-tog Riktignok samme toget, men bak forskjellige faner Så er det opplegg på skolen før vi drar hjem og spiser taco Det blir stor stas for de små da. Sikkert de store og. Hjemmesydde bunader og ell? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. mai 2023 #15155 Del Skrevet 16. mai 2023 10 hours ago, Daryl Dixon said: Jeg har fått så sansen for saft is! Så har både det og fløte is. Prøvde den sjokokirs i går, i stor boks. Mange store biter med sjoko, alt for lite kirs. Har du noen favoritter? Min favorittsaftis er Solo til Hennig Olsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. mai 2023 #15156 Del Skrevet 16. mai 2023 10 hours ago, Rumle said: Saftis er veldig godt det Ja? Husker du når de ble solgt i porsjonspakninger? Eller er du for ung til å huske de kanskje? Jeg husker dem. Husker også at det var en appelsinvariant og at det var en av mine favoritter som barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 16. mai 2023 Forfatter #15157 Del Skrevet 16. mai 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Har du noen favoritter? Min favorittsaftis er Solo til Hennig Olsen. Synes den gamle gode lollipop er helt ypperlig, og kjempe yes. Mener jeg spiste mye solo is før, jeg liker det at man pusher den opp. En gang fikk kan sånn med en jordbær is i, den var god! Vet ikke om der kan kalles saftis, mer smoothie is, den nude med mangosmak, den var nydelig!! Nei.... Er det lov å stå opp og finne seg en saftis ell??🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. mai 2023 #15158 Del Skrevet 16. mai 2023 1 minutt siden, Daryl Dixon said: Synes den gamle gode lollipop er helt ypperlig, og kjempe yes. Mener jeg spiste mye solo is før, jeg liker det at man pusher den opp. En gang fikk kan sånn med en jordbær is i, den var god! Vet ikke om der kan kalles saftis, mer smoothie is, den nude med mangosmak, den var nydelig!! Nei.... Er det lov å stå opp og finne seg en saftis ell??🙈 Den liker jeg også svært godt! Selvsagt kan du finne deg en saftis? Spiste faktisk en sånn Solo-saftis nå tidligere i dag. Kjøpte et dusin av dem da de var på tilbud og er nå i en priode hvor jeg prøver å få spist opp alt jeg har i fryseren før jeg kjøper noe nytt. Så tok en Solo-is både fordi det er digg og fordi jeg prøver å få tømt fryseren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. mai 2023 #15159 Del Skrevet 16. mai 2023 SVK skrev (11 minutter siden): Jeg husker dem. Husker også at det var en appelsinvariant og at det var en av mine favoritter som barn. Hva? De kan ikke jeg huske! Jeg kjøper som oftest friskis og sommeris. Elsker at sommeris finnes i esker nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. mai 2023 #15160 Del Skrevet 16. mai 2023 Her er det 5 grader som føles som 1! God 17.mai liksom, hilsen yr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå