Sola de Skrevet 12. januar 2022 #4661 Del Skrevet 12. januar 2022 Daryl Dixon skrev (8 timer siden): Fikk en liten runde til med muskelknutebehandling nå, så i morgen er jeg nok gul og blå. Får prøve å lese noen sider til, håper å våkne av meg selv i morgen uten å bli ristet i. De er hardhendte de fysioterapeutene. Sier de så vidt er borti en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. januar 2022 Forfatter #4662 Del Skrevet 12. januar 2022 Sola de skrev (1 time siden): De er hardhendte de fysioterapeutene. Sier de så vidt er borti en Skal bare kjenne litt sier de, så ser du fingrene klemme seg 10 hm inn i en muskel. Vondt, men godt en stund etterpå. Når jeg hadde så vondt i hofta sommeren for snart 2 år siden så måtte holde meg fast så jeg ikke krabbet unna. 🤣😃 Jeg så oppskrift på pistasjkrem på Det Søte Liv, det så veldig spennende ut, må prøve. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. januar 2022 #4663 Del Skrevet 12. januar 2022 Daryl Dixon skrev (37 minutter siden): Skal bare kjenne litt sier de, så ser du fingrene klemme seg 10 hm inn i en muskel. Vondt, men godt en stund etterpå. Når jeg hadde så vondt i hofta sommeren for snart 2 år siden så måtte holde meg fast så jeg ikke krabbet unna. 🤣😃 Jeg så oppskrift på pistasjkrem på Det Søte Liv, det så veldig spennende ut, må prøve. Supervondt! Håper de snart løser seg opp, muskelknutene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. januar 2022 Forfatter #4664 Del Skrevet 12. januar 2022 Sola de skrev (11 minutter siden): Supervondt! Håper de snart løser seg opp, muskelknutene. Takk. Merker ikke noe akkurat nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. januar 2022 Forfatter #4665 Del Skrevet 12. januar 2022 Jeg liker virkelig boka mi. Leste 3 kapitler i går kveld, skulle lese et, men så måtte jeg ha med meg et til, så måtte det bli et til. Lest et til nå, men er i et zoom møte, (følger ikke mye med) så skal lese mer senere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. januar 2022 #4666 Del Skrevet 12. januar 2022 Daryl Dixon skrev (5 timer siden): Skal bare kjenne litt sier de, så ser du fingrene klemme seg 10 hm inn i en muskel. Vondt, men godt en stund etterpå. Når jeg hadde så vondt i hofta sommeren for snart 2 år siden så måtte holde meg fast så jeg ikke krabbet unna. 🤣😃 Jeg så oppskrift på pistasjkrem på Det Søte Liv, det så veldig spennende ut, må prøve. Ooh jeg vil ha rapport om hvordan det går å lage den 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. januar 2022 #4667 Del Skrevet 12. januar 2022 (endret) Satt nettopp tidligere i dag og så på bilder av pistasjpalmier(s?) på instagram som så veldig fristende ut, sikkert brukt det der Aner ikke hva palmiers er på norsk, men det er franske småkaker laget av butterdeig med div fyll i. Endret 12. januar 2022 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. januar 2022 Forfatter #4668 Del Skrevet 12. januar 2022 Rumle skrev (1 time siden): Satt nettopp tidligere i dag og så på bilder av pistasjpalmier(s?) på instagram som så veldig fristende ut, sikkert brukt det der Aner ikke hva palmiers er på norsk, men det er franske småkaker laget av butterdeig med div fyll i. De så veldig gode ut. Jeg så pistasjkrem og sjokolade ble brukt i istedenfor kabel i en sånn snurr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. januar 2022 #4669 Del Skrevet 12. januar 2022 Daryl Dixon skrev (20 minutter siden): De så veldig gode ut. Jeg så pistasjkrem og sjokolade ble brukt i istedenfor kabel i en sånn snurr. Kanel? Sikkert knallgodt! Pistasj er så godt, så det må jo være godt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. januar 2022 Forfatter #4670 Del Skrevet 12. januar 2022 Rumle skrev (9 minutter siden): Kanel? Sikkert knallgodt! Pistasj er så godt, så det må jo være godt! Herregud ja kanel!! Pistasj er farlig godt, pistasjis feks. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. januar 2022 #4671 Del Skrevet 12. januar 2022 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Herregud ja kanel!! Pistasj er farlig godt, pistasjis feks. 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. januar 2022 Forfatter #4672 Del Skrevet 12. januar 2022 I dag opplevde jeg "tvang" i heimen. SB ville ha meg med på treningsrommet, jeg er jo litt slapp og negativ, så han maste og ba meg ta med kulemagen min og bli med. Etter mange nok nei så, ble det fysisk, prøvde å dra meg med, jeg gikk for den teknikken som barn bruker, den bli helt slapp så man bare henger ned. Etter mye armer og ben, litt biting og "smell my foot" fikk han overtaket og la hele tyngden på meg, mens han messet "bli med, bli med, bli med!" Så da ble jeg tilslutt med da, og gjorde litt lette greier. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. januar 2022 Forfatter #4673 Del Skrevet 12. januar 2022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. januar 2022 #4674 Del Skrevet 12. januar 2022 Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Åh jeg håper så veldig at det parallelle universet finnes! 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. januar 2022 Forfatter #4675 Del Skrevet 12. januar 2022 Rumle skrev (2 minutter siden): Åh jeg håper så veldig at det parallelle universet finnes! 😅 Se hun som vasker leggen sin! 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. januar 2022 #4676 Del Skrevet 12. januar 2022 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Se hun som vasker leggen sin! 🤣 😅 Burde vært minst 3 som dyttet glass utfor bordkanter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. januar 2022 #4677 Del Skrevet 12. januar 2022 (endret) Men egentlig burde jo det vært motsatt og, de burde gjordt eldre dame ting; strikke, lese, spise drops, hagearbeid, kaffedrikking fra pent porselen osv Hvis det skal være ordentlig motsatt? Eller tenker jeg feil nå? Endret 12. januar 2022 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. januar 2022 Forfatter #4678 Del Skrevet 12. januar 2022 Ser for meg masse små damer løpe rundt, med litt lyse stemmer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. januar 2022 #4679 Del Skrevet 12. januar 2022 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Ser for meg masse små damer løpe rundt, med litt lyse stemmer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. januar 2022 #4680 Del Skrevet 12. januar 2022 Tror den katten hadde blitt veldig sliten og lei, veldig fort! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå