Frøkensina Skrevet 27. desember 2021 #3741 Del Skrevet 27. desember 2021 Rumle skrev (2 minutter siden): Kanskje du kan få noen bra tips av de som jobber der? Hvordan har hun det selv med alt i dag da? ❤ Kjempesliten og håpet at de kom med sobril som hun ble lovet. Håper jeg også, det var minst en time siden hun hadde spurt og hun har ikke sovet ok de siste nettene. Innimellom var hun også lettet da, at hun var ferdig med det. Men det er tidlig enda, det kan føre til psykose å flytte sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 27. desember 2021 #3742 Del Skrevet 27. desember 2021 Ja det er en ergoteraput som jeg tror man kan få hjelp til tilretteleggeing av rommet, men ikke nå i jula. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. desember 2021 #3743 Del Skrevet 27. desember 2021 Frøkensina skrev (4 minutter siden): Kjempesliten og håpet at de kom med sobril som hun ble lovet. Håper jeg også, det var minst en time siden hun hadde spurt og hun har ikke sovet ok de siste nettene. Innimellom var hun også lettet da, at hun var ferdig med det. Men det er tidlig enda, det kan føre til psykose å flytte sånn. Uff, må være kjempetøft for henne. Enda godt du er der og hjelper så mye som du gjør, det betyr nok utrolig mye for henne ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. desember 2021 #3744 Del Skrevet 27. desember 2021 Frøkensina skrev (4 minutter siden): Ja det er en ergoteraput som jeg tror man kan få hjelp til tilretteleggeing av rommet, men ikke nå i jula. Ja? Så bra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 27. desember 2021 #3745 Del Skrevet 27. desember 2021 Veggen hun ser rett inn i over senga er malt mørkebrun, lurer på om det er fra 70 tallet 😅 Håper inderlig den er lov til å henge bilder på og ikke noe sånt forbud siden den er over senga… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. desember 2021 #3746 Del Skrevet 27. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Veggen hun ser rett inn i over senga er malt mørkebrun, lurer på om det er fra 70 tallet 😅 Håper inderlig den er lov til å henge bilder på og ikke noe sånt forbud siden den er over senga… Jøss, ja, det må vel være lov? I alle fall foto og lette ting dere kan feste med sånn gummi (husker ikke hva det heter?) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 27. desember 2021 #3747 Del Skrevet 27. desember 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Uff, må være kjempetøft for henne. Enda godt du er der og hjelper så mye som du gjør, det betyr nok utrolig mye for henne ❤ Heldigvis var søstern min der også og kikket i papirene, jeg ble for stressa (som mamma ) til å ta det inn. Må få besøkt henne mer nå, håper det hjelper ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 27. desember 2021 #3748 Del Skrevet 27. desember 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Jøss, ja, det må vel være lov? I alle fall foto og lette ting dere kan feste med sånn gummi (husker ikke hva det heter?) Ååh blue tack! Men mamma har jo både foto og kunst i rammer, får se hva de sier. Sånn gummi (de som ikke heter blue tack lenger også ) gir fettmerker på fotoene/plakatene etterhvert, jeg hadde hele rommet mitt fullt når jeg vokste opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. desember 2021 #3749 Del Skrevet 27. desember 2021 Frøkensina skrev (2 minutter siden): Heldigvis var søstern min der også og kikket i papirene, jeg ble for stressa (som mamma ) til å ta det inn. Må få besøkt henne mer nå, håper det hjelper ❤️ Så bra at hun var med 🙂 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Ååh blue tack! Men mamma har jo både foto og kunst i rammer, får se hva de sier. Sånn gummi (de som ikke heter blue tack lenger også ) gir fettmerker på fotoene/plakatene etterhvert, jeg hadde hele rommet mitt fullt når jeg vokste opp. Ja! Men, kanskje du kan få laget nye kopier som kan henge så lenge de holder? Så gjør det ikke noe om de blir ødelagt etterhvert? Hvis dere ikke får lov å hente opp rammer/kunst da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 27. desember 2021 #3750 Del Skrevet 27. desember 2021 Hun som har den fine luftige leiligheten med god plass og kunst og møblene som morfaren min har laget hjemme. Jeg vil så gjerne fortsatt at jeg kan ta henne med hjem til seg selv på dagtid, det var jo det som var planen i jula egentlig. Men nå blir alt litt på hodet først så jeg vet ikke hva hun takler heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. desember 2021 #3751 Del Skrevet 27. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Hun som har den fine luftige leiligheten med god plass og kunst og møblene som morfaren min har laget hjemme. Jeg vil så gjerne fortsatt at jeg kan ta henne med hjem til seg selv på dagtid, det var jo det som var planen i jula egentlig. Men nå blir alt litt på hodet først så jeg vet ikke hva hun takler heller. Forstår, kanskje dere bare må ta det litt etter litt avhengig av formen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 27. desember 2021 #3752 Del Skrevet 27. desember 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Så bra at hun var med 🙂 Ja! Men, kanskje du kan få laget nye kopier som kan henge så lenge de holder? Så gjør det ikke noe om de blir ødelagt etterhvert? Hvis dere ikke får lov å hente opp rammer/kunst da Ja jeg ville taklet det verre alene 😅 Det kan jo hende ja. Men plakater blir kanskje mye dyrere å kopiere enn å få tak i nye, nå hadde jeg tenkt på en kunstplakat som hun rammet inn fra vi to var i Roma sammen. Om det er mulig å kjøpe en ny så gjør det jo ikke noe å ta den ut av glasset, men det er jeg ikke sikker på. Tenker ppå masse sånt nå sånn at det ikke skal se så trist ut der og at hun skal ha noe som ser eget ut! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. desember 2021 #3753 Del Skrevet 27. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Ja jeg ville taklet det verre alene 😅 Det kan jo hende ja. Men plakater blir kanskje mye dyrere å kopiere enn å få tak i nye, nå hadde jeg tenkt på en kunstplakat som hun rammet inn fra vi to var i Roma sammen. Om det er mulig å kjøpe en ny så gjør det jo ikke noe å ta den ut av glasset, men det er jeg ikke sikker på. Tenker ppå masse sånt nå sånn at det ikke skal se så trist ut der og at hun skal ha noe som ser eget ut! Forstår, du finner nok en bra løsning etterhvert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 27. desember 2021 #3754 Del Skrevet 27. desember 2021 Rumle skrev (2 minutter siden): Forstår, kanskje dere bare må ta det litt etter litt avhengig av formen? Ja, mem da får vi ikke frakt, det blå tt kortet som hun får snart så må man bestille på forhånd /dag før sa damen (håper det ikke stemmer egentlig). Og det er litt vanskelig siden dagsformen til moren min egentlig bestemmer alt sånt , om hun kan dra ut noe sted eller ikke. Men ja Jeg er litt stressa/trist om hverandre 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 27. desember 2021 #3755 Del Skrevet 27. desember 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Forstår, du finner nok en bra løsning etterhvert Takk håper det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. desember 2021 #3756 Del Skrevet 27. desember 2021 Frøkensina skrev (1 minutt siden): Ja, mem da får vi ikke frakt, det blå tt kortet som hun får snart så må man bestille på forhånd /dag før sa damen (håper det ikke stemmer egentlig). Og det er litt vanskelig siden dagsformen til moren min egentlig bestemmer alt sånt , om hun kan dra ut noe sted eller ikke. Men ja Jeg er litt stressa/trist om hverandre 🤪 Forstår jeg godt, det er litt av en prosess å komme seg gjennom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 27. desember 2021 Forfatter #3757 Del Skrevet 27. desember 2021 Rumle skrev (59 minutter siden): Er det en serie eller noe doku-greier? Bra du føler deg bedre Jeg har hørt flere gamle podcastepisoder i dag, har snart hørt alt av Berrum & Beyer, og for en luksus det har vært å ha så mange tilgjengelig! 🥰 Nå må jeg nesten spare på de siste! Det er en serie, helt ok å se på. Berrum og Beyer har jeg glemt å prøve! Takk for at du minnet meg på det. Frøkensina skrev (35 minutter siden): Hun flyttet på sykehjem i dag. Veldig trist/slitt rom (og veldig lite), men håper det blir ok der etterhvert. Nå vet jeg ikke hvordan vi skal få plass til noen ting, kan iallefall ikke ta møbler hjemmefra når det er så smått. Må ha en tv så fort som mulig og på et eller annet vis noe å sette den på som hun kan se den, det er ikke plass foran stolen så har ikke skjønt hvordan. De virket hyggelige, men ingen hadde tid til å sette oss inn i ting i dag. Jeg er lei meg for henne, håper hun får sove i den varmen Jeg tenkte meg nok at det var noe sånn som skulle skje i dag... Er rommet virkelig så lite? Høres klaustrofobisk ut. Eget bad? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 27. desember 2021 #3758 Del Skrevet 27. desember 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Forstår jeg godt, det er litt av en prosess å komme seg gjennom Godt å bli forstått! Håper hun vil være med på noen av aktivitetene som er der i allefall. På fredager er det kino blant annet. Jo mer aktiviteter hun vil være med på jo bedre tror jeg det blir, men det må vel gå seg til rolig i starten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. desember 2021 #3759 Del Skrevet 27. desember 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Det er en serie, helt ok å se på. Berrum og Beyer har jeg glemt å prøve! Takk for at du minnet meg på det. --- Ja, den må du høre! Den blir bedre og bedre jo mer du hører Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. desember 2021 #3760 Del Skrevet 27. desember 2021 (endret) Frøkensina skrev (2 minutter siden): Godt å bli forstått! Håper hun vil være med på noen av aktivitetene som er der i allefall. På fredager er det kino blant annet. Jo mer aktiviteter hun vil være med på jo bedre tror jeg det blir, men det må vel gå seg til rolig i starten. Så bra, håper hun blir med og trives, men ja, må nok bare ta tiden til hjelp ❤ Endret 27. desember 2021 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå