Mariell1995 Skrevet 16. mars 2021 #2 Skrevet 16. mars 2021 Jeg hadde søkt meg inn på Sosialt arbeid for å bli sosionom! Jeg går andreåret nå
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #3 Skrevet 17. mars 2021 Jeg har tatt bachelor i barnevern for en del år siden. Det var et lett studium sammenlignet med andre jeg har tatt, dessverre mye opp til en selv hva en vil legge i det. Typiske jobber med den utdannelsen er saksbehandler i barneverntjeneste eller miljøterapeut på institusjon eller skole. Anonymkode: 1b899...83a 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #4 Skrevet 17. mars 2021 Det spørs jo helt hva du vil jobbe med? Vil du jobbe i skole, på institusjon, turnusarbeid? Vil du ta master? Anonymkode: 05cdc...709
yololife Skrevet 17. mars 2021 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det spørs jo helt hva du vil jobbe med? Vil du jobbe i skole, på institusjon, turnusarbeid? Vil du ta master? Anonymkode: 05cdc...709 Lærerutdanning er utelukket pga mattekravet, men er interessert i jobbe i skolesystemet ellers! Master er vel kanskje et «must» for både pedagogikk og rådgivning for å få jobb? Eneste problemet med barnevern er akkurat det med instutisjon, er mer interessert i den litt med byråkratiske siden ved barnevern. Altså kontorjobb/dra rundt i hjemmene til folk.
yololife Skrevet 17. mars 2021 Forfatter #6 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har tatt bachelor i barnevern for en del år siden. Det var et lett studium sammenlignet med andre jeg har tatt, dessverre mye opp til en selv hva en vil legge i det. Typiske jobber med den utdannelsen er saksbehandler i barneverntjeneste eller miljøterapeut på institusjon eller skole. Anonymkode: 1b899...83a Ser at noen av fagene er juridisk metode, har du hatt dette i noen form? Var det vanskelig? Er veldig interessert i jobbe som saksbehandler, men ikke så interessert i å jobbe på instutisjon, ville dette da utelukket barnevern?
yololife Skrevet 17. mars 2021 Forfatter #7 Skrevet 17. mars 2021 Mariell1995 skrev (11 timer siden): Jeg hadde søkt meg inn på Sosialt arbeid for å bli sosionom! Jeg går andreåret nå Skulle så gjerne gått det!😅 Men snittet mitt ligger dessverre rett under
Mariell1995 Skrevet 17. mars 2021 #8 Skrevet 17. mars 2021 (endret) yololife skrev (10 timer siden): Skulle så gjerne gått det!😅 Men snittet mitt ligger dessverre rett under Jeg hadde søkt, uansett! Snittet endrer seg fra år til år, og det er også forskjellig på ulike skoler. Jeg tenker at det bare er noen år på det stedet, og så kan du bo og jobbe hvor du vil etter det! 😄 Jeg søkte 10 steder (tror 10 steder er maksgrensen? Jeg søkte i hvert fall på så mange steder man kunne), og alle var til Sosialt arbeid 😄 Og jeg trives SÅ GODT! ☀️ Endret 17. mars 2021 av Mariell1995 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå