AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #1 Skrevet 16. mars 2021 I går hadde jeg et sammenbrudd etter det er mye som er vanskelig i livet mitt. Klarte ikke holde tilbake tårene, de bare strømmet på. Han var der med meg da. Idag har jeg ikke hørt et pip fra han. Er fortsatt lei meg og jeg er skuffa over at han ikke bryr seg. Jeg støtter og er der alltid for han med alt. Vet ikke hvordan jeg skal reagere videre. Skal jeg bare late som ingenting? Eller kanskje det er meg som har for høye forventninger? Anonymkode: e01bd...70f
Sommerfuul Skrevet 16. mars 2021 #2 Skrevet 16. mars 2021 Du må fortelle han hva du trenger. Han er ikke tankeleser. 6
Gjest Råååsa Skrevet 16. mars 2021 #3 Skrevet 16. mars 2021 Kanskje han bare vil la deg være litt i fred?
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #4 Skrevet 16. mars 2021 Sommerfuul skrev (1 minutt siden): Du må fortelle han hva du trenger. Han er ikke tankeleser. Hadde kanskje håpt han ville bry seg av egen vilje og ikke fordi jeg sier han må.. Anonymkode: e01bd...70f 1
SinfulBby Skrevet 16. mars 2021 #5 Skrevet 16. mars 2021 Åh det er sårende men du må nok strekke ut en hånd selv, mulig han ikke tenker helt som deg og automatisk er der dagen etter.. bare snakk med han. Kanskje han sier at han ville la deg være litt ifred? Eller ikke vet hva han skal gjøre? er ikke lett å være en som skal støtte under sammenbrudd hvis man ikke har vært det selv ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #6 Skrevet 16. mars 2021 SinfulBby skrev (1 time siden): Åh det er sårende men du må nok strekke ut en hånd selv, mulig han ikke tenker helt som deg og automatisk er der dagen etter.. bare snakk med han. Kanskje han sier at han ville la deg være litt ifred? Eller ikke vet hva han skal gjøre? er ikke lett å være en som skal støtte under sammenbrudd hvis man ikke har vært det selv ❤️ Hva synes du jeg skal si da liksom? Han har hatt det mye vanskelig selv og jeg har alltid vært der for han. Føler oppriktig at han ikke bryr seg om meg nå. Hvis han hadde hatt det slik jeg hadde det i går hadde jeg vært bekymret for han og tatt kontakt med han Anonymkode: e01bd...70f 1
SpeilEggos Skrevet 16. mars 2021 #7 Skrevet 16. mars 2021 Menn er ikke tankelesere og har heller ikke de fintfølende radarene som damer har 🙂 Send han en melding å fortell at du trenger han, reaksjonen hans vil fortelle deg om han er verdt det eller ikke. Hvis han ikke vil være der for deg når du har det vanskelig, så skjønner jeg ikke hva du skal med han🌸 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #8 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hadde kanskje håpt han ville bry seg av egen vilje og ikke fordi jeg sier han må.. Anonymkode: e01bd...70f Unnskyld, men dette er veldig typisk mann🙄 man må si rett ut hva man vil, hvis ikke forstår han ikke det. De som har fått seg en mann som ikke trenger å få alt inn med t-skje er heldige! Anonymkode: f1ca3...37b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå