Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Måtte så vidt se litt på YouTube. Du har rett, skikkelig manipulerende. 

Ja virkelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rumle skrev (4 minutter siden):

Du burde se den, veldig bra laget, du får sikkert enda mer ut av den om du kjenner saken godt fra før :jepp:

De tok opp mord med fem-seks års mellomrom, tror det siste var i 86 om jeg ikke husker feil? Og på slutten får vi også vite grunnen til det mellomrommet, uhyggelig alt sammen. 

Det er sikkert ting jeg ikke vet som er med, eller håper det iallefall da. Vet ikke om den grunnen til at det gikk tid til 86, men han skal jo ha stanset når dna begynte å bli en ting (ikke si hva det var! ) 

Nei de mordene jeg mener skjedde i områder han kan ha kjent til/reist til senere. Blant annet ved et vann han muligens fisket i, på tidlig 90-tall. 

Rumle skrev (6 minutter siden):

Det var så rart å se opptakene fra cellen hans vs hvordan han fremsto i retten, da som en svaklig gammel mann som satt i rullestol. Fra opptakene i cellen viste han sitt sanne jeg, hoppet opp på alt mulig og var helt mobil, nok en gang valgte han å manipulere, det var bare så uhyggelig å se det sånn. Han visste jo ikke at han ble overvåket.

Husker det var spesielt hvordan han beveget seg normalt fram til arrestasjonen og så brått var så svekket rett etter fengslingen, tenkte han spilte da ja. Men jeg så jo bare det som kom fram i amerikanske aviser der i starten via forumet.

Tenker på datteren og barnebarna som bodde med ham, de ante ingenting. Men en av naboene mistenkte ham for å drept hunden deres som han var forbanna på. Jeg har hørt de opptakene også på tlf svarere når han ringte opp ofre lenge etterpå. 

Egentlig overrasket over tilståelsene, vet ikke hvem han gjorde det for. Kanskje familien sin. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 minutter siden):

Jeg har lakenskrekk i kveld.

a5e8701fc707818247804dfe69a32bcb.280x280x1.jpg.333959950cd0d87d278c83e50849c518.jpg

:klem: Da burde vi kAnskje snakke om noe hyggeligere? 😅 Ikke fore mareritt iallefall. Er det noe koselig du liker å se på/høre på? 

Endret av Frøkensina
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det siste  så kan jeg være kjempetrøtt og sovne i stua med tvn, men med en gang jeg legger meg i senga så kommer det kjipe tanker som bare blir verre og verre til jeg ikke holder ut og må stå opp. Og når jeg endelig er så trøtt at de ikke får spinne lenger enn til jeg sovner så våkner jeg altfor tidlig, så jeg har vel litt lakenskrekk nå jeg også.

Endret av Frøkensina
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkensina skrev (16 minutter siden):

Det er sikkert ting jeg ikke vet som er med, eller håper det iallefall da. Vet ikke om den grunnen til at det gikk tid til 86, men han skal jo ha stanset når dna begynte å bli en ting (ikke si hva det var! ) 

Nei de mordene jeg mener skjedde i områder han kan ha kjent til/reist til senere. Blant annet ved et vann han muligens fisket i, på tidlig 90-tall. 

Husker det var spesielt hvordan han beveget seg normalt fram til arrestasjonen og så brått var så svekket rett etter fengslingen, tenkte han spilte da ja. Men jeg så jo bare det som kom fram i amerikanske aviser der i starten via forumet.

Tenker på datteren og barnebarna som bodde med ham, de ante ingenting. Men en av naboene mistenkte ham for å drept hunden deres som han var forbanna på. Jeg har hørt de opptakene også på tlf svarere når han ringte opp ofre lenge etterpå. 

Egentlig overrasket over tilståelsene, vet ikke hvem han gjorde det for. Kanskje familien sin. 

Husker ikke om de snakket om de noen gang, men det var så mye info, mulig jeg har gått glipp av det og :vetikke:

De opptakene av når han ringte ofrene var utrolig ekle! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Husker ikke om de snakket om de noen gang, men det var så mye info, mulig jeg har gått glipp av det og :vetikke:

De opptakene av når han ringte ofrene var utrolig ekle! 

Jeg tror ikke de er med fordi de er ikke bevist at var han. De var ikke med i rettsaken. Det er saker folk som hadde gravd i mange år på det forumet som de diskuterte seg i mellom passet med ham (før de visste hva han het osv). 

Ja de fikk jeg frysninger av! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (Akkurat nå):

Jeg tror ikke de er med fordi de er ikke bevist at var han. De var ikke med i rettsaken. Det er saker folk som hadde gravd i mange år på det forumet som de diskuterte seg i mellom passet med ham (før de visste hva han het osv). 

Ja de fikk jeg frysninger av! 

Forstår

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt koselig med programmet om tv på 80-tallet nå for meg iallefall :fnise: Cheers og Moonligting :hjerte: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjørte oss en tur. Det var vist glatt i dag, så ble bare en liten tur. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer på at jeg tok tlf fra søstern min. Kan visst ikke være uenige om noe eller svare på samme måte som hun snakker for da eksploderer hun jo fullstendig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkensina skrev (57 minutter siden):

Jeg angrer på at jeg tok tlf fra søstern min. Kan visst ikke være uenige om noe eller svare på samme måte som hun snakker for da eksploderer hun jo fullstendig. 

:klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (2 minutter siden):

:hjerte:

Noen har ikke selvinnsikt og ser ikke hvordan de snakker til andre.. :sukk:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Noen har ikke selvinnsikt og ser ikke hvordan de snakker til andre.. :sukk:

Det er veldig sant :sukk:  

Jeg fikk sove i natt heldigvis, hvordan gikk det med deg? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (43 minutter siden):

Det er veldig sant :sukk:  

Jeg fikk sove i natt heldigvis, hvordan gikk det med deg? :klem:

Så bra! Jeg lå mye våken egentlig, ikke den beste natta. Får se til natten igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å ligge våken sånn, håper det går bedre i natt :jepp:

Tok lang tid før pillen virket noe, kanskje ikke så rart når jeg delte den i to. Innså tabben sent og har tatt resten 😅
Fikk sånn angst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (5 minutter siden):

Kjedelig å ligge våken sånn, håper det går bedre i natt :jepp:

Tok lang tid før pillen virket noe, kanskje ikke så rart når jeg delte den i to. Innså tabben sent og har tatt resten 😅
Fikk sånn angst.

Sovetsblett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...