AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #1 Skrevet 16. mars 2021 Ser på terminkalkulatoren min at det er på tide å søke perm. Men jeg husker fra sist svangerskap at jeg trenger bekreftelse på graviditet fra lege eller jordmor - og det har jeg ikke. Er det en deadline på dette , altså at det kan bli for sent å søke uti neste uke..? Jobber på stort sykehus og det er de som dekker perm og så får de tilbakebetalt fra Nav . Sendte inn egen søknad i personalportalen for en ukes tid siden Anonymkode: c8cce...484
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #2 Skrevet 16. mars 2021 Trenger ikke terminbekreftelse lengre hvis du er arbeidstaker, så det er bare å søke😉 du bør søke 6 uker før permisjonen starter, men kan søke inntil 3 mnd tilbake i tid Anonymkode: bf745...1b0
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #3 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Trenger ikke terminbekreftelse lengre hvis du er arbeidstaker, så det er bare å søke😉 du bør søke 6 uker før permisjonen starter, men kan søke inntil 3 mnd tilbake i tid Anonymkode: bf745...1b0 Topp, takk:) Anonymkode: c8cce...484 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #4 Skrevet 16. mars 2021 Jeg har allerede levert søknad, er i uke 26 nå 😆 Tror ikke den blir behandlet før tidligst seks uker før termin (først da NAV henter inn inntektsinformasjon fra arbeidsgiver), måtte heller ikke legge ved bekreftelse fra lege/jordmor om graviditet/termin. Anonymkode: aff08...164
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #5 Skrevet 16. mars 2021 Jeg søkte etter fødsel, imgen problem det, de etterbetaler for 3 måneder. Anonymkode: 51169...0e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå