Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min er aldri innpå sosiale media foran meg. Han har også slått av varsler på Snapchat og Instagram. Han sier han har alltid hatt dette, men jeg er (ganske) sikker på at han hadde dette på i begynnelsen av forholdet vårt, uten at jeg er hundre prosent sikker. Er det tegn på at han skjuler noe?

Anonymkode: d7fb0...d2d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjæresten min er aldri innpå sosiale media foran meg. Han har også slått av varsler på Snapchat og Instagram. Han sier han har alltid hatt dette, men jeg er (ganske) sikker på at han hadde dette på i begynnelsen av forholdet vårt, uten at jeg er hundre prosent sikker. Er det tegn på at han skjuler noe?

ja..

Anonymkode: 663a9...22a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Gud bedre. 

Nei han prioteringerer heller deg TS. Han er vel ikke så avhengig av mobilen som du er. 

Kan du ikke stole på folk så hold deg singel, gå til psykolog og skaff deg hjelp. 

Anonymkode: 8ddbe...6ef

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hva er det du vil ha fra han på sosiale medier? Treffes dere ikke fysisk?

Endret av Havbris
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Gud bedre. 

Nei han prioteringerer heller deg TS. Han er vel ikke så avhengig av mobilen som du er. 

Kan du ikke stole på folk så hold deg singel, gå til psykolog og skaff deg hjelp. 

Jeg orker ikke forklare hele grunnen til min tvil, men det har skjedd ting som gjør at jeg tenker slik om han. Kanskje du skal gå til psykolog for å dømme før du vet

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Havbris skrev (1 minutt siden):

Hva er det du vil ha fra han på sosiale medier? Treffes dere ikke fysisk?

Jo vi treffes fysisk, men han «skjuler» liksom telefonen fra meg når vi er sammen. Han er innpå den, men aldri sosiale media 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jo vi treffes fysisk, men han «skjuler» liksom telefonen fra meg når vi er sammen. Han er innpå den, men aldri sosiale media 

Hva er du ute etter? Spor etter han på sosiale medier? Du kan ikke se hva han foretar seg på sosiale medier? Hva er problemet?

AnonymBruker
Skrevet
Havbris skrev (3 minutter siden):

Hva er du ute etter? Spor etter han på sosiale medier? Du kan ikke se hva han foretar seg på sosiale medier? Hva er problemet?

Nei, jeg tror du misforstår. Jeg mener eksempel at han kanskje snakker med andre siden han har av varslene på sosiale media når jeg er med han. Jeg åpner meldinger o.l foran han, men dette gjør han aldri med meg. Bare om jeg er på do 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, jeg tror du misforstår. Jeg mener eksempel at han kanskje snakker med andre siden han har av varslene på sosiale media når jeg er med han. Jeg åpner meldinger o.l foran han, men dette gjør han aldri med meg. Bare om jeg er på do 

Du får spørre han. Kanskje han ikke ønsker å dele med deg selv om du deler med han.

AnonymBruker
Skrevet

Ehm, kanskje?

Jeg er også aldri inne på sosiale medier foran min kjæreste, har skrudd av varsler på både messenger og snap, samtidig liker jeg ikke når hun er inne på min mobil eller pc når jeg ikke er tilstede. 

Jeg har ingenting å skjule for henne, men dette er preferanser.
Sosiale medier bruker jeg svært lite, varsler fra snap og messenger synes jeg kan være utrolig irriterende og jeg verdsetter privatlivet mitt svært høyt.

Kanskje det samme gjelder for din kjæreste, kanskje ikke. Spørre her kommer ikke til å hjelpe deg stort uansett.

Anonymkode: 30349...508

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Gud bedre. 

Du høres ut som en jeg kjenner 😏🐍

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ehm, kanskje?

Jeg er også aldri inne på sosiale medier foran min kjæreste, har skrudd av varsler på både messenger og snap, samtidig liker jeg ikke når hun er inne på min mobil eller pc når jeg ikke er tilstede. 

Jeg har ingenting å skjule for henne, men dette er preferanser.
Sosiale medier bruker jeg svært lite, varsler fra snap og messenger synes jeg kan være utrolig irriterende og jeg verdsetter privatlivet mitt svært høyt.

Kanskje det samme gjelder for din kjæreste, kanskje ikke. Spørre her kommer ikke til å hjelpe deg stort uansett.

Anonymkode: 30349...508

Og dette er absolutt en gyldig grunn 🤗 Jeg er også mere privat enn før.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lyd på sms (fra favorittkontakter) og ringing. Jeg har varsel på messenger og mail, men uten lyd. Dette fordi jeg synes det er utrolig stressende å hele tiden bli avbrutt. Jeg kjenner på trangen å måtte sjekke om det er noe viktig. Da er det bedre å sjekke innimellom om jeg har fått noen meldinger/mail. Er det noe viktig, så blir jeg oppringt. Annet sosiale greier går jeg inn og sjekker et par ganger i uken/måneden. Har ingenting å skjule. Bortsett fra når jeg surfer på pinlige tråder på Kvinneguiden 😳

Anonymkode: 84b3f...2ce

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har også skrudd av varsler på alle SoMe-apper. Jeg tilbragte for mye tid med dem, og ønsket å vise mine nærmeste mer oppmerksomhet mens jeg var sammen med dem. Blant disse er selvsagt kjæresten min. 
På min telefon har jeg kun varsler for telefon, SMS og jobb-epost.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde varsler, men ikke de "NN har sendt en snap", "NN tagget deg i et innlegg" his meg stod det bare *fb logo* "varsling" eller *snapchat* "varsling" 

Jeg skjulte ingenting, men valgte å ha varslingene sånn fordi jeg opplevde på arbeidsplassen min at en kollega leste varslingene mine og stilte spørsmål ved de. Og fordi eksen fjernet varslingene for å skjule ting. Da gjorde jeg det samme for å se reaksjonen 

Anonymkode: c96c8...544

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Når mannen min var utro, så begynte han å trene, og gikk mye på fjellet. Sa sendte han Snapchaten til elskerinnen sin. Han Kjøpte seg nye klær. Han slo av alle varslingene på telefonen sin, og voktet telefonen som om det var gull, han slapp den aldri ut av synet. Han var mye på fest, uten meg, han jobbet mye overtid.. Det var en forferdelig tid 😕 Drittmann..

Anonymkode: d9a5c...e51

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.3.2021 den 12.06):

Når mannen min var utro, så begynte han å trene, og gikk mye på fjellet. Sa sendte han Snapchaten til elskerinnen sin. Han Kjøpte seg nye klær. Han slo av alle varslingene på telefonen sin, og voktet telefonen som om det var gull, han slapp den aldri ut av synet. Han var mye på fest, uten meg, han jobbet mye overtid.. Det var en forferdelig tid 😕 Drittmann..

Anonymkode: d9a5c...e51

Samme her. Tok ham på fersken mens han var så overdrevent fokusert på å skjule telefonen. Kikket seg over skuldra for å se om jeg var i nærheten mens han satt med ryggen til og tastet.

Startet allerede i fjor. Ny kode på telefonen, varsler slått av, mye aktivitet på telefonen mens han hver dag gikk på soverommet for å «slappe av i noen timer» etter jobb. Mistenkelige nye, åpent single kvinnelige venner på facebook her og der.

Magefølelsen stemmer alltid i slike situasjoner.

Verste er kanskje at den forrige eksen min gjorde nøyaktig det samme. Kunne være borte hele natta...

Fy faen som jeg hater balleløse utro mennesker.

Anonymkode: 4a94f...f5f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Han skjuler noe garantert! Har en x som holdt på slik, og det viste seg at han skjulte noe ja... han jeg er sammen med nå har telefonen liggende fremme, alt av varsler er på.

Anonymkode: aff1e...e4c

AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke å skjule noen ting. Har på varsler når jeg er på jobb, men når jeg kommer hjem og er sammen med samboeren min så skrur jeg dem av. Dama har den på å bruker mobilen litt for mye synes jeg, men jeg skrur dem som sagt av. 

Anonymkode: 1c9e1...70a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...