AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #1 Skrevet 16. mars 2021 Jeg var i et forhold som var veldig toxic, til slutt fikk jeg nok og tok avstand fra henne. Vi møttes tre ganger på over ett år. Jeg prøvde å spørre om vi kunne være venner, men ser ikke ut som det heller funker. Jeg møtte plutselig en som jeg klikka veldig bra sammen med, og som jeg hittil har det veldig bra med. Exen spurte meg nettopp om det, om jeg hadde møtt en annen. Gadd ikke lyve for henne, så jeg sa ja. Nå gir hun seg virkelig ikke, jeg får meldinger fra henne hver eneste dag. Der hun forteller meg at hun elsker meg, og vil ha meg tilbake. Og hvor mye koselig vi skal finne på sammen til sommeren og kommer med ulike forslag om hva vi kan finne på sammen. Jeg synes det er en utrolig vanskelig situasjon, ettersom forholdet vårt var basert på mye kontrollering og manipulering. Hva burde jeg gjøre ? Anonymkode: b8a72...636
Honey Dew Skrevet 16. mars 2021 #2 Skrevet 16. mars 2021 Du må vise henne hvor skapet skal stå. Si klart fra til henne og blokker henne fra sosiale medier og tlf. 20
Gjest theTitanic Skrevet 16. mars 2021 #3 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg var i et forhold som var veldig toxic, til slutt fikk jeg nok og tok avstand fra henne. Vi møttes tre ganger på over ett år. Jeg prøvde å spørre om vi kunne være venner, men ser ikke ut som det heller funker. Jeg møtte plutselig en som jeg klikka veldig bra sammen med, og som jeg hittil har det veldig bra med. Exen spurte meg nettopp om det, om jeg hadde møtt en annen. Gadd ikke lyve for henne, så jeg sa ja. Nå gir hun seg virkelig ikke, jeg får meldinger fra henne hver eneste dag. Der hun forteller meg at hun elsker meg, og vil ha meg tilbake. Og hvor mye koselig vi skal finne på sammen til sommeren og kommer med ulike forslag om hva vi kan finne på sammen. Jeg synes det er en utrolig vanskelig situasjon, ettersom forholdet vårt var basert på mye kontrollering og manipulering. Hva burde jeg gjøre ? Anonymkode: b8a72...636 Forklar at du ikke ønsker kontakt og at dette er siste meldingen. Så ignorere henne totalt så får hun styre på. Ikke blokker, da blir hun bare oppsatt på ånå deg på andre måter. La det være synlig at hun blir ignorert.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #4 Skrevet 16. mars 2021 Slutt å svare og involvere deg med henne eller så ødelegger du det nye forholdet også Anonymkode: 9b056...2e8 20
Pia Sofia Skrevet 16. mars 2021 #5 Skrevet 16. mars 2021 Du kutter bare kontakten, vel. Enkelt og greit. Fortell henne at du ikke kommer til a svare mer, og deretter blokkérer du henne. 9
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #6 Skrevet 16. mars 2021 Toxic er gift. Gift ødelegger. Er du villig til å ødelegge livet ditt for eksen din? Elsker du henne virkelig så høyt at du vil ha det jævlig bare for å få være med henne til hun dumper deg igjen? Les om hoovering og devaluering. Hoovering er det du opplever nå. Når du biter på, og har ødelagt det forholdet du er i nå, så kommer devalueringen. Så står du der og kryper og trygler og gjør alt for at eksen skal ta deg tilbake. Anonymkode: fd603...510 1
Honey Dew Skrevet 16. mars 2021 #7 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Toxic er gift. Gift ødelegger. Er du villig til å ødelegge livet ditt for eksen din? Elsker du henne virkelig så høyt at du vil ha det jævlig bare for å få være med henne til hun dumper deg igjen? Les om hoovering og devaluering. Hoovering er det du opplever nå. Når du biter på, og har ødelagt det forholdet du er i nå, så kommer devalueringen. Så står du der og kryper og trygler og gjør alt for at eksen skal ta deg tilbake. Anonymkode: fd603...510 Hva menes med første setningen der? 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #8 Skrevet 16. mars 2021 Honey Dew skrev (10 minutter siden): Hva menes med første setningen der? Jeg presiserer hva Toxic betyr på norsk. At det er GIFT hun har med å gjøre. Ofte får ord mer kraft i seg når man hører de på norsk Anonymkode: fd603...510 1
Perelandra Skrevet 17. mars 2021 #9 Skrevet 17. mars 2021 Tråden er ryddet for brukerdebatt og nedsettende innhold. Perelandra, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #10 Skrevet 17. mars 2021 Du burde bare si at nå er det nok, og si at du blokkerer henne fra nå av. Anonymkode: 8c29f...b88
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #11 Skrevet 17. mars 2021 Hadde bedt henne om å la meg være i fred. Respekterer hun ikke det hadde jeg sagt ifra en gang til og informert om at jeg kommer til å anmelde henne for trakassering hvis hun ikke slutter Anonymkode: 26998...5a1
Tuttifrutti843950 Skrevet 17. mars 2021 #12 Skrevet 17. mars 2021 Hun har åpenbart issues, bare si at du ønsker hun alt vel men ønsker ikke noe mer kontakt og håper at hun tar tak i problemene sine og søker hjelp. Så bryter du helt, ikke svar null kontakt
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #13 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg var i et forhold som var veldig toxic, til slutt fikk jeg nok og tok avstand fra henne. Vi møttes tre ganger på over ett år. Jeg prøvde å spørre om vi kunne være venner, men ser ikke ut som det heller funker. Jeg møtte plutselig en som jeg klikka veldig bra sammen med, og som jeg hittil har det veldig bra med. Exen spurte meg nettopp om det, om jeg hadde møtt en annen. Gadd ikke lyve for henne, så jeg sa ja. Nå gir hun seg virkelig ikke, jeg får meldinger fra henne hver eneste dag. Der hun forteller meg at hun elsker meg, og vil ha meg tilbake. Og hvor mye koselig vi skal finne på sammen til sommeren og kommer med ulike forslag om hva vi kan finne på sammen. Jeg synes det er en utrolig vanskelig situasjon, ettersom forholdet vårt var basert på mye kontrollering og manipulering. Hva burde jeg gjøre ? Anonymkode: b8a72...636 Blokker henne på alt av sosiale medier og andre apper som du tror hun kan kontakte deg. Hun er en ex av en grunn og ikke fordi du kjedet deg. Anonymkode: 88ffd...bdb
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #14 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg var i et forhold som var veldig toxic, til slutt fikk jeg nok og tok avstand fra henne. Vi møttes tre ganger på over ett år. Jeg prøvde å spørre om vi kunne være venner, men ser ikke ut som det heller funker. Jeg møtte plutselig en som jeg klikka veldig bra sammen med, og som jeg hittil har det veldig bra med. Exen spurte meg nettopp om det, om jeg hadde møtt en annen. Gadd ikke lyve for henne, så jeg sa ja. Nå gir hun seg virkelig ikke, jeg får meldinger fra henne hver eneste dag. Der hun forteller meg at hun elsker meg, og vil ha meg tilbake. Og hvor mye koselig vi skal finne på sammen til sommeren og kommer med ulike forslag om hva vi kan finne på sammen. Jeg synes det er en utrolig vanskelig situasjon, ettersom forholdet vårt var basert på mye kontrollering og manipulering. Hva burde jeg gjøre ? Anonymkode: b8a72...636 Hvorfor hadde dere ett forhold over ett helt år der dere møttes bare tre ganger? Anonymkode: ae32e...e07 1
Maleficenta Skrevet 17. mars 2021 #15 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg var i et forhold som var veldig toxic, til slutt fikk jeg nok og tok avstand fra henne. Vi møttes tre ganger på over ett år. Jeg prøvde å spørre om vi kunne være venner, men ser ikke ut som det heller funker. Jeg møtte plutselig en som jeg klikka veldig bra sammen med, og som jeg hittil har det veldig bra med. Exen spurte meg nettopp om det, om jeg hadde møtt en annen. Gadd ikke lyve for henne, så jeg sa ja. Nå gir hun seg virkelig ikke, jeg får meldinger fra henne hver eneste dag. Der hun forteller meg at hun elsker meg, og vil ha meg tilbake. Og hvor mye koselig vi skal finne på sammen til sommeren og kommer med ulike forslag om hva vi kan finne på sammen. Jeg synes det er en utrolig vanskelig situasjon, ettersom forholdet vårt var basert på mye kontrollering og manipulering. Hva burde jeg gjøre ? Anonymkode: b8a72...636 blokker henne fra overalt 1
Mona123 Skrevet 17. mars 2021 #16 Skrevet 17. mars 2021 Bare blokk henne. Ikke gjør deg selv tilgjengelig med noen som er så ustabil.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #17 Skrevet 17. mars 2021 Hvorfor har du ikke blokkert henne? Anonymkode: ba1b0...4b4 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #18 Skrevet 18. mars 2021 Tipper at du har knulla henne i ettertid? Friends with benefits? Spør rett ut av posen ?! 😆😅 I så tilfelle ,ikke rart om hun fortsatt håper. Så har du det ? Anonymkode: 8a5ae...b5f
Smurfii Skrevet 18. mars 2021 #19 Skrevet 18. mars 2021 Jeg hadde ikke syntes det var veldig kult om en jeg hadde noe på g med var frem og tilbake med exen..😓 hvorfor har du ikke kutta kontakten med henne..?🧐
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #20 Skrevet 18. mars 2021 Synes du at du fortjener å være lykkelig? Hvorfor ikke? Anonymkode: fd603...510
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå