AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #1 Skrevet 16. mars 2021 Har siste dagene hatt endel murring i nedre del av mage, område nede med eggstokkene. Vet jeg har el en gang ila lørdag-onsdag. Flere som får slikt ubehag i noen dager rundt el? Eller er det vanlig å ha det i en dag? I et øyeblikk for egget slippes? Mulig dette er et dumt spørsmål men blir liksom gående å tenke🥲 Anonymkode: e4f09...e91
Amatariel Skrevet 16. mars 2021 #2 Skrevet 16. mars 2021 Jeg opplever også murringer en del dager før/under EL. Av og til. I noen sykluser kjenner jeg ingenting, så er rart det der.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #3 Skrevet 16. mars 2021 Ok... ja har ikke kjent dette tidligere. Takk for svar😊 ts Anonymkode: e4f09...e91
Laura80 Skrevet 17. mars 2021 #4 Skrevet 17. mars 2021 Jeg har også murringer i forbindelse med eggløsning men de kan variere litt på tidspunktet. Noen ganger kan det murre fra og til 1 uke før el, minst. Andre ganger bare på eldag .
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #5 Skrevet 17. mars 2021 Laura80 skrev (8 timer siden): Jeg har også murringer i forbindelse med eggløsning men de kan variere litt på tidspunktet. Noen ganger kan det murre fra og til 1 uke før el, minst. Andre ganger bare på eldag . Såpass ja! Da er det ikke godt å si😊 litt som alt annet med kroppen og prøving. Hehe ts Anonymkode: e4f09...e91 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå