AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #1 Skrevet 16. mars 2021 Finnes det noen forsikring som dekker sykdom på bryllupsdagen? Tenk om man våkner med omgangssyke den dagen man skal gifte seg? Kjedelig å risikere å tape 200 000 kr. Anonymkode: bf92e...97b
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #2 Skrevet 16. mars 2021 Ta medisin. The show must go on. Anonymkode: fd480...b86 2
little fairy Skrevet 17. mars 2021 #3 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ta medisin. The show must go on. Anonymkode: fd480...b86 Man skal være frisk og rask på egen bryllupsdag. Man skal ikke huske den for den dagen man presser igjen for ikke å drite seg ut mitt under middagen. Jeg ville forhørt meg med ulike forsikringsselskap. Man kan jo få tilbakebetalt for hotell, fly osv. Men vet ikke akkurat om man får dekket å avlyse bryllupet da. Kan godt hende det kun vil dekke for evt. suite man har leid, og kostnader til seg selv.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #4 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ta medisin. The show must go on. Anonymkode: fd480...b86 Det finnes ingen medisin som kan stoppe omgangssyke. Anonymkode: 38333...5cd 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #5 Skrevet 17. mars 2021 little fairy skrev (9 timer siden): Man skal være frisk og rask på egen bryllupsdag. Man skal ikke huske den for den dagen man presser igjen for ikke å drite seg ut mitt under middagen. Jeg ville forhørt meg med ulike forsikringsselskap. Man kan jo få tilbakebetalt for hotell, fly osv. Men vet ikke akkurat om man får dekket å avlyse bryllupet da. Kan godt hende det kun vil dekke for evt. suite man har leid, og kostnader til seg selv. Haha, jeg må bare le litt, for det er mange kronisk syke som gifter seg og absolutt ikke føler seg friske og raske på bryllupsdagen. Sorry, måtte bare. I mitt bryllup måtte jeg ta mange pauser og legge meg nedpå mens gjestene koste seg, og det gikk fint Du får bare være forsiktig ukene før bryllupet ts. Spise rent og holde deg unna restauranter osv. Det finnes sikkert forsikring, men det kan ikke være billig. Anonymkode: 21f88...280 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #6 Skrevet 18. mars 2021 On 3/16/2021 at 10:54 AM, AnonymBruker said: Finnes det noen forsikring som dekker sykdom på bryllupsdagen? Tenk om man våkner med omgangssyke den dagen man skal gifte seg? Kjedelig å risikere å tape 200 000 kr. Anonymkode: bf92e...97b On 3/16/2021 at 11:26 PM, AnonymBruker said: Ta medisin. The show must go on. Anonymkode: fd480...b86 Det er ikke i alle tilfeller man bør bare ta medisin. Jeg kjenner en som fikk hjernerystelse på grunn av et uhell dagen før/et par dager før sitt eget bryllup. Den personen er nå ufør fordi personen ikke klarte å slappe av slik man bør gjøre, når slikt skjer. Man tar ikke en slik helsemessig risiko. Anonymkode: 23498...229
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå