Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (19 minutter siden):

Håper du fikk sove. :blomst:

Det gjorde jeg heldigvis, takk! Håper du også fikk sove :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkensina skrev (9 minutter siden):

Det gjorde jeg heldigvis, takk! Håper du også fikk sove :blomst:

Nei, ikke så mye, lå å grudde meg og grublet. Sov litt etter 4.

Mmm kaffe.. Jeg har ikke drukket kaffe hele helgen. Nå må jeg ut, snart kommer taxi.

:vinke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Nei, ikke så mye, lå å grudde meg og grublet. Sov litt etter 4.

Mmm kaffe.. Jeg har ikke drukket kaffe hele helgen. Nå må jeg ut, snart kommer taxi.

:vinke:

Dumt :klemmer: Kanskje du fpr sove skikkelig godt i natt, håper det. God tur, håper det går bedre enn du er redd for! :vinke:

Ta deg en kaffe etterpå kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkensina skrev (2 timer siden):

Dumt :klemmer: Kanskje du fpr sove skikkelig godt i natt, håper det. God tur, håper det går bedre enn du er redd for! :vinke:

Ta deg en kaffe etterpå kanskje.

Nå er jeg kald på beina, og funnet meg en koffeinfri kaffe. Hjemme igjen. :klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (37 minutter siden):

Nå er jeg kald på beina, og funnet meg en koffeinfri kaffe. Hjemme igjen. :klem:

Vel overstått! Du er flink som dro. Varmt pledd rundt føttene og varm drikke :jepp: :klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk bok av legen i dag, og så fikk jeg bok i posten i dag. Men orker å lese noen av de nå. Vurderte å se på dokumentar, men sitter å stirrer ut i rommet. Og det kjennes helt greit ut. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da prøver jeg meg på Gone in The Dark igjen. Detter litt ut, er noe som er litt uinteressant og. 

Kjempet en ny kamp mot meg selv igjen i sted. Det er så vondt og slitsomt. Er så trøtt, men skal holde meg våken i håp om å sove i natt. Jeg skal øke dosen på den medisinen jeg har stått på, og begynne med en til i en periode. 

Er fortsatt iskald på beina, får ikke varmen tilbake!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (38 minutter siden):

Da prøver jeg meg på Gone in The Dark igjen. Detter litt ut, er noe som er litt uinteressant og. 

Kjempet en ny kamp mot meg selv igjen i sted. Det er så vondt og slitsomt. Er så trøtt, men skal holde meg våken i håp om å sove i natt. Jeg skal øke dosen på den medisinen jeg har stått på, og begynne med en til i en periode. 

Er fortsatt iskald på beina, får ikke varmen tilbake!

Håper det vil hjelpe, krysser fingrene for at du plutselig finner en optimal dose :jepp:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (9 minutter siden):

Håper det vil hjelpe, krysser fingrene for at du plutselig finner en optimal dose :jepp:

Krysser fingrene.🤞 Fått mer gehør for å prøve andre alternativer hvis det ikke fungerer.

Sett noe mer til duen din? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (38 minutter siden):

Krysser fingrene.🤞 Fått mer gehør for å prøve andre alternativer hvis det ikke fungerer.

Sett noe mer til duen din? 

Ja? Det er jo bra :jepp:

Nei, har ikke sett den på et par dager, men regner med at den er her rundt omkring :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det vil hjelpe jeg og :jepp: Har du noe du kan ta et varmt fotbad i kanskje? En balje eller noe sånt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 minutter siden):

Ja? Det er jo bra :jepp:

Nei, har ikke sett den på et par dager, men regner med at den er her rundt omkring :)

Kanskje den er ute og finner seg kjæreste. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Frøkensina skrev (1 minutt siden):

Håper det vil hjelpe jeg og :jepp: Har du noe du kan ta et varmt fotbad i kanskje? En balje eller noe sånt. 

Har sånn fotbad og greier, men er så kjett å rote det frem. Har en sånn nakkepute som man varmer i micro'n, la den på beina, det hjalp. :Nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk grøt til kveldsmat. Har spist lite i det siste, og er ikke så glad i grøt, men denne var god. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (9 minutter siden):

Har sånn fotbad og greier, men er så kjett å rote det frem. Har en sånn nakkepute som man varmer i micro'n, la den på beina, det hjalp. :Nikke:

Bra! 

Daryl Dixon skrev (5 minutter siden):

Fikk grøt til kveldsmat. Har spist lite i det siste, og er ikke så glad i grøt, men denne var god. 

Du må spise, sier jeg mens jeg enda ikke har spist skikkelig i dag :fnise: Bra den var god! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...