Gå til innhold

Nå snør det igjen 😭😭😭😭😭😭😭

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vil vinteren aldri ta slutt i år eller? 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Anonymkode: a9860...364

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er da helt normalt at det snør i mars i Norge. 

Anonymkode: b9826...9dd

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønner såååå godt følelsen din. ❤️ Samtidig er det som brukeren over sier.. At det er normalt med snøfall i mars her i landet. Kan være snøfall i mai og juni også.. Så man får bare være glad når det er bare veier å kjøre på. 😊

Anonymkode: dd43e...41d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er da helt normalt at det snør i mars i Norge. 

Anonymkode: b9826...9dd

Det er normalt at det kan snø litt i mars og senere, men har aldri vært så mye snø her tidligere på samme dato som i år, vanligvis er det barmark og nå er det over en halv meter og det snør masse 😭😭😭😭

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skjønner såååå godt følelsen din. ❤️ Samtidig er det som brukeren over sier.. At det er normalt med snøfall i mars her i landet. Kan være snøfall i mai og juni også.. Så man får bare være glad når det er bare veier å kjøre på. 😊

Anonymkode: dd43e...41d

Ja det er normalt med litt snøfall men ikke at det er over en halv meter snø og har vært sammenhengende snø siden midten av desember, skal være blomstring og barmark nå etter hva som er normalt her jeg bor 😭😭😭😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hater vinteren nå!!!! 

MDG kan bare holde kjeft, jeg vil ikke ha vinter hele året!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg hater vinteren nå!!!! 

MDG kan bare holde kjeft, jeg vil ikke ha vinter hele året!!! 

Var ikke klar over at MDG vil ha vinter helle året, hvor i partiprogrammet deres står det at MDG ønsker vinter helle året ?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Aragorn ll Elessar skrev (19 minutter siden):

Var ikke klar over at MDG vil ha vinter helle året, hvor i partiprogrammet deres står det at MDG ønsker vinter helle året ?

De påstår det ikke er vinter lengre og at det er altfor varmt, hvis det er for varmt nå så blir det vinter året rundt slik de tenker 😭😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg syns også det er kjempekjipt at snøen kom tilbake, etter de første vårtegnene. Men sånn er det bare,  ikke noe å gjøre med det. Men planlegger aktiviteter som skal gjøres når våren kommer for fullt, og gleder meg 🥰

Anonymkode: cc6be...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De påstår det ikke er vinter lengre og at det er altfor varmt, hvis det er for varmt nå så blir det vinter året rundt slik de tenker 😭😭

Nei, det påstår de ikke. De påstår at den globale gjennomsnittstemperaturen går opp, men det betyr ikke at det er sommer aller steder. Når gjennomsnittstemperaturen går opp, så får man flere ekstremer i begge retninger. Steder som tradisjonelt har vært varme blir ennå varmere, mens steder som tradisjonelt har vært kalde kan bli ennå kaldere. 

Uansett er det dessverre ikke unormalt at det kan snø mye i mars. Nå er det lite snø her jeg bor, men for ikke så mange år siden lå det over 1 meter til uti april. Det kan med andre ord variere veldig, jeg regner knapt nok mars for en vårmåned. 

Anonymkode: 13f31...7c3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 hours ago, AnonymBruker said:

hæ? MDG påstår det ikke er vinter lengre? hvor og  når påstod de det?

muuulig du blander med global oppvarming - som er noe helt annet, (og heller ikke noe MDG "påstår"  - men er noe som vitenskapen  viser.)

Anonymkode: b0915...620

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Når har de påstått dette ?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler virkelig med deg, TS! Hør på litt musikk og gled deg til sommer og sol istedenfor å sture! :Nikke: Det er ikke så veldig langt unna!!! 🍹 🌴 🌞

Spoiler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Vil vinteren aldri ta slutt i år eller? 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Ærlig talt. 🤣 greit at du er lei av vinter, og det er lov å klage. Men dette ble for dumt. Herregud....

Anonymkode: b592e...311

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ha sympati så ikke bruk så mange smileys at man får vondt i hodet :opplyser:

Snøen smelter jo til sommeren :lillesky2:Med klimaendringene må vi bare forvente mer av dette det kan svinge veldig mye og også bli kaldere her i nord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...