Frottis Skrevet 23. mars 2021 #21 Skrevet 23. mars 2021 Jeg tror norske store medier bestreber på å fortelle sannheten, og ikke bevisst unngår å skrive om ting, og mener vinklingen deres ikke alltid er «PK». Jeg tror de som leser «alternative» medier og konspirasjonsteorier er de som oftest får det som er lengst fra sannheten, men så lenge dere føler dere alternative og sannhetssøkende er dere vel såre fornøyd? Dere sier «det er lov til å tenke selv», men utelater det faktum at veldig mange tenker selv og likevel har tiltro til store medier. Når det er sagt, er ALL mediedekning vinklet, så det er lurt å alltid ha et kritisk blikk. Men jeg tror sakene i «deres» mediekanaler er mye mer vinklet og feil fremstilt enn det sakene i de store mediene er. 4
Gjest Nimbus2000 Skrevet 23. mars 2021 #22 Skrevet 23. mars 2021 Fiskegrateng skrev (På 20.3.2021 den 23.42): Fordi folk ville ikke lest det uansett. Mange klarer ikke å få meg seg til og med den "enkle" informasjonen Ja, det er årsaken.
Pawn Hearts Skrevet 23. mars 2021 #23 Skrevet 23. mars 2021 1 hour ago, ops2 said: Meghan Markle og Prins Harry hadde ikke et hemmelig bryllup tre dager før det offisielle bryllupet. Dette var en av de mange "bombene" som ble sluppet under intervjuet med Oprah. Fun fact: Paret satt i hønsegården da de fortalte det. Etter at første del av intervjuet fant sted, flyttet paret og Oprah seg til en hønsegård som hertugparet av Sussex har på sin 14,6 millioner dollar eiendom i Santa Barbara. Denne bomben fra hønsegården var løskrutt. Vil det komme flere... https://www.hellomagazine.com/royalty/20210322109351/meghan-markle-mistaken-confused-secret-wedding/ Det står faktisk på førstesiden av Dagbladet at Meghan og Harry løy om det hemmelige bryllupet. Det var neppe slike "avsløringer" TS hadde i tankene. Hvis det kan være noen trøst, er du langt fra den eneste som har svart fullstendig på siden av trådens tema – hadde dette vært en eksamensoppgave, ville strykprosenten vært historisk høy. 3
_popcorn_ Skrevet 23. mars 2021 #24 Skrevet 23. mars 2021 Ryddet for spekulasjon og ryktespredning. _popcorn_, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå