AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #1 Skrevet 16. mars 2021 https://www.demilked.com/before-after-haircut-transformations/ Hva synes dere? Jeg satt å tenkte tilbake på en eks som jeg syntes så mye bedre ut med langt hår, men her trengte de fleste en klipp gitt! (Ikke alle da, flere som passet kjempebra med sine lokker også!) Anonymkode: deb3f...f86 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #2 Skrevet 16. mars 2021 Oi, mange der som hadde veldig stygt langt hår da. De fleste så bedre ut med ny sveis. Jeg liker litt lengde på menn, men aldri vært så glad i ned til skulderen og lengre. Da jeg var yngre "måtte" han nesten ha litt lengde på håret (skulle være rockegutter), nå foretrekker jeg vel helt kort. Men må si at jeg liker kjæresten min (som har kort hår) best når det i hans øyne begynner å bli på tide med en tur til frisøren. Når det er litt rufsete og utvokst, ikke når det er helt nyklippet og clean. Han er digg nå med koronasveis og tredagers-skjegg 😛 Anonymkode: 1cc66...0b3 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #3 Skrevet 16. mars 2021 Foretrekker #4 Sidecut er sååå sexy! Anonymkode: 5f5e0...6b5
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #4 Skrevet 16. mars 2021 Tror jeg syntes hvertfall 98% var finere etter klipp.. Er i utgangspunktet ikke superglad i gutter med langt hår. Kan være litt lengde på det, altså trenger ikke være typisk kort. Men går det med til skuldrene hele veien så syntes jeg det blir for langt.. Syntes ansiktetstrukturen kommer bedre fram, blir mer maskulin, de som har hakket for mye kg ser tynnere ut med kort hår og ikke fullskjegg. Og jeg syntes fort det ser ustelt ut. Skal man ha langt skjegg og hår så må det styles og stelles med. Anonymkode: 1b3d1...65d
Gjest Middelmådig Skrevet 16. mars 2021 #5 Skrevet 16. mars 2021 Aiai! Her bevises at ingen menn ser bedre ut med langt hår! #34 var utrolig digg!! 🤤🤤🤤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå