Rumle Skrevet 13. januar 2022 #4721 Del Skrevet 13. januar 2022 Frøkensina skrev (1 minutt siden): Åh? 😅 Du kan kanskje ha verbena bonariensiser som overkever vinteren hos deg, de overkevde en mild vinter på hytta. Ikke i 2021, men året før eller det før der 🧐 Bra! Om bare! Har som oftest perioder med en del minusgrader også, men en sjelden vinter innimellom er det bare plussgrader 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 13. januar 2022 #4722 Del Skrevet 13. januar 2022 Rumle skrev (Akkurat nå): Ja, har en venninne som har bodd i Oslo i en del år nå, hun klager mye over de kalde vintrene Og så har jo du fortalt mye Ojoj, tenk om jeg har sett henne da! Hun må være sør/vestlandsk eller sydenlandsk om hun synes det er kaldt Jeg kan godt tenke meg å slippe allergien en stund til, ble så utrolig svimmel i dag og kjente meg syk. Bedre nå i kveld 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 13. januar 2022 #4723 Del Skrevet 13. januar 2022 Rumle skrev (1 minutt siden): Om bare! Har som oftest perioder med en del minusgrader også, men en sjelden vinter innimellom er det bare plussgrader Men, det må ha vært noen perioder med kuldegrader den vinteren de overlevde på hytta også Ble veldig overrasket da, veldig gøy med «ekstra» blomster 😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. januar 2022 #4724 Del Skrevet 13. januar 2022 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Ojoj, tenk om jeg har sett henne da! Hun må være sør/vestlandsk eller sydenlandsk om hun synes det er kaldt Jeg kan godt tenke meg å slippe allergien en stund til, ble så utrolig svimmel i dag og kjente meg syk. Bedre nå i kveld Du skal bare se på det Håper det blir litt kaldere da Utrolig så lite som skal til før allergien våkner, kjedelig Hvordan går det med din mor? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. januar 2022 #4725 Del Skrevet 13. januar 2022 (endret) Frøkensina skrev (2 minutter siden): Men, det må ha vært noen perioder med kuldegrader den vinteren de overlevde på hytta også Ble veldig overrasket da, veldig gøy med «ekstra» blomster 😍 Det er fantastisk gøy! I år fikk jeg ikke rotet så mye i bedene og krukkene mine pga sykdom, og da endte jeg opp med mange flotte stemorsblomster og blomsterkarse som hadde sådd seg selv, første gang jeg har opplevd det! Pleier sikkert ellers å luke det bort eller plante over tidlig på våren. Et par solsikker fant jeg og! 😍 Endret 13. januar 2022 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 13. januar 2022 #4726 Del Skrevet 13. januar 2022 (endret) Rumle skrev (4 minutter siden): Du skal bare se på det Håper det blir litt kaldere da Utrolig så lite som skal til før allergien våkner, kjedelig Hvordan går det med din mor? 😅 Da får hun iallefall hilse neste gang Det har vært litt vanskelig noen dager, vet ikke om det er sykdommen i seg selv eller at hun falt. Jeg skal prøve å besøke henne i morgen så håper virkelig ikke jeg blir for svimmel, har lyst til å ta henne ordentlig med ut og trille rullestol på en liten tur og ta med kaffe på termos. Åh, jeg glemte jo å kjøpe pappkrus da kom jeg på. I kveld trodde hun at hun skulle på tog, buss og i taxi og var i Sverige eller noe 😅 Endret 13. januar 2022 av Frøkensina 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. januar 2022 #4727 Del Skrevet 13. januar 2022 Frøkensina skrev (Akkurat nå): 😅 Da får hun iallefall hilse neste gang Det har vært litt vanskelig noen dager, vet ikke om det er sykdommen i seg selv eller at hun falt. Jeg skal prøve å besøke henne i morgen så håper virkelig ikke jeg blir for svimmel, har lyst til å ta henne ordentlig med ut og trille rullestol på en liten tur og håta med kaffe på termos. Åh, jeg glemte jo å kjøpe pappkrus da kom jeg på. I kveld trodde hun at hun skulle på tog, buss og i taxi og var i Sverige eller noe 😅 Så leit at hun falt, gikk det bra? Tur ut med kaffe på termosen høres jo veldig fint ut da, håper du får det til 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 13. januar 2022 #4728 Del Skrevet 13. januar 2022 (endret) Rumle skrev (10 minutter siden): Det er fantastisk gøy! I år fikk jeg ikke rotet så mye i bedene og krukkene mine pga sykdom, og da endte jeg opp med mange flotte stemorsblomster og blomsterkarse som hadde sådd seg selv, første gang jeg har opplevd det! Pleier sikkert ellers å luke det bort eller plante over tidlig på våren. Et par solsikker fant jeg og! 😍 Så gøy! utrolig at blomkarse kan så seg selv også 😍Jupp du er nok for flink til å luke Solsikker sådd av fugler synes jeg er stas, hadde en i rosekrukken på balkongen, eller den står der enda da 😅 Endret 13. januar 2022 av Frøkensina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 13. januar 2022 #4729 Del Skrevet 13. januar 2022 Rumle skrev (1 minutt siden): Så leit at hun falt, gikk det bra? Tur ut med kaffe på termosen høres jo veldig fint ut da, håper du får det til Tror hun fikk noen blåmerker og vondt, ellers gikk det bra. Men det er sånn påkjenning for henne når hun har falt både i kroppen og hodet. Ja håper jeg og, det skal bli ordentlig sol i morgen Hun trenger å komme seg litt ut! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 13. januar 2022 #4730 Del Skrevet 13. januar 2022 I morgen kveld skal jeg ta boosterdosen. Så håper jeg ikke blir så surrete at jeg surrer alt til 🤪 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. januar 2022 #4731 Del Skrevet 13. januar 2022 Frøkensina skrev (14 minutter siden): Tror hun fikk noen blåmerker og vondt, ellers gikk det bra. Men det er sånn påkjenning for henne når hun har falt både i kroppen og hodet. Ja håper jeg og, det skal bli ordentlig sol i morgen Hun trenger å komme seg litt ut! Bra det ikke var noe alvorlig i alle fall. Frøkensina skrev (13 minutter siden): I morgen kveld skal jeg ta boosterdosen. Så håper jeg ikke blir så surrete at jeg surrer alt til 🤪 Lykke til! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 13. januar 2022 Forfatter #4732 Del Skrevet 13. januar 2022 Har ikke sett redningshundene... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. januar 2022 #4733 Del Skrevet 13. januar 2022 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Har ikke sett redningshundene... Det ligger på nrk nett-tv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 13. januar 2022 Forfatter #4734 Del Skrevet 13. januar 2022 Rumle skrev (Akkurat nå): Det ligger på nrk nett-tv Skal sjekke ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 13. januar 2022 Forfatter #4735 Del Skrevet 13. januar 2022 Gyda raser rundt husveggen nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. januar 2022 #4736 Del Skrevet 13. januar 2022 Blåser faktisk mer her nå også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 13. januar 2022 Forfatter #4737 Del Skrevet 13. januar 2022 Blir spennende å se hvor glatt det er i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. januar 2022 #4738 Del Skrevet 13. januar 2022 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Blir spennende å se hvor glatt det er i morgen. Er det veldig mildt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 13. januar 2022 Forfatter #4739 Del Skrevet 13. januar 2022 Rumle skrev (1 minutt siden): Er det veldig mildt nå? 7,3 + og det er veldig uvanlig her i januar..😱 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. januar 2022 #4740 Del Skrevet 13. januar 2022 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): 7,3 + og det er veldig uvanlig her i januar..😱 Blir nok glatt når det fryser på igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå