AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #1 Skrevet 16. mars 2021 Hei! Vi har prøvd å få nr 2 i litt over to år nå. Så jeg vet alt om innbilte symptomer ++. Jeg kjenner kroppen ganske godt nå og føler selv jeg klarer å skille mellom mine vanlige PMS plager. Denne prøveperioden føler jeg at har vært veldig annerledes men jeg får fortsatt bare negative tester. Min syklus er som regel 25 dager og IKM er i dag? Syklusen har variert noe de siste mnd med å være typ 19-22, 24 dager. men jeg pleier å ligge på 25 normalt. Jeg er skråsikker på når jeg hadde eggløsning denne perioden fordi jeg testet og fikk tydelige eggløsningssmerter den 04.03.21. Vi hadde sist samleie 02.03.21 (under 48 timer før eggløsning). Symptomene jeg har hatt denne prøveperioden (som jeg ALDRI har hatt i de 23 andre PP vi har vært gjennom): - 5-6 DPO stikking i livmor - Fra 6 DPO smerter i livmor (stikking, mensmurringer etc), dette har vart hele perioden og oppleves også i dag 12 DPO. - Kvalme fra 8 DPO. - Trøtt, legger meg 9-10 tiden. Dette er veldig uvanlig da jeg som regel rangler til 24:00 hver kveld og nå er jeg helt utslitt. - Jeg har hatt 0 ømhet i puppene. Til vanlig er jeg veldig plaget med ømme pupper mellom eggløsning og menstruasjon. - Jeg er også veldig humørsyk og har blitt provosert av melkelukt for jeg synes det plutselig lukter helt for jævlig. Jeg har tatt sykt mange tester fra 7 DPO men alle er negative. Brukte babyplan sine 15Mu fra 7dpo-10DPO. I går kjøpte jeg RFSU sine teststrimler med 25Mu og har tatt dette 11-12 DPO. Jeg blir skikkelig frustrert for jeg føler meg gravid og kjenner igjen mange av symptomene jeg hadde fra mitt forrige svangerskap i 2015 - men alle testene er super blenda hvitt! Er det fortsatt håp? Jeg føler meg jo helt tullete som er så skråsikker på at noe er annerledes denne gangen... man leser jo på nett at dersom man ikke tester positivt 12 DPO så er det veldig liten sjanse. Noen som har noen oppløftene ord til en veldig lei og frustrert langtidsprøver? Anonymkode: 0b835...0e3 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #2 Skrevet 16. mars 2021 Det er absolutt håp fremdeles! Har lest om flere som ikke har fått positive tester før typ dpo 14. Så vil si at du fremdeles er relativt tidlig sånn sett. Ønsker deg masse lykke til ❤️ Anonymkode: 8df2a...039
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #3 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Det er absolutt håp fremdeles! Har lest om flere som ikke har fått positive tester før typ dpo 14. Så vil si at du fremdeles er relativt tidlig sånn sett. Ønsker deg masse lykke til ❤️ Anonymkode: 8df2a...039 Jeg håper det! Er så frustrerende når man har prøvd så lenge og ting går veldig tregt på sykehuset pga korona. Anonymkode: 0b835...0e3
Niny Skrevet 16. mars 2021 #4 Skrevet 16. mars 2021 Sålenge mensen ikke har kommet, og noe føles nytt i kroppen, så tenker jeg at det er mye håp! 🤞 Har hørt om at det finnes folk som må opptil flere dager over ikm for at testene skal slå ut, men da har jo også mensen naturlig nok allerede latt vente på seg 😊😉
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #5 Skrevet 16. mars 2021 Takk for svar. Jeg håper virkelig det er tilfellet. Enda vi har holdt på med dette i over 2 år er skuffelsen like stor. Kan det være testene jeg nylig kjøpte? Har lest litt ymse om rfsu sine strimler... Anonymkode: 0b835...0e3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #6 Skrevet 17. mars 2021 Om du er før IKM bør du bruke tidligtester. Tester med sensitivitet på 25 er 99% sikre når de tas etter forventet mens (14-15 dpo). Vil ikke si det betyr det er et problem med RFSU-strimler at de ikke slår ut 11-12 dpo, det går vel mer under brukerfeil. Så nei, håpet er ikke ute, og kjøp test beregnet på bruk før IKM om du vil ha svar før IKM 😉 Lykke til! Anonymkode: 8e3b4...8ab
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #7 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hei! Vi har prøvd å få nr 2 i litt over to år nå. Så jeg vet alt om innbilte symptomer ++. Jeg kjenner kroppen ganske godt nå og føler selv jeg klarer å skille mellom mine vanlige PMS plager. Denne prøveperioden føler jeg at har vært veldig annerledes men jeg får fortsatt bare negative tester. Min syklus er som regel 25 dager og IKM er i dag? Syklusen har variert noe de siste mnd med å være typ 19-22, 24 dager. men jeg pleier å ligge på 25 normalt. Jeg er skråsikker på når jeg hadde eggløsning denne perioden fordi jeg testet og fikk tydelige eggløsningssmerter den 04.03.21. Vi hadde sist samleie 02.03.21 (under 48 timer før eggløsning). Symptomene jeg har hatt denne prøveperioden (som jeg ALDRI har hatt i de 23 andre PP vi har vært gjennom): - 5-6 DPO stikking i livmor - Fra 6 DPO smerter i livmor (stikking, mensmurringer etc), dette har vart hele perioden og oppleves også i dag 12 DPO. - Kvalme fra 8 DPO. - Trøtt, legger meg 9-10 tiden. Dette er veldig uvanlig da jeg som regel rangler til 24:00 hver kveld og nå er jeg helt utslitt. - Jeg har hatt 0 ømhet i puppene. Til vanlig er jeg veldig plaget med ømme pupper mellom eggløsning og menstruasjon. - Jeg er også veldig humørsyk og har blitt provosert av melkelukt for jeg synes det plutselig lukter helt for jævlig. Jeg har tatt sykt mange tester fra 7 DPO men alle er negative. Brukte babyplan sine 15Mu fra 7dpo-10DPO. I går kjøpte jeg RFSU sine teststrimler med 25Mu og har tatt dette 11-12 DPO. Jeg blir skikkelig frustrert for jeg føler meg gravid og kjenner igjen mange av symptomene jeg hadde fra mitt forrige svangerskap i 2015 - men alle testene er super blenda hvitt! Er det fortsatt håp? Jeg føler meg jo helt tullete som er så skråsikker på at noe er annerledes denne gangen... man leser jo på nett at dersom man ikke tester positivt 12 DPO så er det veldig liten sjanse. Noen som har noen oppløftene ord til en veldig lei og frustrert langtidsprøver? Anonymkode: 0b835...0e3 Søster min fikk først positivt på 18DPO med sine 2 barn, jeg fikk positivt ved 6-8DPO med mine barn. Det høres absolutt ut som graviditetssymptomer og jeg håper det er det du har ❤️ Bare fortsett testingen men start på folsyre allerede nå. Kjøp inn tran og b-vitaminer også. Lykke til- Anonymkode: fc65f...2e7
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #8 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 16.3.2021 den 10.50): Det er absolutt håp fremdeles! Har lest om flere som ikke har fått positive tester før typ dpo 14. Så vil si at du fremdeles er relativt tidlig sånn sett. Ønsker deg masse lykke til ❤️ Anonymkode: 8df2a...039 typ? wtf, så latterlig å bruke et sånt uttrykk fra svensk, totalt malplassert. Stygt. Anonymkode: b9242...1bf 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #9 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Om du er før IKM bør du bruke tidligtester. Tester med sensitivitet på 25 er 99% sikre når de tas etter forventet mens (14-15 dpo). Vil ikke si det betyr det er et problem med RFSU-strimler at de ikke slår ut 11-12 dpo, det går vel mer under brukerfeil. Så nei, håpet er ikke ute, og kjøp test beregnet på bruk før IKM om du vil ha svar før IKM 😉 Lykke til! Anonymkode: 8e3b4...8ab Takk for tips! Skal gå til innkjøp av en clearblue digital eller noe annet med høyere sensitivitet. Normalt ville første dag i mens vært i dag da jeg har noe kortere syklus.. Men den ser ikke ut å komme enda hvertfall og et aldri sen 😅 blir veldig demotivert av alle de negative testene. Anonymkode: 0b835...0e3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #10 Skrevet 17. mars 2021 Så vlendahvit er den i dag 13 dpo. Må dra å kjøpe noen andre. Hvis de helle rikke blir positive så gir jeg jeg opp 😆 Anonymkode: 0b835...0e3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #11 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Søster min fikk først positivt på 18DPO med sine 2 barn, jeg fikk positivt ved 6-8DPO med mine barn. Det høres absolutt ut som graviditetssymptomer og jeg håper det er det du har ❤️ Bare fortsett testingen men start på folsyre allerede nå. Kjøp inn tran og b-vitaminer også. Lykke til- Anonymkode: fc65f...2e7 Takk for oppmuntrende ord og tips! TR er enda ikke kommet så håper litt til 😊 men etter så mange PP så er jeg jo veldig klar over at det mest sannsynlig ikke går denne heller. Men én mnd må det klaffe så slutter aldri å håpe ❤️ Anonymkode: 0b835...0e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå